apua!

Jeba2

Mulla on veljeltä tullu kone jossa on ei alkuperänen windows7. Haluaisin palauttaa tän laittoman windows 7 windows vistaksi. Koneessa on windows vistan lisenssi tarra. Onko kellään ideaa miten onnistuu? Tämä kaikki sen takia, että saan ostettua alkuperäisen windows 7 päivityksen.

16

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • window 7 pelittää

vista dvdv koneeseen ja boottaa. mutta miksi poistaisit win 7 ja laittaisit sen takaisn????
      Jos ei "ei alkuperäisen" toiminnassa ole ongelmia,en ymmärrä vaihtohaluaisi.
      Jos taasen ongelma niin kerropa siitä.

• mitenvaan???

Anna ne rahat vaikka hyväntekeväisyyteen ja unohda edestakainen vaihtoruljanssi.
      Tai osta se päivitys ja pane sen koodi seiskaasi, jos luulet MS:llä olevan pikkurahan puute.

• Jeba2

Tämän nykyinen windows 7 sekasin ja ongelmia täynnä. 5kertaa pitää käynnistää kone ennenku lähtee käyntiin. Herjaa blue screeniä koko ajan.. Pari tuntia pystyy käyttää parhaimmillaa ja sit taas bluu screeniä. Siks aattelin poistaa tän win 7 ja asentaa sen vistan, ja sit päivittää 7:skaan. Ongelma vaan, että multa ei löydy vistan asennus levyä. Mitä kannattaa tehdä?

• klooni tulee

onko koneessa vielä jäljellä vistan palautusosiot? Sitä kautta vistan asennus voi onnistua. Asennukseen pääsee koneen käynnistyksen yhteydessä jollain valmistajakohtaisella Fx-näppäimellä.

• mie vaa

Helpointa on ostaa Win7 oem-levy ja asentaa kaikki uusiksi.

• otaselvää!

Mahtaisiko kumminkin kyse olla rautaviasta?

• Jeba2

rautaviasta?

• konstiton
      • Danke.

Kiitokset näistä linkeistä! Joihinkin koneisiin joissa on ollut lisenssi mutta levyt kadoksissa olen ottanut riskin ja hankkinut asennuslevyt mistä sattuu kun en ole ollut tietoinen näistä linkeistä!

• Jeba2

Kiitos! Nyt on win 7 asennettu uudelleen. Ongelma vaan, että blue screenit jatkuu. Kone kyllä käynnistyy nyt ilman, että tarvii käynnistää 5 kertaa, mutta 2 tunnin välein tulee bluescreeniä kesken käytön. Ainaki yks ongelman nimi oli PFN_LIST_CORRUOT.. Mikä sitte lie ongelmana? Laite vika? Mulla konstit lopussa.. Kiitos avusta!

• keinoton

Tsekkaa muistikampojesi kunto. Jos useita, koeta aina yksi poissa tai aja joku memtest.

• rautavika?

Memtest peliin tai useammalla kammalla ristiinkoetusta.

• Jeba2

Memtest86 ajoin parituntia ja ei löytyny onkelmia. Pistän vielä yöksi hurisee ton. Mitäs kannattaa kokeilla seuraavaksi jos muisteissa ei oo vikaa??

• vikarauta

Kaikki laitteet ja etenkin niiden ajurit tsekkiin, että ovat kunnossa ja ilman ristiriitoja.

• Jeba2

Okei ja mistäs laitteiden/ajurien testaus kannattaa aloittaa? Onko tähän esim mitään ohjelmaa?

• Kerropa lisäksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      109
      1705
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe