Kerrasta poikki vai kolmas kerta toden sanoo?

M-71

Katson tyhmänä taas ovea jonka hän paiskaisi perässään, jo kolmannen kerran puolen vuoden sisällä.

Pitäisikö minun jo luovuttaa?

Miten voin suunnitella tulevaa jos toinen lähtee aina kun kaikki ei mene hänen pillinsä mukaan? Olen huomannut työpanoksenikin kärsivän epävakaasta tilanteestani.

Takaisin palattuaan (viikon-parin kuluttua) hän on kuin mitään ei olisi tapahtunut, eikä halua puhua asiasta.

Alkoholilla ei ole osuutta tapahtumiin.

Itse jos lähden niin se on silloin ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Montako kertaa olet lähtenyt ja palannut, entä kumppanisi?

17

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrasta poikki!

yksi kerta riitti, lukot meni heti vaihtoon

• M-71

En voi vaihtaa lukkoja, asunto on hänen vaikka yhtiövastikkeen maksan minä. Voin vain itse lähteä, ellen halua jatkaa tätä piinaa.

• kysy itseltäsi
        M-71 kirjoitti:

En voi vaihtaa lukkoja, asunto on hänen vaikka yhtiövastikkeen maksan minä. Voin vain itse lähteä, ellen halua jatkaa tätä piinaa.

Mitä järkeä on jatkaa tilannetta joka on piinaa? Jatka sitten elämääsi, tai pikemminkin aloita se udestaan. Yksin tai hyvässä seurassa
        http://bit.ly/elamankumppani

• qq

Tulin, koin ja näin.

Ihmisten tulee olla kivoja toisilleen, ei me niin tärkeitä olla että voitaisiin alkaa jotenkin pullistelemaan. Katso muurahaiskasaa, olet yksi niistä muurahaisista ja vaimosi myös.
      Helppo vaihdettava? Ei niin tärkeitä muille, puolisolle kyllä.
      Jos joku Himalajan big foot tallaisi tuohon muurahaisten joukkoon niin ei siinä menisi kuin minuutti jalan poisoton jälkeen niin kukaan ei edes huomaisi että 1083 murkkua olisi litistynyt hengiltä.
      Niin nopiaan ne muutokset tapahtuu muurahaisten maailmassa.
      Miten lie sitten ihmisten maailmassa?

http://www.youtube.com/watch?v=afv0LHtFDJI

• M-71

Mä en ymmärrä mitä haluut sanoa ja kipale on ihan karsee.

• qq
        M-71 kirjoitti:

Mä en ymmärrä mitä haluut sanoa ja kipale on ihan karsee.

Sitä vaa että ihmiset ovat niin lapsellisia etteivät ne itse sitä huomaa. Suututaan jostain sellaisesta asiasta mistä annettaisi jo omalle lapselle tukistusta. Joku pönttö jos tulee nyt tuohon sanomaan ettei saa tukistaa niin ei toinna, en välitä.

Sitä teidän pitäisi miettiä mitä väliltänne puuttuu. On koti, työpaikka ja ihan kivat tilit. Lapsi on mukava jne. Auto on varmaan 6-vuotta vanha jne(keskiarvotilanne).

Sitten ollaan tyytyväisiä siihen missä ollaan muttei eletä oikeasti kahdestaan sen uuden kolmannen kanssa joka on teidän lapsi. Lapsi kyllä pärjää, ei se tarvii niin helkkarinmoista asemaa parisuhteessa. Kun teillä menee hyvin niin lapsella menee hyvin.

Veikkaan ettei ihan seksuaalisesti satasella käy sinunkaan tunteet. Äläkä nyvi ja hyväile olkapäästä vaimoosi siellä sängyssä kun haluat jottain...se on just sitä...no just .
        Jospa se siitä teillä vielä lähtisi kun kasvatte hiukan iäkkäämmiksi.

• M-71
        qq kirjoitti:

Sitä vaa että ihmiset ovat niin lapsellisia etteivät ne itse sitä huomaa. Suututaan jostain sellaisesta asiasta mistä annettaisi jo omalle lapselle tukistusta. Joku pönttö jos tulee nyt tuohon sanomaan ettei saa tukistaa niin ei toinna, en välitä.

Sitä teidän pitäisi miettiä mitä väliltänne puuttuu. On koti, työpaikka ja ihan kivat tilit. Lapsi on mukava jne. Auto on varmaan 6-vuotta vanha jne(keskiarvotilanne).

