Mikael tuli ensimmäisenä taloon.
Mikael tuli ensimmäisenä
48
1876
Vastaukset
- sgsgsg
Toisenena Minna joka sokea??
- bb11 ...
Kolmas Janika blondi.
- bb11..
bb11 ... kirjoitti:
Kolmas Janika blondi.
Janika on kyllä aika nätti. Jotkut kateeliset äänestää tietty heti ulos ton.
neljäs Ben - bb11..
bb11.. kirjoitti:
Janika on kyllä aika nätti. Jotkut kateeliset äänestää tietty heti ulos ton.
neljäs Ben5 Tanja
- next--
bb11.. kirjoitti:
5 Tanja
Sebastian...
- bb11..
next-- kirjoitti:
Sebastian...
Suvi
- bb11
bb11.. kirjoitti:
Suvi
10 Oskar
11 Nina toinen nätti nainen - bb11,,
bb11 kirjoitti:
10 Oskar
11 Nina toinen nätti nainen39v riski möhö maha mies. Nimi meni ohi.
- bb11
bb11,, kirjoitti:
39v riski möhö maha mies. Nimi meni ohi.
Annika ja Terhi. siin oli sit kaikki vai jäikö joku pois???
- NÄKÖV.
Onkohan sokea jos on joku"jekku"ja sitten jossakin vaiheessa
huomataan että mitä eipä ehkä olekkaan!
- dbbd2
Riski mies 39v on Stefan
- nafets
´´Riski mies 39v on Stefan´´
Stefan on voittanut Jenkkifudiksen sm-kultaa! - ei kestä
Eikö tätä helvetin piinaa voi lopettaa heti, ärsyttää ja oksettaa tuo paskatouhu, kaikki mediat on pullollaan tuota paskaa.
- 2-mielinen
jaa että Mikael tuli eka. Ja paljonkohan siltä tuli? Oliko paakkuista ja valkoista vai ihan kirkasta ja lirua?
- anti 2-mielinen
No voi v*ttu kun kaikesta pitää taas vääntää kaksmielistä... MIKAEL SAAPUI ENSIMMÄISENÄ. Oletko nyt iloinen?
- PP on "hanurista" !!
Kertokaapa hyvät lukijat, keksiikö joku vielä ääliömäisemmän ja/tai turhemman ohjelmaformaatin telkkariin kuin mitä tää "IsoVeli" on??
Mulla ei ainakaan tule mieleen yhtään ainutta!
Suurinpiirten (ainakin iän puolesta) aikuiset täysin ääliöt tyhjäpäät sikailevat/sekoilevat kaikkien töllistellessä tv:n kautta heitä, jos oisin työnantaja ja tarvitsisin hyvän ammattitaitoisen tekijän, ainakaan noita ääliöitä en suostuisi edes haastattelemaan saati palkkaamaan firmaani!
Mainehan siinä menisi firmaltakin!
Ja tietenkin kaikki katsojat, jotka tuota ohjelmaa tuijottaa ja jopa siitä vielä ns. "keskustelevat", osoittavat hekin jonkinsorttista henkistä kypsymättömyyttä!
Kyllä häätyy sanoa että alas on kansan äö vajonnus jos tään on ns. "viihdettä" ja katsomisen arvoista!
Itse katsoin jokunen vuosi sitten "uteliaisuuttaan" yhtä ohjelmaa hetken mutta tajusin heti että tommosta älyttömyyttä mun ei onneksi ole pakko katsoa!
No onneksi ohjelma sentään pyörii maikkarin kanavilla ettei moista pas....a tarvitse ainakaan tv-lupamaksuin tuottaa!
Hyi v......u mitä sontaa, itse miehenä en koskis noihin ohjelmassa esiintyviin ääliöihin pitkällä tikullakaan!- Ihmettelee..
Hauskaa sinänsä että itse tulit tänne "keskustelemaa" siitä. Mä en ymmärrä et jos ei kiinnosta ni miks sun elämä siitä menee pilalla, ei oo pakko kattoo eikä varsinkaan käydä tääl "keskustelemas".. Tee / kato jotain muuta niin yksinkertaista se on! =)
- ei kestä
Ihmettelee.. kirjoitti:
Hauskaa sinänsä että itse tulit tänne "keskustelemaa" siitä. Mä en ymmärrä et jos ei kiinnosta ni miks sun elämä siitä menee pilalla, ei oo pakko kattoo eikä varsinkaan käydä tääl "keskustelemas".. Tee / kato jotain muuta niin yksinkertaista se on! =)
Jos tuo paskalähetys pysyisi pelkästään tv-kanavalla mutta kun ilalehdetkin kissankorkuisilla kirjaimilla tankkaa samaapaskaa.
Erittäin sairasta, ja joku vielä on kiinnostunut. - anteeeex mutta
"Kertokaapa hyvät lukijat, keksiikö joku vielä ääliömäisemmän ja/tai turhemman ohjelmaformaatin telkkariin kuin mitä tää "IsoVeli" on??
