Hyvät atm kohtalo toverit,kertoisitteko millalailla olette pilanneet harvat mahdollisuudet saada nainen kierrokseen omaa saamattomuuttanne/typeryyttänne/ujouttanne/pelkoa pakeista.
Tässä itseltä muutama esimerkki miksi ei vaan onnistu.
Olin ravintolassa ja huomasin että eräs nainen vilkuilee mielestäni kiinnostuneesti ja viimein iskee silmää minulle,mitä tekee atm,jatkaa olut tuopin hidasta tyhjentämistä ja odottaa että alkoholi antaa rohkaisua samalla miettien millä repliikillä aloittaa juttu naisen kanssa.Loppu tuloksena nainen ehtii hävitä koko raflasta.Että näin tällä kertaa.
Olin tälläkin kertaa lonkerolla ja kysyin eräältä yksin ravintolassa olevalta naiselta jotain aivan perusasiaa ja yllättäen huomasin että nainen suhtautuu minuun positiivisesti ja pääsemme juttuun todella hyvin.naista ei vaan kyseinen ravintola viehätä ja hän ehdottaa kierto ilmaisua käyttäen että mihinkä ravintolaan lähdettäis porukalla yksille tuopille.VOI HELVATA hoksasin vasta jälki käteen tämän vihjeen vaihtaa ravintolaa.jälleen kerran poistuin yksin pimeään talvi yöhön ravintolasta.
Viimeinenkin esimerkki kertoo kuinka pakkeja pelkäävä voi atm olla.kuvan kaunis nainen kelpuuttaa minut pöytäseuraksi helposti .kummallakin on mukavaa ja ennen valomerkkiä lähdemme ulos jossa nainen kysyy missä asun ,tässä vaiheessa olis pitänyt tehdä kysymys meille vai teille mutta atm tietenkin on loppuun asti herras mies eikä uskalla ehdottaa mitään ,toivottaa vain hyvät yöt. Taivas varjele että nolottaa ja ketuttaa
ATM:n noloimmat epäonnistumiset top3
70
3295
Vastaukset
- tumppu-jooseppi
No useimmat atm:t ei oikeasti edes halua naisseuraa koska pelkkä ajatus on jo liian pelottava.
- jokunen91
yli puoli vuotta sitten olin yökerhossa viettämässä iltaa kavereiden kanssa. Naisten takia siellä tietenkin hilluttiin. Pelasin silmäpeliä erittäin kauniin naisen kanssa. Huomasin, että nainen lähestyy. Luulin jäätyväni naisen tullessa juttelemaan kauniine iltapukuineen, mutta olin oma itseni. Siinä juteltiin hetki niitä näitä. Jossakin vaiheessa nainen alkoi kyselemään muutamaan otteeseen onko minulla kuskia, vastasin vain että onhan se tuo kaveri tossa vieressä, muuta silloin en tajunnut hänen vihjailevan jotain. Jossain vaiheessa pari kaveriani jättivät minut naisen kanssa kahden kesken, jolloin menin melkein paniikkiin ja lähdin nopeasti kaverien perään. sanoin vain naiselle meneväni tilaamaan juoman. Nainen tulkitsi tämän pakeiksi, enkä sen jälkeen enää edes löytänyt naista baarista ennen kuin valomerkki oli lähellä. Silloin hän tanssi toisen miehen kanssa, nainen huomasi minut ja vilkaisi hämmentyneenä. Sanoin vain terve ja kävelin ohi -.-
Tämän jälkeenkin on tullut kämmättyä naisten kanssa, mutta edellä kuvattu nainen ei vaan ole poistunut vieläkään mielestä.
Jotenkin on vaan hetkellisesti helpottava tunne päästä siitä jännityksestä, kun erkanee potentiaalisesta naisesta, mutta silti hirveä vitutus ja haikailu naisen perään alkaa ja jää pitkäksi aikaa.. - tumpu-joonas
Kerran olin paskalla ja tajusin että 100 vuotta sitten kerran yks tyttö puhui mulle ja mä en osannu sanoa mitään takasin. Sillon tajusin että elämä on ohi ja huomenna kahvi on tarjouksessa.
- eräs tyyppi
"mutta atm tietenkin on loppuun asti herras mies eikä uskalla ehdottaa mitään ,toivottaa vain hyvät yöt."
No taivas varjele tosiaankin. Mieti etukäteen miten toimit olennaisissa tilanteissa, niin et jäädy. - 3565
sanokaa niille että puhuu suoraansaatana, atmmät ei aina ymmarra
- eikä paljon kiinnost
Puhukaa suoraan saatanan aateeämmät . Teitä ei ymmärrä kukaan.
- lkiyv
tollaset jutut johtuu siitä ettei naiset koskaan sano asioita suoraan vaan hienovaraisesti vihjaten,jolloin ei tajua ollenkaan mitään,ennenkuin on liian myöhäistä..
- absoluuttinen_pahuus
kyllä minulle sanotaan, mutta olen niin tyhmä etten koskaan tajua sitä. Viimeksikin soitin naiselle puoli yhdeltätoista illalla, ja nainen totesi että on vähän myöhä jo. Vastasin, että sinähän olet valveilla.
Kärtin vielä viisi minuuttia kuulumisia, vaikka nainen vastasi kaikkeen, että on vähän huono hetki, hän ei aio keskustella asiasta kanssani eikä koe tarvetta lähempään tuttavuuteen.
Mihinkähän aikaan ensi kerralla soittaisin? - Ex Pinp
absoluuttinen_pahuus kirjoitti:
kyllä minulle sanotaan, mutta olen niin tyhmä etten koskaan tajua sitä. Viimeksikin soitin naiselle puoli yhdeltätoista illalla, ja nainen totesi että on vähän myöhä jo. Vastasin, että sinähän olet valveilla.
Kärtin vielä viisi minuuttia kuulumisia, vaikka nainen vastasi kaikkeen, että on vähän huono hetki, hän ei aio keskustella asiasta kanssani eikä koe tarvetta lähempään tuttavuuteen.
Mihinkähän aikaan ensi kerralla soittaisin?Sen piti käyttää suutaan johonkin muuhun luultavasti sillä hetkellä.
- kokem. on
absoluuttinen_pahuus kirjoitti:
Mihinkähän aikaan ensi kerralla soittaisin?Jos nainen sanoo "ei ole hyvä hetki" ja ei kerro muuta syytä, niin kehotan olemaan ottamatta yhteyttä koska silloin sitä ei kiinnosta tai on just sillon toisen miehen seurassa.
- niceguy81
Ei saakeli, tämmöst se aina on meikäläiselläkin.
