Miesten näkee usein täällä valittavan, kuinka naiset eivät vastaa viesteihin, ja usein nämä miehet tuntuvat olevan ihan ok perus-tyyppejä, jotka etsivät sitä omaa kultaa ja vakituista parisuhdetta. Usein he myös tuntuvat alkavan jo olla jopa epätoivoisia asian kanssa.
Naiset taasen valittavat kummallisista hyypiöistä ja ahdistavan sitoutumishaluisista miehistä. Naisystäväni, jonka löysin S24:n kautta, kertoi käyneensä useammankin tyypin kanssa treffeillä, jotka monet olivat aika hiljaisia hissukoita, mutta joista joku mm. lähetteli viestejä tuhkatiheään ja toinen kosi toisilla treffeillä, yms. Nämä eivät ilmeisesti ole mitään harvinaisuuksia!
Miksi miehet toimivat näin?
Tuntuisi, että naiset ovat huomattavasti vastaanottavaisempia, jos mies käyttäytyy ja suhtautuu jopa välinpitämättömästi koko hommaan, mutta kuitenkin vie kokoajan eteenpäin. Nainen myös uskaltaa rentoutua, kun huomaa, ettei toinen ota hommaa liian tosissaan. Eiväthän he itsekään tunnu odottavan, että heti ensimmäisen kanssa täytyy kolahtaa!
Itse tein kesän alussa treffi-ilmoituksen lähinnä siksi, että elämäni alkoi olla aika tylsää ja halusin tavata uusia ihmisiä. Ehkäpä saada elämään jotakin säpinääkin. Kerroin tämän rehellisesti profiilissani. Seuraavaksi laitoin pari- kolmekymentä aloiteviestiä kiinnostaville tyypeille.
Ainoat oikeat kriteerini olivat hoikka tai urheilullinen vartalotyyppi ja hauska profiiliteksti. Siihen, oliko profiilissa kuvaa vai ei, en kiinnittänyt lainkaan huomiota.
Sain kymmenkunta vastausta, joista joidenkin naisten kanssa sähköpostittelin enemmänkin ja tämän erään kanssa juttu lähti sitten luistamaan astetta paremmin.. ;)
Älkää, miehet, olko niin tosissanne, vaan ottakaa lunktsisti, tapailkaa naisia, napatkaa paras päältä ja katsokaa sitten miten tilanne lähtee kehittymään!
Ei elämä niin vakavaa ole, mutta siitä voi kehittyä vaikka mitä! :)
Nainen etsii viilipyttyä.
4
184
Vastaukset
- RexRex
Komppaan ihan kympillä sua. Samanmoisia kokemuksia - ei kannata otsakurtussa olla liikenteessä vaan sopivalla rentoudella. Tosin eihän se ole kovin helppoa jos pelkää naisia.
Jep, toisaalta aika turhaan näitä vinkkejä jakelet sillä harvemmin näkee ihmisten, jotka eivät halua tehdä asialle mitään muuttuvan vain koska voisivat saada jotain jos tekisivät asioille jotain. Eli motivointi ajattelu ei heihin iske.
Sellaisille ihmisille ohjeiden jakeleminen ei yleensä saa kuin sinut tuskastuneeksi ja nämä toiset ärsyyntyneeksi kun sinä tulet siihen toitottamaan kuinka muka ymmärrät asiat heitä paremmin.
Mutta varsinaiseen asiaan, havaitsin saman ilmiön mistä puhut itsessäni noin pari vuotta sitten kun aloin toden teolla käymään suhtautumisiani lävitse. Ja aika moni lanka johti ajattelumalliin, jossa koetin asettaa omaa ideaologiaani toisen pään sisään ja toimia sitten tyylillä mikä miellyttäisi minua siinä tilanteessa. Toinen iso havainto oli, että monesti oma maailmankuvani perustui tilanteeseen mitä muut minusta ajattelevat (tai itseasiassa vieläkin pahempaa, eli miten LUULEN muiden minusta ajattelevan). Kolmas tietysti havainto sitten oli kuinka kulttuuri ja asennoituminen on vääristänyt käsityksiäni monista asioista, ja sen takia suhtautumiseni moniin asioihin oli aika utopistinen (mm. seksi, naiset, seurustelu)...
Valitettavan moni asia vääristyy jo kasvuvaiheessa kun yritetään tehdä lapsesta kiltti jäsen yhteiskuntaan, joka muka arvostaa nöyryyttä ja pyytteettömyyttä.No, enpä tiedä jakelenko turhaan vai en..
Palstan yleinen negatiivinen sävy vain ärsyttää sen verran, että yritän välillä vähän positiivisempaa ja toiveikkaampaa viestiä heittää ilmoille. Yleensä siihen sitten käydään tykittämässä miinuksia, minkä keretään. Vähän ihmettelen, ettei tähän aloitukseen niitä vielä ole tullut..
