toivoo ihan mielenkiintoinen miespuolinen tapaus 27 vuotias.
En ole paha enkä pahan näköinen,mutta paha pelkään,että et uskalla vastata kun kerron kriteerini.Tai ehkä sinulla ei siiihen ole vastatttavaa.
Ihminen,sinä,joka olet kokenut tai koet erilaisia pelkotiloja.Sos.fob.tai paniikinomaista pelkoa,mielikuvituksesi on vilkas ja siitäkin sattaa joutua hieman kärsimään.
Mutta kun kärsii toisen kanssa ja karsii turhat pois,ei tarvitse kärsäkauppaa.
Eli,jos mt-jutut oat jotenkin tuttuja laitahan postia.Ensin sähkeitse ja on mahdollisuus siihen etanaankin siirtyä.
Olen vapaa poikamies,mutta minulle saa kirjoittaa ken kokee,että samoja vois kanssani haastella.
[email protected]
Pelko pois ja postia
vertaismestari
1
167
Vastaukset
- mestarijännittäjä
Mistä päin oot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462