Mistä taiteilijat ostavat maalinsa tauluihin? Tai semitaiteilijat, jotka haluavat toteuttaa suurempia kokonaisuuksia? No juu varmaan riippuu taiteilijasta jne.. Mutta jos esim. maalaa isompia akryyli/öljyväritauluja, joihin kuluu enemmänkin maaleja, niin saako jostain jotain kunnon pöniköitä tukkuhintaan tjtn? Sellaiset taidekauppojen pikkutuubit eivät kovin pitkään riitä.
Mistä suurempia "maalipönttöjä"?
2
176
Vastaukset
- kjwh
En tiedä kuinka isoja tuubeja tai pönttöjä etsit. Mutta esim. Tuubista (Lönnrotinkatu 23) saa W&N Winton sarjan 200ml ja Beckersin 150ml isoja tuubeja. Tosta jos etsit isompaa kohtalaislaatuista öljyväriä, niin sitten en oikein tiedä että mistä pitää lähteä etsimään. Tiedän toisaalta että W&N valmistaa 500ml ja 250ml akryliväri pönttöjä, joissa on sellanen struuttinokka. Muistaakseni vielä Tuubi myy näitä. Toisaalta akryyliväri on aina akryyliväri, ei sitä voi sekottaa öljyväriin, jonkun pohjakerroksen sillä voi ehkä maalata.
- sutija
Itse käytän system3 akryylivärejä ja hankkinut niitä puolen litran pulloissa. Viime aikoina olen tilannut ne www.artshop.fi nettikaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462