Ehkäpä syyllistyn itse tässä siihen, että yritän laittaa viestiä, joita uskoisin itse haluavani lukea, palstalta. Pitäisiköhän vain tehdä parannus ja alkaa provoilemaan miten sattuu ja haukkumaan naisia. Sopisin palstan imagoon paremmin.. :p
Nuo havaintosi ovat muuten hyviä! Haluaisitko valottaa tarkemmin, miten olet suhtautumistasi muuttanut ja minkä olet todennut toimivaksi naisrintamalla? Tämä on nimenomaan sitä tavaraa, jota palstalle enemmän kaipailisin!
En usko, että kiltteys ja nöyryyden ja pyyteettömyyden arvostus ovat huonoja asioita. Ne vain täytyy osata sovittaa pahaan maailmaan, jossa kuitenkin mennään hyvin pitkälle viidakon pelisääntöjen mukaan.. Se vain tuntuu helposti jäävän itse jostakin opeteltavaksi..asdfqwerty_m85 kirjoitti:
No, enpä tiedä jakelenko turhaan vai en..
Palstan yleinen negatiivinen sävy vain ärsyttää sen verran, että yritän välillä vähän positiivisempaa ja toiveikkaampaa viestiä heittää ilmoille. Yleensä siihen sitten käydään tykittämässä miinuksia, minkä keretään. Vähän ihmettelen, ettei tähän aloitukseen niitä vielä ole tullut..
Ehkäpä syyllistyn itse tässä siihen, että yritän laittaa viestiä, joita uskoisin itse haluavani lukea, palstalta. Pitäisiköhän vain tehdä parannus ja alkaa provoilemaan miten sattuu ja haukkumaan naisia. Sopisin palstan imagoon paremmin.. :p
Nuo havaintosi ovat muuten hyviä! Haluaisitko valottaa tarkemmin, miten olet suhtautumistasi muuttanut ja minkä olet todennut toimivaksi naisrintamalla? Tämä on nimenomaan sitä tavaraa, jota palstalle enemmän kaipailisin!
En usko, että kiltteys ja nöyryyden ja pyyteettömyyden arvostus ovat huonoja asioita. Ne vain täytyy osata sovittaa pahaan maailmaan, jossa kuitenkin mennään hyvin pitkälle viidakon pelisääntöjen mukaan.. Se vain tuntuu helposti jäävän itse jostakin opeteltavaksi..Ei kiltteys ole huono arvo ollenkaan, mutta se ei sovi joka tilanteeseen tai "heikolle" ihmiselle, sillä helposti sellaista käytetään hyväksi tai kävellään yli. Ja naisten kanssa toimiessa sinun ensin pitää saada heidän arvostus puolellesi ennen kuin voit tehdä kilttejä juttuja, ettei sinua sivuuteta "taas yhtenä mielistelijänä" tai "miehenä, joka vaan yrittää saada pesää".
Siis suhtautumisella tarkoitan omien epävarmuuksien läpikäyntiä, eli ennakkoluuloja, negatiivisia käsityksiä itsestä sekä "huonoja" opittuja malleja. Ensin paikallistaa ne, sitten hyväksyä ne ja sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa muovaamaan niitä. Tämän lisäksi olen keskittynyt vähän psykologiaan ja sosiologiaan, joidenka avulla oppinut vähän ihmisen käytös- ja arvomaailman realiteetteja. Käytännössä tehnyt itsestä vähän enemmän viilipyttyä (kuten sen tuossa ilmaisit).
Naisrintamalla.. Ei mulla mitään varsinaisia tekniikoita naisten kanssa toimiessa ole. Lähinnä olen se sama oma itseni, joka olen kavereiden tai perheen keskuudessa enkä ihan helposti kiinnostu jokaisesta vastaantulijasta ennen kuin totean heidän olevan "tutustumisen arvoisia". Näyttää toimivan aika hyvin kun on suora ja hitusen välinpitämätön.
Ehkä yksi mielenkiintoisimmista kokemuksista on parin viikon takaa kun eräs nainen, joka selvästi oli tottunut saamaan huomiota miehiltä yritti etuilla baaritiskillä. Kysyin häneltä hyvin selvästi, että mitä hän oikein on tekemässä tiukan katseen saattelemana, jotain vähän nokkavaa hän siinä minulle totesi mutten siihen reagoinut ja käskin hänen odottaa vuoroansa. Tein siinä sitten tilaukseni ja poistuin kiinnittämättä häneen enempää huomiota. Myöhemmin illalla yllätyksekseni sama nainen yritti tehdä lähempää tuttavuutta tanssilattialla, mutta minulla oli jo seuraa sille illalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama505248Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä734246Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve803754Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.742750Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1632601Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta672433Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282365Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792219- 1461814
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko421596