siis yhteisen retro eimikää mun oma vaa yhteinen.En jaksa ite tehä nyt mut tehtäiskö? Älkääkö sit vittu haukkuko teckdeck lauta kaauppaa tekisi myös iso ramppi alueen 80 euroa sisältää rampit ja reilejä ja kaikkea puu tuotetta lopetin puoliks sormi skeitin ilmota mun sähkö postiin [email protected] jos haluut tehä munkaa yhteisen retro hotellin: ----> keskustelua ja sano keskustelus haluutko tehdä
mul olis kysyttävää tekiskö joku munkaa oman retro hotellin
teckdeck
3
58
Vastaukset
- öö voisin mut
en osaa tehä retro hotellia muuten voisin
- janika5
Mä haluisin myös tehdä retrohotellin, mutta luulen että olen liian nuori. Jos sä olet jtn alle 15v, niin kannattaa harkita enemmän. Sen tekeminen on tosi vaikeaa.
- nico00otus
mä voin osaan käyttää konetta olen khyl alle 15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532