- nolo atm
muutaman kerran on tapahtunut että asiakas palvelussa oleva ilman sormusta nimettömässä oleva nainen on palvellut minua aivan erityisen lämpimien katseiden kanssa,eri tavalla mitä olen huomannut muiden saavan palvelua.
Näissä tilanteissa tälläinen atm ei osaa eikä uskalla ruveta pitempään rupattelemaan vaan kiireesti poistuu kengän kärkiään katsellen,tiedä vaikka nolaisi itsensä kun tuntemattomien kanssa juttelee.
Tällä atm:lla ei ole ulkonäöstä mitään paineita vaan aivan muusta syystä hommat ei natsaa - rengastaja
nyt munkin on ihan pakko kommentoida. joskus hyvän aikaa sitten ollessani vapaalla jalalla vietin rattoisaa iltaa tyttöporukalla ja törmäsimme johonkin toisesta kaupungista tulleeseen miesporukkaan. nooo ilta vierähti ja oli siinä määrin kivaa että päädyin jatkoille erään miehenpuolen kanssa hänen hotellihuoneeseensa. jostain syystä hän alkoi kertoilla vastaavan tapaisia epäonnistumisiaan seksirintamalla ja mullakin oli varastossa aika läjä juttuja yhteisenä nimittäjänä "mikä kaikki voi mennä pieleen". no aika vierähti niin vikkelästi aamuun asti että emme ehtineet sextailla lainkaan kun jätkä katsoin kelloa että voi helvata, pitää kiireesti lähteä ettei hän myöhästy retkikuntansa bussista. ja loppukaneetiksi hän heitti vielä että "eipä tullut taaskaan lapsenlapsille mitään kerrottavaa".
- atm"tans ssika"
Vai että noloimpia tilanteita,no niitähän riittää tällä nelikymppisellä kundilla.
Suurimmat ja vaikeimmat flopit on tapahtuneet kun useat naiset on tulleet pyytämään tanssimaan(ei tanssilavalla) ja tämä atm jätkä on joutunut tunnustamaan että ei osaa tanssia.
Nyt moni ajattelee että käy tanssikurssilla ja opettele tanssimaan niin ei tarvii täällä mouruta naisettomuutta.
Kyllä on kurssilla käyty mutta se jäi kesken kun siitä ei mitään tullut.
Tanssimisen oppiminen ei olekkaan mikään läpihuuto juttu meille at:ämmille.
Meikäläiset at miehet menee aivan kipsiin kun pääsee niin lähelle naista ja vielä muiden nähden,yksityis opetuksena se voisi jopa onnistuakin.
Useat ihmettelee miten joku nainen voi pyytää at miestä tanssimaan mutta olen siitä onnellisessa asemassa että ulkonäön takia naiset ei karta.
Valitettavasti naiset ottavat nokkiinsa kun joudun kieltäytymään tanssikutsusta ,luulevat että eivät kelpaisi minulle.
En voi kuin toivotta muille kohtalo tovereille voimia ja jaksamista omien ongelmien kanssa.- rengastaja
en mäkään osaa tanssia mutta lähden kyllä muuten vaan hillumaan, ei sekään ole montaa miestä karkottanut tähän asti. entäs jos kokeilet tämmöistä: kun nainen tulee hakeen tanssimaan sanot rehellisesti ettet osaa mutta sopisiko että jutellaan yhden kappaleen ajan sen sijaan? eipä siitäkään voi loukkaantua ja nainen on joka tapauksessa jo osoittanut kiinnostusta. eikä tätä voi tulkita pakeiksi.
- kaunis mieli
siis mikä ihmeen atm?
- xoxoxoxoxoxo
Alapäätason mies.
- gagwrhwrhwrh
alemmantasonmieees
- Ex Pimp
No voi V... ketutus tarttuu tänne asti!
Sä taidat olla hyvän näköinen ja ihan supliikki. Ainoa ATM:äys sussa on tuo onneton pakkien pelko ja tilannetajun puutos. Et ole ATM jos naisilta tulee ehdotuksia ilman että edes olet tietoisesti vienyt juttua kokoajan siihen suuntaan.
Sinuna en tekisi nyt mitään erilailla mutta vaihtaisin vaihdetta loppuiltaa kohden siten, että kirjoittaisin vaikka kämmeneen muistiin että "sano sille että lähdetään meille, mun tekee mieli kuoharia ja jotain hyvää". - Anssi-29
Miksi joku on ATM? Kyllä kaikki ollaan samalla viivalla. Tai jos joku haluaa ehdottomasti itsensä alentaa alemmalle tasolle niin siitä sitten vaan, ihme porukkaa. Ja ihme käsite ATM. =D
Mitä ihmeellistä siinä on? Jos on esimerkiksi pienikokoinen kaveri, niin ei varmasti tule koskaan naisten puolelta aloitetta, joten samasta lähtöviivasta on turha puhua.
- atm"tans ssika"
Pakko vastata ex pimp:in kommenttiin.
Osuit aivan naulankantaan kun kirjoitit että pahin virhe on pakkien pelko,ja se mulla todellakin on,tuntuu että haluaisin vajota maan alle kun esim juttelen naisen kanssa jonkun aikaa ravintolassa ja jutut päättyy hyvän illan toivotuksiin
ja sen jälkeen olen taas ypöyksin ja tuntuu että kaikki huomasivat että äsken sillä oli nainen vieressä mutta nyt ei enää olekkaan.
Tästä tanssiin kutsusta vielä semmoinen kommentti että vanhemmat naiset ovat rohkeampia esittämään kutsun ja muutenkin rohkeammin hakeutuvat seuraan.- sgfjsfgjsdfgj
Todennäköisesti useimmat (jotka nyt yleensä kiinnittäisivät mitään huomiota) katsoisivat vain, että tuossa tuo tyyppi puhuu jonkun ihan ok-näköisen naisen kanssa, ja naisen lähdettyä eivät pohtisi asiaa millään tavalla.
- Ex pimp
Juu. Mutta koita päästä siitä eroon koska et hävinnyt mitään periaatteessa ja kun lähdet, toivota iloisesti illan jatkoja ja sillä osoitat olevasi vähän enemmän atm. Älä välitä niistä fiiliksistä, koska noinhan se käy kaikille eikä se sitä tarkoita etteikö joku lämpeis.
Olen huomannut vanhemmista naisista saman. Se johtuu siitä, että vanhempien naisten markkina-arvo on laskenut ja he joutuvat jo tekemäänkin jotain sen eteen. Toisaalta osa heistä haluaa kokeilla nuorempia, tai sitten juttelevat muuten vaan tädillisissä merkeissä. He ovat myös rohkeampia ja tilanteeseen ei liity niin kovaa jännitettä.
