BMW on auto

BmwOnAuto...........

Haluaisin herättää valtavasti kateutta kaikissa niissä suomalaisissa, joilla on huono itsetunto. En tosin ymmärrä, miksi Bemarin omistajaa pitää katsoa aina niin väen vängällä huonosti. Ei kai se ole meidän vika, jos ymmärrämme hyvän päälle?

Niinpä oon tässä ajatellut, että hankin seuraavaksi X-6:sen...

En myöskään ihan ymmärrä, että onnettomat suomalaiset ostavat kalliilla lainarahoilla säälittävän kokoisia rivariasuntoja, tahi sitten vielä onnettomampia paritalon puolikkaita. Ja siihen kylkeen vielä joku Nissan Almera, tai Luxus-autona mukamas Toyota Avensis. Jos jättäisi hankkimatta kiukuttelevan akan, paritalon puolikkaan ja Toyota Avensiksen, niin siinähän voisi hankkia itselleen melkeinpä minkä tahansa X-sarjalaisen, ja siihen kylkeen vaikkapa uuden 3-sarjalaisen jokapäiväseen käyttöön.

28

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi...

Aika naurettava aloitus. Autona pidän Bemaria hyvänä, mutta sinulla poikaparka on vielä paljon opittavaa elämästä.

• vanha vetomies

Aamen. Jos Bemaria pitää hyvänä, ei koskaan ole Autolla ajanutkaan.

• Sama kuin äsken
        vanha vetomies kirjoitti:

Aamen. Jos Bemaria pitää hyvänä, ei koskaan ole Autolla ajanutkaan.

Pidän Bemaria ja monia muitakin autoja hyvinä, jos nyt jäi epäselväksi. Olen ajanut mm. BMW:llä, Audilla, Mersulla, Jaguarilla, Volvolla ja VW:llä ja ne kaikki ovat olleet autoina hyviä ja niitä voisin harkita kun autoa olen vaihtamassa. Mitään japsikotteroa en edes harkitse. Joskus olen saanut vuokra-autoksi Toyotan ja siitä oli ajonautinto kaukana, vaikka auto olikin uusi.

• 3.0r
        Sama kuin äsken kirjoitti:

Pidän Bemaria ja monia muitakin autoja hyvinä, jos nyt jäi epäselväksi. Olen ajanut mm. BMW:llä, Audilla, Mersulla, Jaguarilla, Volvolla ja VW:llä ja ne kaikki ovat olleet autoina hyviä ja niitä voisin harkita kun autoa olen vaihtamassa. Mitään japsikotteroa en edes harkitse. Joskus olen saanut vuokra-autoksi Toyotan ja siitä oli ajonautinto kaukana, vaikka auto olikin uusi.

Nimenomaa, en ole ikinä ymmärtänyt, miten jossain autolehdissä mikään japanilainen tai korealainen auto on erinomainen, tai edes hyvä ajettavuudeltaan... poikkeuksena tietenkin subaru.

• Homoeetu

Niin tai jos hepulla on sama tilanne kuin mulla että kiukutteleva akka on nostamassa kytkintä, alla on vuokra-asunto vaikka on melkein 40 lasissa ja nivelet paukkuu ja maha kasvaa niin ymmärrän ihan hyvin. Tällä hetkellä on sellainen olo että voisin vaikka myydä äitini jotta voisin ostaa Kawasaki Ninjan, kokaiinia, viskiä, huoran ja ajaa sitten vaikka Fuengirolaan.

• BMW,Lexus & paritalo

Yritätkö sanoa, että asut vuokrakasarmissa ja haaveilet X6:sta?

Siinä ei ole väliviivaa.

• Jos nämä

kikkelinjatkeet ja egon pönkittäjät kiellettäis suomessa niin liikennekuolemat vähenis dramaattisesti

• Helmi L

Moro!

Sä tunnut tietävän mitä bemarimiesten housuista löytyy! Jos ne kaikki on sut lempannu, ni mene itkemään tonne parisuhdeosioon surkeuttas!