Sitten ollaan tyytyväisiä siihen missä ollaan muttei eletä oikeasti kahdestaan sen uuden kolmannen kanssa joka on teidän lapsi. Lapsi kyllä pärjää, ei se tarvii niin helkkarinmoista asemaa parisuhteessa. Kun teillä menee hyvin niin lapsella menee hyvin.

Veikkaan ettei ihan seksuaalisesti satasella käy sinunkaan tunteet. Äläkä nyvi ja hyväile olkapäästä vaimoosi siellä sängyssä kun haluat jottain...se on just sitä...no just .
        Jospa se siitä teillä vielä lähtisi kun kasvatte hiukan iäkkäämmiksi.

Taitaa emäntä suuttua entistä enemmän jos tukkapöllyä annan. On sitä mietitty mitä puuttuu, se on luottamus luottamus.Miten voi luottaa jos toinen tekee viikon parin reissuja ilman mitään selityksiä? Oma tili on ihan kiva, avokin tilistä en tiedä, eikä ole sitä mukavaa lastakaan, paitsi avokilla, mutta sekin on jo aikuinen. Auto on tämän vuoden mallia, se on minun ja siihen olen tyytyväinen. Mistä keksit meille tuon lapsen, sitä ei ole eikä tule. Ehkä sun ei ole kannattavaa veikata, eikä edes lotota, sillä niin pieleen arvailusi osuivat.

• M-71

Menen tänään töiden jälkeen katsomaan yhtä asuntoa. Vähän epäröin vielä.

• M-71

Viikonloppuna muutto, puolisko edelleen menoillaan =(

• Putkivalo

Jokaisella on omat tavat kohdata erimielisyyksiä, ja usein ne on lapsina hankittu. Ehkä hän ei vaan osaa puhua, ei tiedä muita keinoja, hänelle ei ole annettu muita eväitä kuin ovi kun riitatilanne pukkaa päälle.

Voitko auttaa häntä jollain tavalla? Muuten veikkaan ettei tuosta loppuelämän suhde tule, koska tuo hänen tapa on aika loukkaava. Ja kukaan muu kuin ihminen josta pidät paljon, ei pysty sua loukkaamaan, joten suojellaksesi itseäsi alat pitämään hänestä vähemmän joka kerta kun hän lähtee.

Ehkä sun pitää kertoa se hänelle. Senkin uhalla että lähtee taas. Suunnittele jo valmiiksi jotain hauskaa yksinäs kaiken varalta :))

• M-71

Epäselvyys kuluttaa liikaa voimia. Nainen ei puhu vaikka kysyisin,parempi on lopettaa tämä kituminen.

• avaa silmäs

Taitaa eukollas olla joku toinen, ehkä joku ukkomies, lähtee aina kun ukko saa lomaa perheestään.

• M-71

Olen sitäkin vaihto ehtoa miettinyt. Tosi kova pokka jos on.

• Sitä mieltä että...

Sitä tapahtui nuorena ON ja OFF suhdetta alkuunsa mutta ei enään aikuisella iällä.

Jos sitä tapahtuu vielä keski- iälläkin jos ei varsinkaan alkoholilla ole osuutta asiaan niin ompa lapsellista jos ei kykene ongelmiaan ulos suoltamaan.

Lopeta se suhde kun ei sellaista voi enään laittaa nuoruuden ja tyhmyyden piikkiinkään vaan keski- ikäisten pitää jo osata hoitaa parisuhde ongelmiaan ihan eri tavoin kuin nuorena jolloin ei ole vielä ihmis suhde kokemuksia.

Keski- ikäisellä ihmisellä pitää olla jo sen verran elämänkokemusta että osaa ongelmia käsitellä niin itsensä kuin muidenkien kanssa ettei mihinkään murkkujen on off tyyliin tarvitse turvautua.

• valoviesti

oohops, piti laittaa jotain positiivista sulle..

• valoviesti

hhmm,ei ole lasta

• voimia sulle

Minun ex-mies lähti kans tuosta vaan, ja usein aloitti riidan, et pääs lähtemään, lopulta jäi kiinni pitkästä salaisesta suhteesta.
      Hän, haki näin tilaisuutta olla salanaisensa luona, mutta erota ei halunnut.
      Vasta jälkeenpäin sen tajusin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      83
      2716
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      58
      2634
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      70
      2594
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      96
      2547
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      88
      2065
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1866
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      51
      1500
    9. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      33
      1459
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      16
      1456
    Aihe