Naiset on muutamia poikkeuksia lukuunottamatta todella huonoja keskustelemaan. Mutta sitten kun löytyy joku joka keskustelee, se saattaakin olla huono merkki koska tämä nainen saattaa saada ne kicksit siitä pulputtamisesta.
- pelle.
Tänää menin bussilla kouluu ja nätti tyttö tuli istumaan vastapäätä täydessä bussissa. Valahdin valkeeks ku ruumis ja kattelin vaa ulos ikkunasta, sen sijaan että oisin voinu ottaa katsekontaktia siihen, kuitenki se näytti vilkuilevan mua vähän väliä.. Vitutus on kova, mutta totuttu tähänki jo on. Normipäivä muiden joukossa :)
Terveisin über-atm, 20 , nevö seurustellu - ATM voi saada naisen
Hei ATM:ät on Meilläkin toivoa!.
Onnistuin saamaan todella hyvännäköisen naisen koukkuuni. Tapasin hänet baarissa tuttavani kautta. Jonkun verran puhuttiin siinä illan mittaan. pientä leikkimielistä vinoilua lähinnä. En olisi uskonut että hän olisi millään tavalla kiinnostunut minusta. Tämä nainen otti yhteyttä FB:n kautta, itse en edes muistanut kunnolla hänen nimeään. Nyt sit viestitelty ja muija rupee lämpeemää, vaikka olenkin tyypillisenä ATM:nä vain hienovaraisesti osoittanut kiinnotusta. Tämä nainen on kohtuullisen räväkkä persoona, mikä sopii minulle. Luulisin seksiäkin irtoavan nopeasti, hänen aloitteestaan. Sisältä hän on kuitenkin herkkä ja olen pari kertaa vahingossa vastauksillani loukannut häntä kun hän on ilmaissut tunteitaan, vaikka viestini oli tarkoitus olla sarkastinen:) tunneälyni ei liene parasta luokkaa. Tapaamien naisen kanssa on jo sovittu.
Tämä on osoitus siitä että kyllä ATM:kin hyvällä säkällä saa naista :D- joopatijoo..
Et ole ATM, olet KTM.
- Ex Pimp
"leikkimielistä vinoilua lähinnä."
Tuo on todennäköisesti se, millä herätit kiinnostuksen. Jatka sitä ripotelleen mausteena, mutta älä tee siitä pakkopullaa.
- Aika noloa tämäkin
Lähdin baariin työkaverinaisen kanssa ja sieltä hänen kotiinsa yöksi koska olisi tullut pitkä ja kallis taksimatka. Hän nukkui omassa sängyssään ja minä sohvalla, mutta tuli sitten asettelemaan peittoani paremmin todella niukasti pukeutuneena. Olin kuitenkin niin kännissä että sammuin kesken kaiken.
Toisen kerran oltiin taas baarissa työporukan kanssa. Mukana oli pari tyttöä toisessa kaupungissa sijaitsevasta toimipisteestä, olivat tulleet koulutukseen. Baarista lähdin yöksi tyttöjen hotellihuoneeseen, ettei tarvi maksaa kallista taksimatkaa. Olin kuitenkin aika lärvit. Portaat menin kuulemma ylös nelivedolla (en tiedä miksi portaat, oli kai siellä hissikin). Itse yöstä en muista yhtään mitään, mutta mitään seksiä ei varmaankaan harrastettu.
Sitten olin yksikseni baarissa ihan naiseniskemistarkoituksessa ja tapasinkin yhden naisen joka vaikutti selvästi innostuneelta paskapuheistani. Kesken kaiken kuitenkin päivän ateriat päättivät poistua yläkautta ja turskahtivat tämän naisen rinnuksille, mikä ymmärrettävästi hieman latisti tunnelmaa ja vähän myöhemmin minut vielä heitettiin pihalle baarista.
Näiden ja muutaman muun tapauksen perusteella epäilen että suurin syy naisettomuuteeni on liiallinen alkoholinkäyttö, taidan olla alkoholisti. - atm"tans ssika
"naiset on muutamia poikkeuksia lukuunottamatta todella huonoja keskustelemaan".
Tämä pitää kyllä täysin paikkansa,aivan tyhjänpäiväisistä asioista kyllä löytyy höpinöitä ja kikattelua mutta tärkeimmistä oikeista asioista ei löydy mitään tietämystä.
Tämä onkin yksi todella suuri syy että menestystä ei löydy naisten kanssa,itseltäni ei löydy taitoa höpistä tyhjänpäiväisistä asioista ja nauraa kikatella asioille joiden ei luulisi aikuisia ihmisten kiinnostavan saatikka naurattavan.
Ihmettelen kuinka lapsellisia naisia on vielä nelikymppisissäkin.
Lisäksi ihmetyttää kuinka useat naiset kerjää oikein kerjäämällä kehuja esim ulkonäöstään,ammatistaan yms.
Näitä kehumisen taitoja ei ainakaan ole minulle suotu. Valitettavasti.- rengastaja
heh te miehet ette nyt ole sisäistäneet miesten ja naisten keskustelukulttuurin eroa. naiset pyrkivät yhdessä ollessaan siihen että porukassa vallitsee yksimielisyys asioista mutta heti kun joku poistuu joukosta häntä puukotetaan sanallisesti selkään. miehet taas porukassa snobbailevat tiedoillaan ja pitävät jotain visaa siitä kuka tietää berliinin olympialaisten satasen pronssimitalistin nimen. jos joku ukko menee käymään kusella tietovisa jatkuu mutta väliin saatetaan kipata uudet tuopilliset. ei naisten ole tarkoitus tulla baariin keskustelemaan berliinin olympialaisista vaan saamaan miehiltä ihailua ja pitämään hauskaa.
- asia mies
rengastaja kirjoitti:
heh te miehet ette nyt ole sisäistäneet miesten ja naisten keskustelukulttuurin eroa. naiset pyrkivät yhdessä ollessaan siihen että porukassa vallitsee yksimielisyys asioista mutta heti kun joku poistuu joukosta häntä puukotetaan sanallisesti selkään. miehet taas porukassa snobbailevat tiedoillaan ja pitävät jotain visaa siitä kuka tietää berliinin olympialaisten satasen pronssimitalistin nimen. jos joku ukko menee käymään kusella tietovisa jatkuu mutta väliin saatetaan kipata uudet tuopilliset. ei naisten ole tarkoitus tulla baariin keskustelemaan berliinin olympialaisista vaan saamaan miehiltä ihailua ja pitämään hauskaa.