• BmwOnLänsimaalainen

Saksassa Bemari on auto, Suomessa esine, jolla aiheutetaan 90%:ssa kansaa kateuden ja vihan tunteita. Syynä on se, että elämme sosialistisessa hyysäys- ja holhousyhteiskunnassa,jossa pitäisi käyttää julkisia, Fiateja tai sitten ihan ääritapauksissa japanilaisia autoja. Mitään ei saisi omistaa ja shh. hiljaa pitää olla ihan kaikesta. Ettei vahingossa herätä kenessäkään mitään tunteita.

Ilmastonmuutos on ainoa asia, josta saa sanoa jotain ääneen. Tai siis ainakin, siihen suuntaan, että on huolissaan sen lisääntymisestä. Siinä kun luullaan olevan yhteisen hyvän asialla. Mutta totuushan onkin sitten ihan muuta, koska Suomessa ei hyväksytä pientäkään kritiikkiä näennäistieteitä kohtaan. Saati sitten osaamattomia ministereitä.

Venäjä pääsi Neuvostoliiton kurimuksesta kymmenisen vuotta sitten, ja on nopeasti länsimaalaistumassa. Tämä näkyy myös autoistumisessa. Suomi taas pidättäytyy tiukasti sosiaalidemokraattisessa hyysäysyhteiskunnassa, jossa tasa-arvoa on se, että naisilla on pian 100% sananvaltassa politiikassa, mediassa, perheissä... missä tahansa. Voi niitä onnettomia perheenisiä, joilla on mahdollisuus ainoastaan velkarahoilla hankittuun Fiat Albeaan!

• 10+2

Jokos Suomeen tuodut BMW:t on venäjällä kootuja? Siellähän on suuri BMW tehdas.

• X
        10+2 kirjoitti:

Jokos Suomeen tuodut BMW:t on venäjällä kootuja? Siellähän on suuri BMW tehdas.

Osa on Kaliningradissa koottuja. Onhan se "melkein arjalainen" auto vieläkin, kun Kaliningrad on entistä Itä-Preussia....

• Bemaripalstan hetero
        X kirjoitti:

Osa on Kaliningradissa koottuja. Onhan se "melkein arjalainen" auto vieläkin, kun Kaliningrad on entistä Itä-Preussia....

Luultavasti Kaliningradin linja merkitsee Bemarille pientä laadunnousua. Ainahan venäläinen parempaa jälkeä tekee kuin lukutaidoton turkkilainen.

Tosin suunnitteluvirheitä ei voida korjata tuotannossa.

• Korjaus........

...tai oikeastaan kaksikymmentä. Mutta kymmenisen voisi olla parempi, koska kymmenen vuotta sittenhän Venäjä todella oli vasta länsimaalaistumassa kunnolla.

• &=PYHP)

Korjaamojen pihat noita tenien ihan pakko saada bemareita joita ei sitten varaa lunastaa korjausten jälkeen kun kustannukset ihan perheauto luokkaa.Tosi makee keikka hakea surutta poljettu ritsa mehmedin häkki myymälästä kun alut ja sterkat oli tärkeimmät pontit.

• kikotin

Uudempien bemujen kuskit käyttäytyy liikenteessä mun mielestä ihan jees, oikestaan keskimääräistä paremmin. Ei niiden vehkeiden ratissa ole tarvetta näyttää miten kulkee, kun ne kulkee tarvittaessa ja mukavia ovat ihan vaan kruisaillakin.

Eriasia lippisbimmerpojut vanhoilla tuningpskoillaan, niillä tuntuu olevan jo vuosikymmenen perinne näyttämisen tarpeesta ja perässäluukuttamisesta.

• Säälittävä pirssi

Korjausta hiemna luuloihisi. Itse pidän bemaria lähinnä häpeällisenä koska kyseisen autmerkin nähdessäni olen hieman tarkempi liikenteessä sillä bemu voi poukkoilla kuinka sattuu ohitellessaan kohti vastaan tulevaa liikennettä suuntaan jos toiseenkin.
      Minusta bemut on enempi vaarallisia koska aiheuttavat kohtuutonta vaaraa muille tiellä liikujille. bemu kuskien on syytä alkaa oppia yhteisiä pelisääntöjä ettei tule pipi viattomille sivullisille ja bemu kuskeille.
      Luulemasi kayteus on sääliä huom.

