Olen siis lähisuhderiippuvainen ja etsin kaverikseni toista lähisuhderiippuvaista joka haluaisi oikeasti viettää aikaa kanssani mahdollisimman paljon. Eniten netissä tapaamissani ihmisissä häiritsee se että joko he ovat niin passiivisia(ujoja tms.) että jättävät tapaamiset kesken tai ovat muuten vaan hirveän kiireisiä etteivät jaksa sopia tapaamisia.
Olen 28v hetero mies luotettava, rehellinen, avoin, sosiaalinen, terve ja toimeentuleva. Asun Helsingin seudulla. Saat olla sekä mies tai nainen. Sovitaan että ihanne ikäsi voisi olla n. 20 - 40. Toivon myös että olisit myös itse aktiivinen ja rohkea tapaamisten sopimisessa. En itse jaksa pidemmän päälle vetää passiivisia ja sisäänpäinkääntyneitä sohvaperunoita ulos.
Kommentit ja yhteydenotot tähän viestiketjuun tai osoitteeseen [email protected]
Haussa lähisuhderiippuvainen toiselle samanlaiselle (Uusimaa)
Tosi seuraa tarjolla
1
257
Vastaukset
- Tosi seuraa tarjolla
Lisää vastauksia voi lähettää edelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472