Mutta kun teistä aikuisista naisista alle kolmas osa tietää tai on milläänlailla kiinnostunut maailman oikeasti tärkeistä asioista.
Teitä hyvät höpsöt harakat kiinnostaa bb talon tapaiset tyhjyydet,missien ja muiden tyhjäpäiden tekemiset. - Neiti Opiskelija
asia mies kirjoitti:
Mutta kun teistä aikuisista naisista alle kolmas osa tietää tai on milläänlailla kiinnostunut maailman oikeasti tärkeistä asioista.
Teitä hyvät höpsöt harakat kiinnostaa bb talon tapaiset tyhjyydet,missien ja muiden tyhjäpäiden tekemiset.Haha, no ei kyllä kaikkia naisia kiinnosta, esim. mä en jaksa kuunnella monien tyttöjen tyhjänpäiväisiä höpinöitä, kun itse tykkään puhua vähän syvällisempiä asioita. No onneksi läheiset tyttöystäväni ovat samanlaisia, yleensä väännetään kättä illanvieton aikana vaan maailman/suomen taloudellisesta tilanteesta, ydinvoiman järkevyydestä sun muusta ajankohtaisesta. Asiaan voi tietysti vaikuttaa ystävien opiskelutausta kauppakorkeissa, oikiksessa, yliopistolla jne. samoin kuin omani.
Voisiko oikeasti vähempää kiinnostaa joku bb tai missimeiningit? Ennemmin viiltäisin ranteeni auki. Ja kyllä, olen kuitenkin übernaisellinen nainen ja pidän ulkonäöstäni huolen, mutta onneksi pääni ei ole vain purua sisältä. - 1+6
Neiti Opiskelija kirjoitti:
Haha, no ei kyllä kaikkia naisia kiinnosta, esim. mä en jaksa kuunnella monien tyttöjen tyhjänpäiväisiä höpinöitä, kun itse tykkään puhua vähän syvällisempiä asioita. No onneksi läheiset tyttöystäväni ovat samanlaisia, yleensä väännetään kättä illanvieton aikana vaan maailman/suomen taloudellisesta tilanteesta, ydinvoiman järkevyydestä sun muusta ajankohtaisesta. Asiaan voi tietysti vaikuttaa ystävien opiskelutausta kauppakorkeissa, oikiksessa, yliopistolla jne. samoin kuin omani.
Voisiko oikeasti vähempää kiinnostaa joku bb tai missimeiningit? Ennemmin viiltäisin ranteeni auki. Ja kyllä, olen kuitenkin übernaisellinen nainen ja pidän ulkonäöstäni huolen, mutta onneksi pääni ei ole vain purua sisältä.Mukavaa kuulla tälläinenkin mielipide. Edellinen tyttöystäni oli amk:sta enkä koskaan voinut puhua hänen kanssaa vakavia ja tämä johti lopulta siihen ettei meillä ollut enään mitää yhteistä puhuttavaa. Onneksi yliopistolla järjestetään paljon tapahtumia, niin pääsee tutustumaan muihinkin kuin baaribimboihin ja löydän sopivan vapaamielisen, mutta järkevän näisen.
- Ex Pimp
No tuo on totta myös mutta tarkoitin kyllä ihan perus small talkia. Kuten sanottu, poikkeuksiakin tulee vastaan.
Hauskanpitotilanteissa pitää osata heittää läppää. Se vain häiritsee että naiset harvemmin osaa heittää läppää takaisin. Eli huumorintajutonta sakkia. Kokoajan on sellainen "viihdytä mua lisää" fiilis päällä. On todella tärkeä oppia viihdyttämään sanallisesti naista ja viestiä kehon kielellä myös.
Itse en kyllä baareissa puhuisikaan mistään järkevästä enkä edes tarvitse naista sellaiseen toimintaan.
Kehua naista ei tarvitse eikä kannatakaan ennen kuin hän on selvästi sinusta kiinnostunut. Yksi kehu riittää ja jää pyörimään naisen mieleen arvoituksellisena. Jos kehut liikaa, se ei enää tunnu missään naisesta. - rengastaja
Ex Pimp kirjoitti:
No tuo on totta myös mutta tarkoitin kyllä ihan perus small talkia. Kuten sanottu, poikkeuksiakin tulee vastaan.
Hauskanpitotilanteissa pitää osata heittää läppää. Se vain häiritsee että naiset harvemmin osaa heittää läppää takaisin. Eli huumorintajutonta sakkia. Kokoajan on sellainen "viihdytä mua lisää" fiilis päällä. On todella tärkeä oppia viihdyttämään sanallisesti naista ja viestiä kehon kielellä myös.
Itse en kyllä baareissa puhuisikaan mistään järkevästä enkä edes tarvitse naista sellaiseen toimintaan.
Kehua naista ei tarvitse eikä kannatakaan ennen kuin hän on selvästi sinusta kiinnostunut. Yksi kehu riittää ja jää pyörimään naisen mieleen arvoituksellisena. Jos kehut liikaa, se ei enää tunnu missään naisesta.ja amen tälle. mun pitänee kans vähän tarkentaa. tää on sit taas vain ja ainoastaan mun oma käsitykseni asiasta.
jos mä istun iltapäivällä kantabaarissa tapani mukaan nenä kiinni sanomalehdessä niin siinä vieressä istuu koko tiskin täysi ukkoja samalla tavalla kun minä. ihan tasan varmasti tulee puhuttua hartaudella maailmanpolitiikan arkipäivää mutta siinä tilanteessa ei kukaan ole iskemässä ketään lyhyemmällä tai pitemmällä tähtäimellä.
sitten on nää iltariennot erikseen. mä oletin että tämä ketju lähti liikkeelle siltä pohjalta että kyseessä on tilanne jossa haetaan pokaa vähemmän vakavalla naamalla eikä mitään koko iän kestävää parisuhdetta, vaikka semmonenkin joskus harvoin baarista löytyä. no mistäs sitten siellä jutellaan. todellakin, läppää siellä kuuluu heittää. ihan sama miten sen sanoo, mutta keskustelun voisi tiivistää vaikka miehen osalta näin: "hei te kaikki ihanaiset, tässäpä teille mies jota just nyt himottaisi. mites olis? kattokaas vähän, mä olen hyvää ja mukavaa seuraa enkä yhtään paskemman näkönen. mennään toki tanssimaan niin tunnet miltä lähikontakti mun kanssani tuntuu. toisaalta voidaan kipata nää yhdet ja mennä vaikka heti". tämän voi tietty naamioida johonkin pitempäänkin lätinään. ja naisen osalta keskustelu sujuu näin: "hei te kaikki hyvännäköiset miehet. mä olen valmis siihen että mua viihdytetään. tulkaa tänne ja saakaa mut tuntemaan itseni kauniiksi ja haluttavaksi. jos sä viihdytät mua mä nauran sun vitseillesi ja olen ihan kohta valmis lähtemään sun matkaan".
no sitten saattaa olla tilanne jossa se poka kiinnostaakin hiukan pitempiaikaisessa mielessä. sillonkaan ei kantsi ryhtyä puhumaan mistään maailman nälkäänäkevien ongelmista tai globalisaation vaikutuksista. silloin naista lähestytään olemalla hiukan pitemmällä kaavalla kiinnostunut juuri hänen tekemisistään. mutta huomiohuomio! ei mitään kolmannen asteen kuulusttelua mistään. edelleen hyvällä läpällä. - oho?
asia mies kirjoitti:
Teitä hyvät höpsöt harakat kiinnostaa bb talon tapaiset tyhjyydet,missien ja muiden tyhjäpäiden tekemiset.Ikävä kyllä miesten tiedot tärkeistä asioista ovat useimmiten peräisin iltalehtien lööpeistä. Tai sitten puhutaan suu vaahdossa autoista, moottoripyöristä ja veneistä välittämättä vähääkään siitä, kiinnostaako keskustelukumppania. Jos mies kykenee keskustelemaan esim. kirjallisuudesta tai politiikasta, hänellä on kova työ osoittaa naisen olevan väärässä ja tietävän huomattavasti vähemmän. Niinpä nainen istuu hermostuneena kiehnäten ja kikattaen ja miettii, miten voisi kohteliaasti liueta pois tilanteesta. Ja taas tuli todistettua, ettei naisen kanssa voi keskustella.
- Sanoja vaan
No enpä ihmettele jos mikään ei oikein natsaa. Nainen haluaa olla miehelleen se kaunein yksilö ja kaipaa muistutusta siitä. Hellyys ja sanalliset hellittely sanat saa naisen tuntemaan halutuksi joka puolestaan heijastuu seksiin. Jos et koskaan sano kuinka kaunis nainen on niin tuskin vällyjen välissä mitään tulee tapahtumaan. EI NAISELLE VOI SANOA ET "JOO OOT IHAN OK!"
Eipä se nainen sitä koko ajan tarvitse mutta silloin tällöin positiivinen huomautus ulkonäöstä on plussaa. Ei se sulle mitään maksa jos sanot että nainen on nätti tai kaunis (jos siis sun mielestä oikeesti on).
Itse en eläis päivääkään miehen kanssa joka ei pystyis puhumaan tunteistaan tai sanois ns hellyyden osoittuksia. - Ulkoisesti ATM?
rengastaja kirjoitti:
Minusta se, mikä ketäkin kiinnostaa (ja sitä myöten ne mieluisat puheenaiheetkin) kulkee aika käsi kädessä ihmisen älykkyyden kanssa. Mitä yksinkertaisempi ihminen, sitä simppelimpi käsitys ympäröivästä todellisuudesta ja sitä pinnallisemmat jutut.
Sukupuolisia kestoteemoja toki on, ts. naisten jutut ovat keskimäärin enemmän kallellaan ihmissuhteisiin, sisustukseen ja miehillä puolestaan kaikenlaisiin isoihin ja liikkuviin vempeleisiin, urheiluun sekä nippelitiedolla brassailuun, mutta yhtä tyhjänpäiväisiä pintatason aiheita kaikki. Vastaavasti olen huomannut, että älykkyysosamäärän noustessa ihminen on vähemmän sukupuolinen siinä mielessä, että pystyy keskustelemaaan kiinnostavasti ilman, että se koiras-naaras -asetelma on heti hallitseva... Mistä voi ehkä myöhemmin käydä varsin kiinnostavaksikin. Älykäs ihminen on oivaltava ja usein myös hyvä kielellisesti, eli taitavampi vihjailemaankin...
- wc maanikko
Noloa on tämäkin...siis kun olen alkanut juttua heittämään kivan naisen kanssa-mun ärtynyt suoli ei todellakaan tykkää jännityksestä,eikä mistään olut-grillitaksarista..monesti joutunut juoksemaan ripulille kesken kaiken ja maha pitää hirveetä meteliä...
- sinkkuna on hyvä :)
nuorena tuli käytyä baareissa ja huomion vei yleensä hauskat/syvälliset miehet. tyttöjen kanssa asiaa pohdittuamme tulos oli se,että varatut miehet käyttää vapaansa nopeaan toimintaan ja puolisoa etsivät miettivät vielä siinävaiheessa,kun pilkku tulee......
- atm jälleen kerran
Voi v....u miten tuli taas viikonloppuna möhlittyä
Olen baarissa yksin kuten suurin osa meistä huonosti naisia saavista,istun pöydässä yksin jossa on neljä tuoli.
Ovesta astuu sisään kaksi sopivan ikäistä naista (30-40v)naiset katsovat katseellaan baarin läpi ja sanovat jotain toisilleen.toinen lähtee baarin perälle ja yllättäen toinen tulee samaan pöytään jossa minä siemailen ensimmäistä juomaani .Nainen istuutuu pöytään niin että kaksi tyhjää istuinta jää minuun väliä.
Minun epäonnistumisia pelkäävät aivoni miettivät mitä ihmettä sanoisin vai uskallanko sanoa mitään sillä kohtahan voi tulla vaikka naisen mies kumppani naisensa perässä ja siksi nainen tuli samaan pöytään.Aikaa kului muutama minuutti ja niinkuin lähes aina en osannut lähestyä naista ja neito poistuu naiskaverinsa luokse ja vielä katsoo minua lähtiessään ihmeissään miksi en kelvannut.
He...tti olis sanonut vaikka pari sanaa minulle niin silloin minultakin olis löytynyt sanoja mutta se on aina että niitä aloitus sanoja ei millään löydy .
Meitä at miehiä taitaa yhdistää seuraavat asiat
-epäonnistumisen pelko (epäonnistuminen ruokkii seuraavien kertojen epäonnistumisia)
-Puheita täytyy miettiä etukäteen ettei vain sanoisi mitään tyhmää
-Röyhkeys mennä naisen kuin naisen juttusille jauhamaan tyhjänpäistä paskaa.
-pelokas ja pälyilevä katse tiukoissa tilanteissa- sdg57
No mitä vittua ne naisetkin oikein odottavat, jos juttuhalukkuus ilmaistaan tulemalla istumaan jonnekin lähelle? Minulle on käynyt samantyyppisesti aika monta kertaa. Ei tuollaista voi tulkita kiinnostukseksi, joten olen ollut ihan hiljaa, koska mitään muuta puhuttaa naisille ei olisi ollut (en etsi kavereita).
