Minulta siis löytyy Arabian Fennica -sarjan kaadin/kannu/mikälie. Vähän samantyyppinen juttu kuin esimerkiksi Muumien Seikkailu -kaadin tai mikä tahansa muu vastaava. Minkähänlaista hintaa sellaisellä pidetään? Itse en tee sillä mitään, enkä löytänyt netistä ainoatakaan vastaavaa, löytyy vain joku kahvikannu ja omani ei ole sellainen. Toivottavasti tämä on asialleni oikea osasto ja toivon että apu löytyy! Vastauksia kiitos nam.
ARABIA FENNICA
mminde
2
474
Vastaukset
- arabiasta tietävä
Eli vaalen ruskea kannu ja reunassa tumman ruskea raita.. Isommasta maitokannusta olen nähnyt usein 40e ja ´se onkin sopiva hinta. Jos se on taas pienemmän mallinen kannu (luulisin että hiemna yli 10cm korkea..) Hinta 27-30e
Kunto on tietysti otetteva huomioon,että jos on astianpesukone haalistuttanut tms niin ei luultavasti neljääkymppiä kukaan maksa. - mminde
No kyllä tuo sitten isompi versio on. Ei oo itellä ollu juuri käytössä ja käsin aina tiskattu, hyvässä kunnossa. Juurikin kuvailemasi näköinen :)
Kiitos avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912174Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1421807- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560