Itehän en ole armeijaa edes käynyt, ja mulle on nuoret naiset huudellu kadulla törkeyksiä ja herjauksia, vaikka naiset ite väittää etteivät muka tykkää siitä että naisia herjataan tietyillä nimityksillä. Silti naiset tekee ite niin. En edes tiedä mistä ne muijat tunsi mut tai sen etten ole ollu armeijassa, mutta näköjään naisten sairaassa juorukerhossa tällaset pilkkajutut leviää nopeasti.
Niin tuli mieleen, että sotatilanteessa en pitäisi tikkua ristiin sellaisten naisten vuoksi, joilta olen koko elämäni saanut pelkkää halveksuntaa tai ylenkatsetta ja pihtaamista. Vihollisarmeija saa tehdä täällä suomalaisille naisille mitä haluaa.
Puolustaisitko Suomen naisia sotatilanteessa?
33
498
Vastaukset
- kukin niin kuin
Sinä unohdat nyt sen asian että siiä tilanteessa kun aseisiin pitää tarttua, sinun mielipidettäsi ei kysellä. Silloin teet mitä käsketään tai itket ja teet. Ja eiköhän se ole niin että ensisijassa puolustat sitä omaa henkiriepuasi. Ei tarvitse yrittääkään miettiä mitään naisen tai uskonnon puolustamisfilosofiaa jos ei kapasiteetti riitä.
- 2134344fsdfwr2323423
En vittu tosiaan puolustaisi tämän maan naisia. Omana inttiaikanani vitutti suunnattomasti ne inttihommat ja harmitti, kun naiset pääsivät luistamaan koko hommasta. Olen katkeroitunut vielä 15 vuoden jälkeen ja vastustan kaikkia tasa-arvojuttuja ja feminismiä. Naisia tämä sukupuoleen liittyvä epätasa-arvo armeijan suorittamisen muodossa ei näytä kiinnostavan laisinkaan, vinkuvat vaan näistä naiskiintiöistä ja huonommista palkoistaan.
Jos Venäjä jonain päivänä päättäisi hyökätä Suomeen, en vastustaisi hyökkäystä mitenkään. Katselisin vierestä kun venäläissotilaat raiskaisvat suomi naisia ja nauraisin makeasti. Saattaisin itsekin ehkä osallistua raiskauksiin ja hävitykseen/tuhoamiseen.- 16+3
Kaltaisesi laholatvat onkin syytä pitää mahdollisimman kaukana aseista. Mistä näitä pahvipäitä oikein tulee??
- 2134344fsdfwr2323423
16+3 kirjoitti:
Kaltaisesi laholatvat onkin syytä pitää mahdollisimman kaukana aseista. Mistä näitä pahvipäitä oikein tulee??
En ole laholatva, vaan mies, joka on kyllästynyt näihin suomalaisiin naisiin ja tähän koko suomalaiseen yhteiskuntaan, joka sallii tällaisen miehiin kohdistuvat syrjinnän. Suoritin omana aikanani palvelukseni moitteetta hyvin arvosanoin, mutta katkeroiduin, kun tajusin minkälaisia kieroja siipeileviä hirviöitä suomalaiset naiset ovat.
- T.O. Teaja
2134344fsdfwr2323423 kirjoitti:
En ole laholatva, vaan mies, joka on kyllästynyt näihin suomalaisiin naisiin ja tähän koko suomalaiseen yhteiskuntaan, joka sallii tällaisen miehiin kohdistuvat syrjinnän. Suoritin omana aikanani palvelukseni moitteetta hyvin arvosanoin, mutta katkeroiduin, kun tajusin minkälaisia kieroja siipeileviä hirviöitä suomalaiset naiset ovat.
No etpä säkään kovin tasapainoiselta tai mukavalta vaikuta.
- nainen 1985
Mitä oikein valitat? Miehethän saavat lisä pisteitä armeijasta kaikkiin kouluihin haettaessa. Naisilla ei ole tälläistä piste etua, ellei sitten ole armeijaa käynyt. Ja jos oikeasti joku sota tulee niin silloin tuskin meillä olisi enään sähköä näin kuin nykyään käytettäväksi ja naisten olisi osallistuttava ruuan kasvattamiseen ja muihin kotirintama juttuihin... Raiskaajat ovat rikollisia koiria, eivät mitään miehiä ollenkaan... Sinun kannattaa rauhoittua, kun vaikutat noin patoutuneelta naisvihaajalta!
- onneks olkoon vaan
Vi**u sä oot niin tyhmä, että sä kuolisit sodassa ihan sillai... heti. Kato, kun sä idiootti katselisit vieressä, niin ne tappais sut. Kato jos se on VI-HOL-LI-NEN, eli vihollinen, niin se tappaa sut. Sitten kun sä osallistuisit, niin kotijoukot tappais sut, katsos kun maan petoksesta tuomitaan sodassa kuolemaan! Eiks ole mahtavaa: sä oisit siis rintamakarkuri ja maan petturi ja sut joko tappais se vihollinen tai sitten omat aitan takana. Ei, kyllä jos nykyjätkät on tota luokaa säälittäviä (no ei todellakaan onneksi ole kun tällä palstalla), niin eiköhän se ole parempi laittaa ämmät aseisiin vaikka ilman koulutusta, eiköhän ne hoida tonkin homman sun puolesta.
Pitäshän niitten puolustaa miehiä armeija-asiassakin: miksei naiset hoida tätä asiaa, snif, snif, missä on äiti, sni, snif, miksei se pelastanu mua armeijalta kun mua niin harmitti ja naiset ei pelastanu... NYYYYYYYHHHHH... Tsiisus, kuuntele ittees. Kyllä sut pitäs laittaa armeijaan uudestaan.
Joo, että kuule, kyllä sä voit onnitella itseäsi TYHMYYDESTÄ. Sitten siihen kaupan päälle sä olet vielä katkeroitunut mölli. Niin, että jos ei ton enempää lahjoja ole saanut, niin ei ihme että harmittaa ihan suunnattomasti.
Mutta kato, äitis poika. Maanpetturi, raiskaaja ja katkeroitunut ruikuttaja: hieno mies!
Ja ajatella, säkin vietit intissä ainaskii puol vuotta ja oot vielä 15 vuoden jälkeen ihan katkerana: ootko ajatellut hoitoon hakeutua? Sun pitäisi. - Älä valehtele!
2134344fsdfwr2323423 kirjoitti:
Kyllä sä olet laholatva. Sä olet hoidon tarpeessa oleva laholatva.
- hävettää olla M
Miehiä vai? Tiristään kuin pikku pojat, minä en varmasti, en, en tee, en tee. Juoskaa äitin helmoihin valittamaan kun tytöt kiusaa. Kyllä ennen miehet oli miehiä.
- ja taas..
On se hienoa kun miehiä edelleenkin vaaditaan olemaan miehiä, mutta naisia ei saa vaatia olemaan naisia...
- edelleen sama
ja taas.. kirjoitti:
On se hienoa kun miehiä edelleenkin vaaditaan olemaan miehiä, mutta naisia ei saa vaatia olemaan naisia...
Tottakai saat vaatia. Kun mies on mies ja pitää siitä kiinni eikä alennu pikku pojaksi mahdollisuus saada nainen ovat paljon paremmat. Eikä miehen tarvitse tyytyä muuta kuin mieleiseensä naiseen.
Ymmärrän hyvin tuon mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa teesin. Kuka helvetti viitsii alkaa kouluttamaan pojasta miestä jos miehestä ei siihen itse ole.
- ~cissi~
Jaah, mikä tappio Suomen naisille. Sotahan se on ensisijaisesti sitä varten, että naisia puolustetaan, niinkuin nyt esimerkiksi Ruandassa ja noin.
Niin kauan on turvassa kotilies, kun on pystyssä yksikin mies. Mää teille pystyssä olemiset näytän. - Viihdytyskomppania
Taitaisin jättää ritari- ja mamu-miehille tuon homman.
Mutta jos/kun pakotettaisiin, niin antautuisin heti tai ampuisin vaikka omia mieluummin kuin puolustaisin huoralandiaa YT- ja mamu-miehineen.- 16+38
Tämä tinaperseluusereiden katkera ininä ei mitään muuta. Tihrustakaa rauhassa reppanat. Kukaan ei teitä kaipaa, ei siviilissä eikä sodassa.
- Viihdytyskomppania
16+38 kirjoitti:
Tämä tinaperseluusereiden katkera ininä ei mitään muuta. Tihrustakaa rauhassa reppanat. Kukaan ei teitä kaipaa, ei siviilissä eikä sodassa.
- fdskjkgjlkdsgö
Oikeaa huoranpenikan puhetta. Mitäpä muutakaan voisi olettaa jälkeläiseltä.
- Viihdytyskomppania
fdskjkgjlkdsgö kirjoitti:
Oikeaa huoranpenikan puhetta. Mitäpä muutakaan voisi olettaa jälkeläiseltä.
Tarkoitatko, että äitini olisi yli yhden miehen nussima huora?
- Viihdytyskomppania
Mutsini ei todellakaan ole yli yhden miehen nussima; mutta jos on niin kivitetään se huora. Olen valmis heittämään ensimmäisen kiven.
- 5+7
Tämän hetkinen tilanne on kohtalaisen epäoikeuden mukainen miehiä kohtaan. Tilannetta voisi korvata joko poistamalla kyseisen pakon miehiltä ja siirtymällä palkka-armeijaan tai laajentamalla pakkoa naisiinkin (saattaa toki olla, että naiset suosisivat siviilipalvelusta pakon edessä).
Henkilökohtaisesti kyllä olisin mukana torjumassa hyökkäystä, mutta syytä sille en lähtisi hakemaan naisista yleisesti vaan itselleni läheisistä ihmisistä.Taas ihme sensuuri tällä palstalla, kun tästäkin keskustelusta on poistettu useita ihan asiallisia kommentteja maanpuolustukseen liittyen. Mutta mulla ei olisi tosiaan minkäänlaista tarvetta tätä maata puolustaa, kun ei mulla ole täällä koskaan ollutkaan yhtään mitään tärkeää, eli ei mitään omaisuutta, eikä edes yhtään ainoaa kaveria. Helppo olisi pois tästä maasta lähteä sodan tullen tai ihan muutenkin, kun en yhtään mitään jäisi täältä kaipaamaan.
- epäoikeudenmukaista
Tottakai, kaikkihan nykyään on yhtä väääryyttä miehiä kohtaan. Tottakai, ihan on kauheeta se armeija kun kestää 6 kk ja voi valita sivarinkin, ja saa opintoihin hakuun lisäpisteitä tai työkokemusta. Joo, joo, vali-vali, sitten on vaan niin syrjäytynyt kun miehiä kohtaan kaikki on niin epistä eikä äiti osaa hommata työpaikkaakin puolesta ja kun miehiä niin sorretaan.
On sekin epäreilua että naisissa on 100tuhatta pätkätyöläistä enemmän, että 30-40-vuotiaat naiset ei saa lapsien tekopelon takia töitä, että naisten alat on matalapalkka-aloja, että lapsista (sinustakin) lasku menee vain naisten työn antajalle vaikka molempia kai tarvitaan ja tehdään: joten naisia syrjitään ihan helvetisti työn haussa, ja ikärasismi kohdistuu ihan tutkitusti enemmän naisiin jne. Naiset menettävät eläkettä tehdessään lapsia ja jäädessään kotiin, mutta jonkun sekin on tehtävä, ja miehet kun eivät edelleenkään kotiin jäämisestä ole innoissaan...
mutta että voi, voi sentään.
Kyllä tilanne tosiaan on kohtalaisen epäoikeuden mukainen kaikilla tavoin. Mitenkäs sitä tilannetta voisi sitten oikein korjata?
Että semmosta se elämä on, ja teille nyt on se 6-12 kk nakki sattunut, mikä sitäpaitsi monelle on nykyään ylivoimainen ja vapautuksen saa pyytämällä, kun sanoo että masentaa.
- siniristilippu
T-luokkalaiset hiljaa!
Nato kyllä hoitaa hommat. - sotaan mars
En varmana puolustaisi. Naiset ei ole koskaan tykännyt musta vaikka olen aina ollut mukava naisia kohtaan. Naiset olis paskat housuis kun sota alkais ja olis hienoo kattoo niitten vikinää sitten.
- tosi mukavaa juu
Niin ja sähä et ois paskat housussa: etköhän se kuule ole nytkin sinä joka vikisee... Joten, sähän et tarvitse edes sotaa siihen, että paskat on housuissa ja pelkkää vikinää kuuluu.
Yrittäisit ensin tehdä itestäs miehen ja aikuisen ja vasta sitten siirtyisit haastavampiin fantasioihin.
Puolustaisin ite itteeni paljon paremmin, kun ihme valittajamiehet. Ainasta valittamista, kuinka mä joudun tekee tätä, mut toi toinen ei joudu. Maailma ei ole reilu paikka. Mä olen nainen, joudun tekee jotain asioita mitä mies ei ja toisinpäin. Mitä sitten? eiks se ole aika luonnollista? Onneks mulla on mies, joka tekee miesten juttuja ja mä saan tehä naisten juttuja. Mutta sodassa tuskin kumpikaan miettis, mikä on toisen tehtävä ja velvollisuus. Eiköhän siinä kumpikin tekis kaiken mitä pystyy, että vois suojella rakkaita ihmisiä.
- apu-va!
Mä lähtisin pakolaiseksi vaikka... Havaijille. Tai siellä on liian kuuma. Grönlantiin sittenkin.
Eli mua ei ainakaan tartte sitten puolustaa. Luen täällä juuri sotilaan käsikirjaa. RUKin kurssipuukko on teroitettu, leijonakoru kiillotettu, kiitoshuppari sekä kurssiverkkarit pesty. Olen valmis puolustamaan teitä naiset, niin sodassa kuin rauhassa. Raatteentie, päiväkäsky, veteraanit, isänmaa! Kunnia ei unohdu!
- oikeuden puolesta
Ensisijaisesti pitäisin itseni hengissä ja toissijaisesti yrittäisin eliminoida kansalaisuudesta riippumatta kaikki ne, jotka aiheuttavat tuhoa omaisuudelle tai viattomille. Vain hullu taistelee sokeasti käskyjen mukaan.
- Mies1985
Uskon että olisin hyödyllisempi elävänä kuin täällä puolustamassa valtaeliitin etua; siitähän sodassa kuitenkin on pohjimmiltaan kyse.
Menisin vaikka rajan taakse lukemaan vanhainkotien mummoille kirjoja. - ei pelkoa odotuksist
Niin, itse et siis ole armeijaa käynyt... Joten melko teoreettista, sä taidat olla niinkun monet muutkin tän palstan pippelin omaavat miehiksi itseään kutsuvat "miehet", kun paska housuissa: haisee, löysää ja täysi vahinko.
Kuule, ei sun kukaan odota tikkua ristiin laittavankaan, kun ensin pitää jaksaa sitä tikkua siirtää ja sä olet todennäkösesti sellanen narukäsi, jolta se ei onnistu. Vihollisjoukot todennäkösesti raiskais sut, koska pitäs sua semmosena neitinä. Että siis, älä pelkää, sinuun kohdistuvat odotukset eivät ole suuren suuria.
Ämmistä hameet korvissa on todennäkösesti enemmän apua kun sun kaltasista, jos sota syttyy. - Miaauu
Puolustan kyllä itse iseäni, joten lepo vaan!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82758Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642662- 1842511
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n132035Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari211997Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541838Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231162Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?701152Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta821036