- jäykänkankee
Menin viikonloppuna baariin selvinpäin. Bändi oli soittamassa ja huomasin, että kaikki pöydät oli varattuja. Kyseessä keskikokoinen baari. n. 12-15 pöytää. Tuoleja oli tosin vapaana isoissa pöydissä. Aikani pähkäilin uskaltaisinko mennä johonkin istumaan ja kysymään, että saako tähän istua. no en uskaltanut. Jossain nurkassa sitten seisoskelin.
Bändin lopetettua kävikin sitten niin, että useampi pöytä tyhjeni. Osa lähti kokonaan, osa meni röökille/kuselle yms. Sain ihan oman ison 6-7 paikkaisen pöydän.
Sitten paikat alkoi taas täyttymään ja atm-miehenkin pöytä alkoi houkuttelemaan (paremman puutteessa). Pari kohderyhmääni kuuluvaa ktn:ää kysyi onko vapaata. "On". Istuivat. Mä alan tietty miettimään, että jotain pitäis sanoa. Ei helvetti! Mitää ei tule. kauhu vaan nousee sisältä. No sitten tilanne vielä "paheni" niin, että koko pöytä täyttyi naisista. Sitten aloin pohtimaan kaikkia vikojani. Sydän hakkasi ja huimasi. Lähdin baarista ja olin taas kerran todella tyytyväinen itseeni.
Pari vuotta sitten onnistui iskemään itseäni 6v nuoremman nätin tytön. Oltiin yhdessä ja kaikkea. Puoltoistavuottasitten sain yö-seuraa, mikä ei johtanut sen kummempaan, mutta se johtui ulkopuolisesta tekijästä. Näitä ja muutamia muita onnistumiskertoja yhdistää yksi asia. Olin todella, siis todella kännissä. Ollessani erittäin kännissä (muttei tietty missään sammumispisteessä) mulla on hetki, jolloin USKALLAN. Puhun naisille, en pelkää mitään, kuten toisia miehiä, teen aloitteita, flirttaan jne.
Joskus sanotaan, että ihminen paljastaa kännissä sen mikä on pohjimmiltaan (sosiaalinen, agressiivinen, vetäytyvä). Jos näin on, niin haluaisin kovasti löytää sen uskaltavan ja pystyvän miehen itsestäni myös selvänä. On todella outo tunne olla kateellinen omalle känni- alter egolle.
Selvinpäin olen luuseri. Enkä silti juo kuin harvoin. Melkoinen potentiaali kuitenkin jonkinlaiseen alkoholi ongelmaan, kun vain kännissä pystyy tekemään sen mitä 99 prosenttia ajasta toivoisi tekevän. - öslkdgpsdngpsdmg
Ei se teidän helvetin ATM ole mikään saatanan ulkoa tullut tai vielä vähemmän sisäsyntyinen ominaisuus. Se on ominaisuus jonka te henkisesti otatte itsellenne! Kun jonain päivänä saatte siitä tarpeeksenne ja päätätte muuttua, teette jotakin millä ylitätte itsenne, ja sitten myöhemmin vähän lisää, ettekä lopeta vaan jatkatte niin ei kulu kauankaan aikaa kun huomaatte, että ette todellakaan ole mitään helvetin ATM:ia.
Ja turha alkaa nillittää, tiedän kyllä varsin hyvin mistä puhun. - itku hysteria ilosta
Oli pakko nostaa.. meni niin putkeen viimevkonlopun baarireissu.
Nainen jota kohtaan olen ensinäkemästä asti tuntenut vetoa oli paikalla.
Ensinäkemältä myös päättelin että ei noin hyvännäköinen nainen edes vilkaisisi mua päin, pidettiin hauskaa kaveriporukan kanssa, lähdin tilaamaan kaljaa tiskiltä, sitten tämä kyseinen unieni prinsessa tuli tiskille samaa aikaa.
Minä, toivoton urpo, aloin miettimään päässäni että mistä keskustelisin.
Tilasin kaljan, käännyin naista päin valmistautuen sanomaan jotain perusmeininkiä "onpas täällä porukkaa"tms..
No, sitten meniki pasmat sekasin siinä vähän kaljapäissä, nimittäin tä nainen ehti puhumaan ennen mua ja kysäisi että jos tulisi kaverinsa kanssa meidän pöytään kun on niin täyttä..
Puolustaudun nyt sillä et olin ottanut kaljaa.. tai vitut mä mitään puolustaudu..
mulla löi pää niin pahasti tyhjää et lausuin ajatukset ääneen ja kailotin kuuluvalla äänellä "NO SANO NYT JOTAIN S_ATANA"
Tilanteen olis EHKÄ voinut pelastaa jotenkin.. ihan miten vaan mut ei niin miten minä.. mietin vaan et mä en voi olla näin idiootti.. jonka jälkeen aloin nauramaan hervottomasti.. en mitään hekottelua vaan katoin sitä ihanaista neitoa suoraan silmiin ja hermostuksen kasvaessa kuulu vaan bruahbruahbuahb.. en pystyny sanoo mitään.. kävelin nauraen pöytään ja tahdoin kuolla. hyvä etten alkanu itkemään.
Ei tullu prinsessa pahemmin keskustelemaan.. mietti varmaan et jumalauta mikä mielipuoli..
Näin. ja varmaan näin syntyy tarinat miehistä mitkä on sikoja.- -----------
Ja kuinka vaikeata olisi ollut esimerkiksi sanoa naama peruslukemilla että joo, tulkaa vaan.
- itkuhysteririaseöglk
----------- kirjoitti:
Ja kuinka vaikeata olisi ollut esimerkiksi sanoa naama peruslukemilla että joo, tulkaa vaan.
No kuule mitäpä kirjoittamastani luulet?
vitun vaikeaa näytti olevan minulle. - -----------
itkuhysteririaseöglk kirjoitti:
No kuule mitäpä kirjoittamastani luulet?
vitun vaikeaa näytti olevan minulle.Älähän ala hysteerisenä itkemään kun tarkoitus oli saada sut ajattelemaan. ihan sama se mulle loppupeleissä on, onko sulla naista vai ei
- ei vitussa
haha huikeeta! voin kuvitella miten jäätävä tilanne on ollut.
- Jörtti Mörttimieli
Esim. sosiaalisten tilanteiden pelon hoitoon käytettävät mielialalääkkeet voivat auttaa ihmistä jolle sosiaaliset tilanteet ovat vaikeita. Tavallinen lääkäri voi määrätä jos sanoo kärsivänsä tästä vaivasta.
- ex-atm
Itsekin olen näistä jäätymisistä ja liiallisista ennakkoanalyyseistä joskus kärsinyt. Nykyään katselen jonkun naisen, joka vastaa silmäpeliin ja menen määrätietoisesti juttusille. Aloitusrepliikki voi olla niinkin simppeli kuin "Moi, mikä meininki?" Siitä se lähtee jos on lähteäkseen. Jos ei toista kiinnosta jutella, niin mitä sitten? Uutta kohdetta vaan kiikariin.
- jussi-kävelijä.
Juurikin näin!
Sama juttu, terveisiä Kaarle XII:n ihanille naisille...
- perus atm tollo
viime lauantaina lähdin baarista pois ja oli ollut yksinäistä kuten aina.
Heti baarin ulkona seisoksi pari neitoa joista toinen kysyi kuinka kundilla pyyhkii,vastasin kiireesti että hyvin ja HÄIVYIN.Hoksasin heti mokani että olisihan minun tietenkin pitänyt jäädä juttelemaan kun kerrankin nainen aloittaa jutustelun.Näitä tilanteita sattuu minulle tosi harvoin.
Suuntasin kohti asuntoani harmissani ja huomaan että vastaan kadulla kävelee viehättävän näköinen nainen naama peruslukemilla ja minua tuijotettuaan sekunnin kaksi loihtii kasvoilleen ihanan hymyn ja pää kääntyy minua päin vaikka ollaan kyljikkäin ja ohitetaan toisemme,ja taaskin tällä kertaa käy ilmi miksi olen at mies.ei vaan kertakaikkiaan tule heti mieleen mitään sanottavaa jolla aloittaisi keskustelun vaikka vihje naisen kiinnostuksesta oli niin suora että meikäläisen kaltaisetkin at miehet sen huomaavat.
On tämä rankkaa kun ei milloinkaan onnista ja oman huonouden tähden.- Ex Pimp
Mikset mieti etukäteen, mitä sanot tuollaisissa tilanteissa?
- koko lyyli
Hyvä perusATM! TOIMIKAA--Äläkää jäätykö! Ei kait kotia niin kiire voi olla että pitää jonkun neidon ohitse juosta-ja varsinkin jos neito kysyy jotakin..:) Mitään ei mnetä jos uskaltautuu vaikka jäädä seisomaan ja juttelemaan..
- at poika
Tässä se vasta epäonnistuja kirjoitteleekin.
Lähdin taka vuosina Linda Line katamaraanilla Tallinnaan saamaan itselleni naisen hellyyttä kun sitä en muuten saa.Olin etukäteen netistä katsellut puhelin numerot valmiiksi ja valinnut palvelun tarjoajat joiden hinta tiedot oli esillä ja sieltä valitsin edullisimmat naiset.
Perillä aloitin soittelun ja huomasin että useimmat numerot olivat vielä mykkiä koska oli vasta aamupäivä ja usea nainen sulki puhelun koska en osannut Viroa enkä Venäjää,no viimein tärppäsi,sain kiinni naisen joka puhui Suomea ja eikun osoitetta kysymään ja kohti harvinaista seikkailua.
Kerrostalon oven edessä puhelin käteen ja soitto naiselle joka avasi alaoven ja ryntäsin ylempiin kerroksiin innoissani.
Huoneiston ovella odotti pettymys sillä nainen oli melkoisen pulskassa kunnossa mutta koska hinta oli muistaakseni 350 kr ja itse olen atm niin eipä minulla ollut varaa olla ilmankaan.
Sitten koitti h-hetki sillä kumin asennuksen ja alkulämmittelyn jälkeen pääsin työntymään sisään mutta alkavat erektio häiriöt [nykyisin vielä isommat ongelmat]estivät saamasta orgasmia. Nainen yritti kädellä hivelemällä saada pelin taas toiminta kuntoon mutta eihän se onnistunut,niinpä pyysin että vaihda kumi uuteen ja tarjoa minulle finaali suulla niin olen tyytyväinen mutta tämähän ei käynyt naiselle vaikka kuinka anelin sillä vain yksi kondomi per asiakas kuuluu asiaan.
Olin syvästi pettynyt kuinka voi löytyä epäonnistunut mies joka ei edes rahalla saa naista itselleen vaikka ennen tätä huonoa päivää sekä sen jälkeen on ollut onnistuneita reissuja. - Setämies22
Mikä v*tun atm?
- tietäjä
Alemman Tason Mies.
- Setämies22
tietäjä kirjoitti:
Alemman Tason Mies.
Joka on??? o__O
- ATM täälläkin
Setämies22 kirjoitti:
Joka on??? o__O
Mies joka ei saa naisseuraa.
- Setämies22
ATM täälläkin kirjoitti:
Mies joka ei saa naisseuraa.
No tulihan se selventävä vastaus sieltä...
- atm 37v
No nyt tuli taas yksi nolo moka pitkään epäonnistumisten sarjaan,tämä nolo sarjahan on jatkunut siitä asti kun ekan kerran alushousun lahkeessa pullotti.
Olin yökerhossa yksin ja viereeni tuli sopivan ikäinen selväpäinen ja järkevillä mielipiteillä varustettu ystävällinen nainen joka puolen tunnin jutustelun jälkeen sanoi että täytyy tästä lähteä hakemaan punainen siideri tiskiltä,itsellä oli lasin pohjalla vielä muutama sentti kossu batteria ja ajattelin heti kuumeisesti kuuluuko minun heti rientää sanomaan että minä tietenkin tarjoan juoman,tulin valitettavasti siihen tulokseen että vaikutan mieheltä joka on vain tullut tänne hakemaan yhden yön petikumppania jos heti riennän tarjoamaan juoman.
Lopun varmasti arvaattekin eli sitä naista ei näkynyt minun seurassa sen jälkeen kun hän häipyi tiskin suuntaan.
V..ttu kun osais olla sopivasti röyhkeä mutta ei liian röyhkeä,tuntuu että meille heikoille miehille tämän rajan veto on ylivoimainen tehtävä,ei osata lukea naisesta millaista lähestymistä kukin kestää.- enpä tiedä
Kuvittelisin että jos nainen on oikeasti ollut kinnostunut niin olisi kyllä palannut vielä. Ei se voi olla yhdestä juomasta kiinni. Oikea ratkaisu ettet tarjonnut!
- herra fortuna
enpä tiedä kirjoitti:
Kuvittelisin että jos nainen on oikeasti ollut kinnostunut niin olisi kyllä palannut vielä. Ei se voi olla yhdestä juomasta kiinni. Oikea ratkaisu ettet tarjonnut!
Samaa mieltä. Jos nainen on kiinnostunut, niin kyllä se tulee takaisin.
- tikrulilia
enpä tiedä kirjoitti:
Jos kyseessä on ujompi mies, joka ei muuten ole kovin selväksi tehnyt kiinnostustaan, nii tuo voi olla naisen tapa testata asiaa. Ja muutenkin, olisi ollut kohteliasta lähteä mukaan tiskille, vaikka ei juomaa tarjoaisikaan naiselle...
Ja hei, jos ei jaksa tiskille lähteä, niin voisi vaikka luvata odottaa naista siinä missä on istuttu/seisottu. Tulisi ainakin tehtyä selväksi, että seura kiinnostaa edelleen.
Itse ainakin tulkitsisin tuollaisen käytöksen niin, että mies ei ole kovin kiinnostunut ja nyt on aika siirtyä juttelemaan jonkun muun kanssa. Jutellessa jonkun kanssa baarissa, varsinkin jos on itse tehnyt aloitteen keskustelulle, joutuu aina miettimään jutteleeko toinen, koska on kiinnostunut vai ihan kohteliaisuudesta... Tuollainen käytös viittaisi minusta jälkimmäiseen.
- kait sitten KTM
Vai on ne ATM:t sellaisia että eivät saa suutaan auki kun nainen kohdalle sattuu? Vinkkinä, ei ole aina pakko puhua. Supliikki on supliikki mutta olen erään illan ravintolassa viettänyt jauhaen p_skaa tuntitolkulla (osaan sen homman) ja sitten kun olisi aika toimia niin nainen sanoo moi ja katoaa.. Toinen tapa millä olen saanut paremmin naisia matkaan on se että juon vähän vähemmän, puhun vähemmän ja kuuntelen mitä nainen haluaa sanoa. Tanssin, kosken sopivan paikan tullen, olen kiinnostunut hänestä. Ja jos flirttiä tulee naisen puolelta niin saatan vaikka suudella (ja siihen ei sitten tosiaankaan kannata kysyä lupaa).
Sitten jos jatkoille asti pääsette niin eikun kimppuun vaan. Ei tartte sanoa mitään, suutelee ja riisuu/repii vaatteet päältä. Siitä naiset yleensä tykkäävät. Että mies päättää ja määrää. Rohkeutta se vaan vaatii.
Eli vähemmän sanoja ja enemmän suoraa toimintaa! - Dickcorcist
Jälleenkerran väärillä vesillä, naisasialuuseri.
- kait sitten KTM
Jos minua meinaat niin metsään meni tuo arvaus, sori vaan =)
- Naisiin väsy
Tämähän on lähes terapeuttista ja jos luen muiden muisteluja, niin on vain vastavuoroista laittaa omaa listaa (mitä muistaa, enää..ikää on 36v, siihen mahtuu monta epäonnistumista).
- 13-vuotiaana ylä-asteen ensimmäisissä diskoissa tyttö, johon olin täysintotaalisen lääpälläni ehdottaa tanssimista. Luojan kiitos sain sönkättyä väärinymmärrykseni niin, että vähän aikaa edes hytkyimme lattialla. Tämä ei ollut epäonnistuminen vaan se, että kun avasin suuni 1. kerran, melkein meni ohi.
- 18-vuotiaana ja ensimmäistä kertaa raflassa (Arkadia Nights..yeah te kaikki 70-luvulla syntyneet, tiedätte kyllä Arkun) jokin iski, ja se jokin ei ollut edes kovin monta lonkeroa (siideri ei ollut vielä POP): kävin yrittämässä 4-5 naista, tyyliin "läheks lavalle". 4-5 pakit, osa jopa kiukkuisia. Ja ei, oikeasti oli ehkä 1-2 lonkeroa takana, en kopeloinut enkä loukannut. Tämän jälkeen en ole tainnut kertaakaan kokeilla iskemistä baarissa.
- 21-vuotiaana mursuna olin jossain KY:n iltamissa ja eräs kaunis nuori nainen (jolla oli piitkä ja aivan upeat hiukset) tuli juttelemaan. No, syy ei tietenkään ollut eläimellinen vetovoimani vaan se, että hänellä oli 5 olutta alla ja olimme samassa englanninryhmässä. Juttu luisti (kai?), mutta sitten hän katosi ja ei edennyt. Kun hän löytyi, niin oli vain "sähän kadotit mut". Dorka. Siis minä, ei hän.
- 22-vuotiaana olin laskettelureissulla, en osaa lasketella - ihmeellistä siviilirohkeutta minulta lähteä yksin liikkeelle. Ensimmäisenä iltana vedin aivan totaaliset filmi-poikki-2h-kadoksissa överikännit. Mutta seuraavana iltana olin kohtuullisen rento, puhuin tytteleille jotain ja sitten osui tiellä eräs ihana lumilautailija. Kun en päässyt sisään mökkiini, hän kutsui omaansa. Ja makuupussiinsa, paita ja pikkuhousut päällä toki. Mutta kun olin armottoman väsy (kello n. 03-04) ja ulkona oikeasti n. -20°C, en halunnut lentää ulos vaan nukkua. Mutta olisi pitänyt, hän lähti yhteisestä makuupussista vasta myöhemmin yöllä, tosin aamulla oli vetäytyvä. Olisi pitänyt yrittää..
- 23-vuotiaana olin elämäni melkein ensimmäisillä nettitreffeillä. Kaunis nainen mutta pilasin sen liialla innokkuudella. Hän jopa sanoi ensitreffien jälkeen, että jos olisin pyytänyt, niin olisi tullut luokseni ("pitää olla rohkeutta"). OK, miksi hän ei sitten voinut sanoa mitään? Edes osoittaa? Jos jokin kiinnostaa paljon, niin sitä ei halua mokata - onko tämä jotain sellaista, jota EI saisi tehdä?
- 25-vuotiaana jostain kumman syystä olin baarissa ja siellä oli kaunis brunette pörröpää tiskillä - YKSIN. Jostain kumman syystä aloin jotain sössöttämään. Juttu luisti, valitti välilä "jatkojen puutetta". En tiedä lukeutuuko tämä sittenkään epäonnistumisiin, ehkä hän vain oli vailla juttuseuraa mutta en tajua vieläkään, miksi hän oli yksin ja säilyi sellaisena (lähdettiin pilkun jälkeen kumpikin omille teillemme). Olisi kai pitänyt yrittää päästä hänen luokseen innokkaammin?
Loppuja pitäisi alkaa muistelemaan, riittäähän niitä. Miksi naiset eivät kertakaikkiaan voi viestiä selvemmin? Kukaan ei lue ajatuksia, edelleenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi892761On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622645Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892085Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk581617Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171518Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve361485