Pakko olla.
Cisse Häkkisen poika
10
1072
Vastaukset
- sddd
Ketä epäilet Kissen poijjaksi? Stefaniako?
- Entinen porvoolainen
Heh... Tuskinpa epäilee eka.
Eki ei oo muuttunu 20 vuotiaasta muuten kuin leveyttään. Silloin jo kutsuttiin "Eki-sedäksi"... Voi jee.
- jumankauta
Olisko Mikael. Sillä oli kyllä Led Zeppeliinin paita ensimmäisenä päivänä.
- mahtavaa musaa
Olen Led Zeppeliin fani. On todella hyvää musaa.
- lzsth
´´Olen Led Zeppeliin fani. On todella hyvää musaa.´´
tässä yks hyvä ´´Letukoiden´´ biisi!
http://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA- wefeg
En kyllä vieläkään ymmärtäny kuka noista on mielestänne Cissen poika.
- Sepe777
Oliko Cissellä muuta kun yksi poika eli Sami? Sami on kuollut, joten huhut sikseen.
- LIHAPÄÄ.....
eki eki on nyt LIHAPÄÄ..SE Porvoon julkkis Nyt Se VOITTAA..!!
- make393939393
Stefanissa yllättävän paljon samaa näköä kuin Cissessä..mutta vain sattumaa..tai mistä sitä voi tietää missä rokkari on liotellut
- se Sebastian?
No onhan se nyt ihan ilmeistä. Jos joku noista on Cissen poika, niin Sebastian. Hänhän on ihan Cisse Häkkisen näköinenkin. Oli ehkä ehtinyt saattaa alulle pojan vähän ennen kuolemaansa.
Loppuu oluet kesken, ennen kuin tulen niin känniin, että nään Stefanissa ja Cissessä samaa näköä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550