On niin pitkä ja vanha tuo edellinen Pixmania ketju, että aloitan uuden.
Syystä tai toisesta monet moittivat Pixmaniaa mutta nyt toisen kerran sieltä tilanneena niin kaikki on kohdallani toiminut moitteettomasti. Pakettien seuranta on toiminut ja tuotteet ovat olleet moitteettomassa kunnossa.
Onko tämä vain tuuria vai mättääkö homma joltain osin? Te jotka olette pettyneitä niin oletteko seuranneet lähetyksenne kulkua? Missä se on tökkinyt? Minulle ainakin selvisi koko ajan missä se kulkee lähtien Kastrupista ja päätyen tuohon läheiseen postitoimistoon. Jopa joku sohlaus matkan varrella näkyy raportissa, pakettini kun jäi jostain lähetyksestä ja siirrettiin seuraavaan päivään.
Vai ovatko nuo vastoinkäymiset ainoastaan kilpailevan tahon propagandaa? Kun yritetään mustata toisen mainetta? Se olisi törkeää!
Ostokseni ovat tähän asti olleet alle 100€/lähetys mutta tällä näytöllä uskallan tarpeen niin vaatiessa ostaa arvokkaampaakin tavaraa.
Pixmania edelleen
4
60
Vastaukset
- ankeuttaja8768796789
VÄÄRÄ OSASTO!!!!!
oikea osasto kirjoituksellesi:
ULKOMAILTA OSTAMINEN- Nikon D90
Väärä tai oikea mutta tuossahan on alapuolella samaa asiaa koskeva rimpsu joka oli niin pitkä, ettei sitä enää viitsi jatkaa varsinkaan kun täällä ei enää ole kunnollista viestien seurantaa eli kuka kenellekin vastaa.
Moni ostaa valokuvaistarvikkeita ja tietokonekamaa noilta nettikaupoilta joten siltä osin aihe kuuluu tänne aivan hyvin.
Ankeuttaja nyt ankeuttaa vaan itsensä jonnekin missä ei häiritse muita!
- hfhghjhjg7878887ig
äläpäs inise. valokuvausosaston ulkomailta ostaminen -palsta on nimenomaan valokuvaustarvikkeiden ulkomailta ostamista käsitteleviä juttuja varten.
tämä on täysin väärä paikka.
ylläpitokin saisi puuttua tällaiseen viestin väärään sijoitteluun.- Nikon D90
Sinähän se iniset, minä vain kirjoitin mielipiteen Pixmannista samalle palstalle jossa asiaa on käsitelty vuodesta 2007 vai oliko 2005 asti. Missä sinä silloin inisit? kun en huomannut lainkaan?
Jos tämä on suurin ongelmasi niin ole iloinen, minulla kun tuli sukkaan reikä joka on suurempi ongelma koska pitää ostaa ainakin toiseen jalkaan uusi sukka.
Taitaa olla ankeuttajan elämä ankeaa kun noin repii pelihousunsa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532