En löytänyt aiheelleni sopivaa palstaa suomi24:stä.
Mutta otin tänään sinkkiä ylliannostuksen 169 milligrammaa kuolenko tähän vai enkö kuole.
Otan jatkossa sinkkiä paljon vähenmän päivittäin.
Veneily on minulle ihan samantekevää.
Otin sinkkiä tänään aivan liian ison määrän eli 169 milligrammaa
7
191
Vastaukset
- Hubertus sinkki
Et kuole. Jos ei heinätavikaan kuole vaikka sitä ampuu kymmenestä metristä sinkkipaukulla.
- hyypiölle
Veneily EI OLE samantekevää. Itse olet - voit oksentaa ne zinkit
- 89465
.... kun kaiken luulet tietäväsi fysiikasta, kemiasta, matematiikasta ja lämpövoimakoneista
(he heee vitsi, vitsi!)
niin kerrohan millaiseksi sinä "kaikentietävä" kuvittelet Merenkulkijan veneen? Suuta sinä olet siitä osannut vuoden soittaa ja aukoa haisevaa nenänalus reikääsi tuhnuihin. Mutta mitä todelisuudessa tiedät?
Miksi sinua pänniin toisten hyvinvointi omassa veneessään, kuten Jarmo S..nen tai Wickströmillä on?
Kumpikaan ei leveile millään. Jarmo tunnusti heti veneensä vanhaksi ja vain vanerikajuutalliseksi Valmettivehkeeksi. Wickström on itse suunnitellut veneensä ja peruskorjannut (itseasiassa huomattavasti parannellut) moottorit, akselin ja potkurin toimivaksi. sekö sinua pissppää kiusaa, että nämä yli kuusikymppiset ukot osaa?
Sekö itkettää, että käppänäksi ja luuseriksi haukkumasi miehet tekee mitä haluavat ja sinä vikiset ja leveilet sontaa naamallasi?Ja sinähän jaksat suoltaa samaa paskaa, päivästä toiseen...
En oikeasti tiedä, että pitäisikö sinua (v:tun mielipuoli runkkari) sääliä vai vihata...??
- Tervetuloa!!
Kuten vastauksista varmaan huomasit, tämä on juuri oikea palsta.
- Si2+
Sinkki on siittiöille hyväksi
- shinkilä
OTIT aivan liian VÄHÄN sitä sinkkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492