Mulla ei ainakaan tule mieleen yhtään ainutta!"
ai meinaat että tosi mies kattoo duudsoneita tvs??
"jos oisin työnantaja ja tarvitsisin hyvän ammattitaitoisen tekijän, ainakaan noita ääliöitä en suostuisi edes haastattelemaan saati palkkaamaan firmaani! Mainehan siinä menisi firmaltakin!"
1. ei siinä mitään, mutta tuskin BB:n pointti on esitellä potentiaalisille työnantajille potentiaalisia työntekijöitä...?
2. nii mikä maine jos palkkaa BB:n asukkaita? kyseessä on varmaankin sellane firma jonka maine on a) kyseenalainen tai b) jonka pointti on kanssa olla "viihdyttävä" - tahtoo sanoa, BB:n asukkaiden palkkaaminen voisi olla hyväkin mainoskikka firmoille jotka haluavat sen_laatuista mainetta
post_scriptum: en ite seuraa bb:tä eikä kinosta - Millistäkiinni
Katoit kumminki. Kanavaa voi myös vaihtaa. Siinä töllön mukana tulee yleensä semmonen kapula, josta ku painaa nappuloita, niin kanavat jännästi vaihtuu...
- paskapeetä
Millistäkiinni kirjoitti:
Katoit kumminki. Kanavaa voi myös vaihtaa. Siinä töllön mukana tulee yleensä semmonen kapula, josta ku painaa nappuloita, niin kanavat jännästi vaihtuu...
Nappuloita saa painaa kokoajan, aina tulee joltakin kanavalta mainoksia tuosta paskapeestä. Ja itlapäivälehdet pursuaa samaa paskapeetä.
- Kun sen osaa...
paskapeetä kirjoitti:
Nappuloita saa painaa kokoajan, aina tulee joltakin kanavalta mainoksia tuosta paskapeestä. Ja itlapäivälehdet pursuaa samaa paskapeetä.
XD Kärsi!
Voi, että elämä on sulla vaikeeta yhden ohjelman takia. Annan vinkin; pysy ylen kanavilla... Ei varmasti oo mainoksia BB:stä!
- näin..
Kun aidosti ei kiinnosta niin ei haittaa vaikka muita kiinnostais =) Nim mua ei haittaa mitä muut tekee, mull on oma elämä ja mitä sit vaiks lehet ja teeveet huutaa mitä vaan.. Ei hetkauta mun elämää... =)
- ei kestä
Niinku tommossii hetkauta ei onki nii ettei mitä vaiks onkii. Mut silti iha täyssontaa. Eipähä tarvi ostaa edes lehtii ku on täyssontaa neki.
- igmrhp
´´Eipähä tarvi ostaa edes lehtii ku on täyssontaa neki.´´
no mut sehän on vitun hyvä vaan niin säästyy arvon valittajalta massia, katos oo onnellinen sulla ei ainakaan mee sit rahahommat piäleen! :)
http://www.youtube.com/watch?v=o_gxIwBG2Mw - Näytöstä pystyyn
Janica lumoaa miehet! Katsokaapa nyt muut nais ressukat mallia miten sitä mies pidetään tyytyväisenä!
- Kuka.
Enään viitsii seurata kyseistä formaattia? En minä ainakaan.
- en ikinä katso!
Siis ketä kiinnostaa!! Oikeasti!! Tänäpäivänä on tehty sekoilemisesta siistiä ja sen todistaa just tälläset paskaohjelmat ja jotkut Duudsonit.
Ja mitä kovempia juttuja tehdään niin sitä enemmän nämä ääliöt on kiinnostuneita ohjelmasta.HIPHURRAA vaan teidän elämälle!Mahtaa olla tylsää tai olette jotenkin vajakkeja jos kiinnostaa tuollainen petunmainen sikailu ja hölmöily.Ihanko jotain 15v teinejä koko talotäynnä.
Mä en voisi seurustella naisen kanssa joka seuraisi BB:ta,se kertoisi sen jostain henkisestä jälkeen jäämisestä. - a¨äåjhfr
Mikaelilla on huono itsetunto. Ihan turhaan. Komea ja hyväluontoinen jätkä.
- hyvä Mikael
Mikaelilla on kai jotenkin huono itsetunto. Ihan turhaan. Hänellä on hieno luonne.
- BB katsjoa
Ihmettelen näitä jotka vaivaituu tulemaan tänne kommentoimaan, vaikka ei pidä ohjelmasta. Miksi pitä tulla BB palstalle kommentoimaan jos ohjelmasta ei pidä? Ei ohjelmia tarvi katsoa jos ne ei kiinnosta. Joku vielä haukkuu vammaiseksi.
No mulla on aspergerin syndoorma voin sen myöntää. Se ei tee kuitenkaan tyhmäski jos on lievästi vammainen. esm Isaac newtonilla oli sama sairaus, että muista se , että vammaiset ei ole välttämättä mitenkään tyhmiä vaan jotkut aspia sairastavat voivat olla todella viisaita tiedemiehiä! - zxvdb
Minä luin noita yhtiä otsikita selatessani eka, että: Stefanilla mahalaukussaan 24:t sukat. Mutta se olikin matkalaukku....
- areae
bb on oikein hyvä. Se vähentää ennakkoluuloja eri ihmisryhmiä kohtaan, niin kuin sokeita, uskovia, tms.
Turhin ohjelma on tanssii tähtien kanssa. - hyvähyväjejee
Mikael on oikein komea nuori mies.
- Kotikatu=perseestä!!
´´Turhin ohjelma on tanssii tähtien kanssa.´´
eipäs vaan Kotikatu! :)
http://www.yle.fi/kotikatu/- ei kestä
Kyllä Kotikatu on laatuohjelma tuon paskapeen rinnalla. Miksi muuten on Suomi24:llä avattu keskustelu tuota paskapeestä. Oikeitten keskustelijoiden on hankala välttää näkemästä paskapeen sairaita sekoiluja.
- kikidikadu
mikähän on lastensuojelun kanta näihin tapauksiin vanhempiin ketä ovat tuolla talossa, monella näyttäisi olevan alkoholiongelmaakin ! ja jollain oli 4 lasta ! aivan hullua lähteä moiseen, jos kotona nuorin 6 vuotias oottaa äitiä kotiin... äiti vaan rällestää ja dokaa ja koko suomi näkee sen. vähä häpeäisin jos ois mun mutsi
- näinpä.
Suvi kertoi, että käy lähes joka ilta baareissa ja neljä lasta. Kenen luona lapset? lasten isän? On siinäkin äiti.
- sairasta on
Sairasta touhua, erittäin sairasta, taitaa sarjan kehittäjä olla hullujenhuoneelta karannut psykopaatti. Noinhan niitä epäsosiaalisia tulee lisää.
- fdtaew
hyväää tiaaaa Jesh ! :) lol mutta sentäs jotain kunnon meinkiä tiialle ropsit kaikilta !
- sairasta on
fdtaew kirjoitti:
hyväää tiaaaa Jesh ! :) lol mutta sentäs jotain kunnon meinkiä tiialle ropsit kaikilta !
Hyvä esimerkki sairauden tartuttamasta nilviäisestä.
- pässinpäät
Vittuako se teiän elämästä on pois, jos jotkut haluaa mennä bb-taloon, tai katsoa sitä. Ja APUA! niillä on lapsiakin, voi KAMALA! Hankkikaa elämä, te kateelliset luuserit. Mitä te kulutatte sekuntiakaan turhaan sellaisen asian miettimiseen, mikä ei teitä kiinnosta? Jättäkää ne iltapäivälehdet ostamatta ja jos nyt täytyy ostaa, niin voitte jopa hypätä bb:tä koskevien juttujen yli ;) On teillä ongelmat...
- tirittii
Ihmisellä on tarve tuntea itsensä paremmaksi ja fiksummaksi kun muut.
Mollaamaalla bb:n katsojia voi kokea itsensä paremmaksi ja ylemmällä tasolla olevaksi ihmiseksi. Niinpä voi tuomaroida bb:n katsojat ääliöiksi, joilla ei ole omaa elämää, tirkistelijöiksi jne.
Mutta katsomme ohjelmaa myös mielenkiinnosta ihmisten käyttäytymiseen ryhmässä/suljetussa tilanteessa jne.
Tosiasiahan on että Katsoessa itse tuomaroimmebb asukkien käytöstä, olemusta ja toimintaa. Kun tiedämme itse enemmän koko talon kuvioista kuin osallistujat niin koemme olevamme heidän yläpuolella. Sitten ällistelemme keskenämme asukkien käytöstä ja sanomisia ja lopulta tuomitsemme jonkun pois koko pelistä. Ihminen on syntinen ja haluaa tuomita toisia kokeakseen itse kohoavansa. Muka. - sairasta on
Niin todellakin, hankkikaapa paskapeen katsojat ihan oma elämä, silloin heräätte joskus jopa todellisuuteen eikä noihin sairaisiin sikailuihin.
Katsooko joku vielä oikeasti tätä soopaa?
- Täti-41v
Veikkaan,että näistä nykyisistä asukkaista Mikael on viimeisten lähtijöiden joukossa,ellei voita koko pottia!Taitaapa päästä asukasvaihtoonkin.
Ihana,aito poika. - Täti 63
Mikael BB-talon fiksuin asukas. Symppis kaveri!!!!!
- saev
´´Mikael BB-talon fiksuin asukas. Symppis kaveri!!!!!´´
Miksu on ihan jees mut kyl Stefan taitaa kuitenkin olla kaikkein fiksuin ja rauhallisin! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462