• Säälittävä prinssi

Olisit tarkempi myös kirjoittamisen suhteen. Tekstisi on täynnä kirjoitusvirheitä. Kerro, mitä teet, kun näet Toyotan tai Audin. Pitäisikö hankkia elämä?

• BOA-Niin on

Tässä se juuri nähdään. Autokantamme on yli-ikäistä, koska valtio polkee jarrua. Vanhat autot alkavat olla merkittävä riski liikenteessä.

En tarkoittanut mitään teinibemareita, vaan uusia ja sellaisia, joissa ei ole kaikenmaailman kylpyammeita takakontin päällä rumentamassa autoa. ja joita 90%:lla ei ole varaa ostaa, koska arvot eivät vaan ole kaikilla kohdallaan.

• AloittejaX6Hankinnas

...Ja toivoisin vastauksia autojen omistajilta, (mieluiten X6:en) en itkun partaalla olevilta pikkumiehiltä, joilla ei ole kuin onneton avo/avioliitto meneillään.

• Miksi valehtelet?

Jos olisit oikeassa sitä ostamassa, niin sinä kävisit sitä koeajamassa ja sen lisäksi lukisit tämän palstan sijaan oikeita BMW palstoja, niin ulkomaisia kuin kotimaisiakin. Voin 100% varmuudella sanoa että sinä et ole ostamassa kuin korkeintaan vuoden 86 E30 Bemaria.

Itselläni on E90 325i, ja arvaa tulinko tänne kyselemään siitä kokemuksia ennen kuin pistin sen tilaukseen? No en todellakaan.

• op
        Miksi valehtelet? kirjoitti:

Jos olisit oikeassa sitä ostamassa, niin sinä kävisit sitä koeajamassa ja sen lisäksi lukisit tämän palstan sijaan oikeita BMW palstoja, niin ulkomaisia kuin kotimaisiakin. Voin 100% varmuudella sanoa että sinä et ole ostamassa kuin korkeintaan vuoden 86 E30 Bemaria.

Itselläni on E90 325i, ja arvaa tulinko tänne kyselemään siitä kokemuksia ennen kuin pistin sen tilaukseen? No en todellakaan.

Et tullut varmaan kyselemään mutta naurettavaa on ettet tainnut muutenkaan harkita hankintaasi sillä tilasit mopedin tehtaalta...Tehoihin nähden painoa ihan liikaa vaikka valmistaja ilmoittaakin oikein "hurjan" kiihtyvyyden pellekatalogin sivuilla hansikaslokerossa niin ei se mihinkään kulje valoissa on nähty

• Jos aikomus on

on rakentaa mielikuva pitkäaikaisesta, kestävästä ylellisestä elämäntavasta ja vauraudesta, silloin automerkin valinta kohdistuu Volvoon.

• Ei ja ei

En halua leimaantua homoksi ja vieläpä kaksinkertasena...se olisi jo kaiken huippu...

• taija taneli tanneli

mulla on ikävä mun bemua,myin sen koska se seisoi vaan kotona vuoden..ja oonkin nainen.Kuinka tästä ikävästä selviää onko mentävä ostaa uusi bemukka seisomaan vaan taaskin mutta ikävä on iso.

• Mä haluun

BMW X69:n. Onko semmosta?

• .

Ei ole.

• haistakaa vittu runk
        . kirjoitti:

Ei ole.

Onpas. Ostat bemun, menet sen sisälle muijan kanssa, laitat kullin muijan suuhun ja muijan vitun omaan suuhun niin sulla on bmwx69

• Kiitos neuvosta=)
        haistakaa vittu runk kirjoitti:

Onpas. Ostat bemun, menet sen sisälle muijan kanssa, laitat kullin muijan suuhun ja muijan vitun omaan suuhun niin sulla on bmwx69

Mä oon mies ja mä haluun mennä mun miesystävän kaa bemuuni 69:n,onnistuuhan se BMW:ssä sekin,vai kuinka?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4939
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3950
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3523
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      138
      2408
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2299
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe