Kassaneidin iskeminen

Garrett89

Viereisessä K-marketissa on aivan uskomattoman suloinen kassaneiti, jonka olen meinannut viedä mukanani jo pidemmän aikaa. Olen kuitenkin vähäpuheinen, eikä randomi "pehmennysläppä" oikein tepsi minun tapauksessani.

Olen melko varmasti havainnut silmäpeliä ja punastelua. Aika on siis koittanut.

Eli voiko sille vaan sanoa että "kirjoitatko numerosi siihen kuittiin?" tjs vai onko jään murtaminen aivan välttämätöntä?

26

3246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kassaneiti

Toi olis hyvä... pyydä vain.

Se ei pelaa joka pelkää

• ....

Anna mennä, mitään et tuossa häviä.

• Garrett89

Taidan yrittää kun seuraavan kerran hänet siellä nään. Kerron sit miten kävi.

• 457457457

No ei siinä mitään häviä, jos vain uskaltaa kokeilla. Kirjoita ihmeessä miten kävi, olisi mukava kuulla! Onnea, vaikka sitä ei tarvita!

• kauppamatka pitenee

Pahimmassa tapauksessa et voi enää ikinä asioida siellä.

• kukakohannnn

Jää on pikkuhiljaa murrettu?

• 123jklö

Mene vaan ja pussaa:)

• tbbb4443

Saanko sut kaupan päälle? kysy..

Kirjota oma puhelinnumero kortilla maksaessani kuittiin joka jää kassaan.
      Ei se toimi, akat ei tee aloitetta..

• Garrett89

Eipä ole neitosta kaupassa näkynyt vähään aikaan. Enkö tiedä riittääkö pokka sittenkään. Jos tulee pakit niin kauppamatka pitenee noin kahdella kilometrillä.

Jos kyseessä ei olisi töissään oleva ihminen niin menisin heti juttelemaan. Tuolla kaupassa varmaan kuulee surkeita iskureploja 10 kertaa päivässä :(

• adasdadada

Mulla on sama ongelma, onko meillä sama kauppa? :D Ärsyttää nämä nykyiset kortinlukijat mihin pitää itse sujauttaa kortti, eikä nimmaria enää pyydetä :/

Olen ajatellut, että vaikka pakit tulisikin, niin ei mulla ole syytä vaihtaa kauppaa, ellei kassa sittten kutsu vartijoita.

• 3466585769

Niin no eihän sitä kassaa varmaan koskaan sen kaupan ulkopuolella tapaa, ellei paikkakunta ole todella pieni. Ja tuskin naiset yleensä ottavat sitä mitenkään negatiivisesti, jos osoittaa kiinnostuksensa. Luulisi, että olisvat vain iloisia, vaikka se henkilö ei kiinnostaisikaan.

Sanoo vaikka ihan suoraan, että unohdetaan tämä tapaus kokonaan, jos tulee pakit. Totta kai pari seuraavaa asiointikertaa voivat olla vähän kiusallisia, mutta on vain kuin mitään ei olisi tapahtunut niin eiköhän se siitä tasoitu.

• asdasdsasdasdasda
        3466585769 kirjoitti:

Niin no eihän sitä kassaa varmaan koskaan sen kaupan ulkopuolella tapaa, ellei paikkakunta ole todella pieni. Ja tuskin naiset yleensä ottavat sitä mitenkään negatiivisesti, jos osoittaa kiinnostuksensa. Luulisi, että olisvat vain iloisia, vaikka se henkilö ei kiinnostaisikaan.

Sanoo vaikka ihan suoraan, että unohdetaan tämä tapaus kokonaan, jos tulee pakit. Totta kai pari seuraavaa asiointikertaa voivat olla vähän kiusallisia, mutta on vain kuin mitään ei olisi tapahtunut niin eiköhän se siitä tasoitu.

Mä ajattelen sen niin, että eihän mulla ole mitään hävettävää siinä, että osoitan kiinnostusta vastakkaiselle sukupuolelle, kirkkaassa päivänvalossa ja vielä selvin päin. Ihmissuhteet ihastumisineen ja rakastumisineen on kuitenkin ihan normaaleja juttuja, eikös niin?

Mutta niinkuin ap:n muakin on alkanut epäilyttämään, pokka siis kyllä riittää eikä pakitkaan maailmaa kaada, ne on vain yhdet joukon jatkoksi. Mutta että tekisi aloitteen toisen työpaikalla, on alkanut epäilyttää, onko ok vai ei? Joku palveluammattissa oleva voisi vastata?

• Ex Pimp

Mitä aihetta olet antanut naiselle kiinnostua sinusta niin paljoa että hän rustaisi sen numeronsa siihen lappuun? Ulkonäkö... mitä muuta? Ostokset?... hmm.. jotain pitäisi olla vielä... hetkonen... Juu! Supliikkiutta ja itsevarmuutta.

Mieti vaikka etukäteen mitä aiot puhella.

• caissiere

Juu tässä ois nyt yks kassaneiti vastaamassa! Hyvä pointti tuo, että onko ok kun toinen on töissä kuitenkin. On ok, jos tunnet että se oikeasti saattais olla sinusta kiinnostunut. Koska niin, vähän maisemista riippuen sitä ei välttämättä tule nähtyä töiden ulkopuolella missään.
      Sitten tahtosin vielä kertoa mielipiteeni siitä miten pitäisi lähestyä. Ehottomasti niin, että ilmaiset itse kiinnostuksesi jotenkin sopivasti tilanteeseen mitoitettuna!
      Kun se tyttö on työajalla, voi tulla helposti pakit ihan vaikka se haluaiskin jotain muuta.. työkaverien ja ehkä pomonkin ja vartijoiden silmien alla voi kuumottaa omaa numeroaan jaella. Muutenkin, olis ehkä parempi jos antasit ennemmin vaikka oman numeros. Tyttö vois sit miettiä töiden jälkeen että mille aletaan vai aletaanko millekään. jos pystyisit numeros rennosti antamaan, jotenki tuottaa mielikuvan siitä, että tyttö vaikuttaa mielestäs tutustumisen arvoiselta. et pyytäisi siltä numeroa, kun ehdottaisit tutustumista. You know? : ) näin siksi, että ajattelisin näin toimien itse tapahtuman jälkeisen elämän olevan ainakin puolet helpompaa, kävi miten kävi.
      ensinhän sitä pitää muutenkin oikeasti tutustua, että tietää tykkääkö toisesta vai ei ;D

• kassaneiti

vähän omaperäisyyttä... Aika hankala hetki: "öö.. tässä olis mun numero..." jumalaton jono selän takana.. noup, kyllä jotain muuta.

Entä jos vaan alkaisit ostoksien lomassa juttelemaan mukavia? Nuoret miehet ei jää useinkaan turhia höpöttelemään (muuten ku maistissa sitten..), vanhemmat miehet sitten jutustelevatkin enemmän, vitsailevat, jne.

Tyttö tuskin pistäis pahakseen ja voisit vähän kokeilla kepillä jäätä miten tyttö reagoi.

• Kassatyttö

Kerran on sattunu että eräs nuorimies tuli numeroa pyytämään kassalla työskennellessäni. Pakit täytyi kyllä antaa kun kotona odottelee oma kulta. Ei siinä kuitenkaan mitään pahaa ollut, ihan imartelevaa ja juttelen jatkossakin mukavia jos vielä kassalleni sattuu. :)

• Ex Pimp

Nämä kassaneitijutut tosiaan toistuu usein tällä palstalla joten lisätään vielä, että olisi todella tärkeätä tehdä se liike heti seuraavalla käyntikerralla siitä lukien, kun on huomannut kassatädin silmissä jotakin kiinnostusta. Eli jos ekalla kertaa tulee silmää ja vielä toisellakin, niin kolmannella kerralla pitäisi olla ankaraa flirttiä ja viimeistään neljännellä kerralla yhteydenotto.

Miksi? Muuten viehätys loppuu ja sinusta tulee taas vain yksi niistä flirttailevista asiakkaista. Ei väliä onko lähimarketti vai prisma. Arvaa onko ärsyttävää naisesta? Lukeudut samaan kastiin flirttailevan spurgun kanssa.

Pitää siis takoa kun rauta on kuumaa.

• 6+10

Eli sinäkö siis kieltäydyt tutustumasta mukavalta vaikuttavaan ihmiseen ja mahdollisesti treffeistä siksi, että toinen ei toiminut sinun asettamiesi käyntikertojen lukumäärän sisään? Eli jos joku haluaakin tehdä enemmän tuttavuutta vasta viidennellä tai kuudennella kerralla tai ylipäätään hieman myöhemmin, niin sinua ei enää kiinnosta? Noh, kukin taplaa toki tyylillään. Eipä siinä silloin se toinen osapuoli paljoa menetä, jos asia on tuollaisesta kiinni.

• Ex pimp
        6+10 kirjoitti:

Eli sinäkö siis kieltäydyt tutustumasta mukavalta vaikuttavaan ihmiseen ja mahdollisesti treffeistä siksi, että toinen ei toiminut sinun asettamiesi käyntikertojen lukumäärän sisään? Eli jos joku haluaakin tehdä enemmän tuttavuutta vasta viidennellä tai kuudennella kerralla tai ylipäätään hieman myöhemmin, niin sinua ei enää kiinnosta? Noh, kukin taplaa toki tyylillään. Eipä siinä silloin se toinen osapuoli paljoa menetä, jos asia on tuollaisesta kiinni.

Voihan sitä yrittää tutustua vielä kuudennella kerralla mutta kyllä sen käytännössä kokeilleena huomaa, että ei se enää toimi. Nainen kyllästyy odottamaan siirtoa ja jos miehessä ei ole munaa kysyä edes numeroa, niin eikö se kerro jo miehestä, että tämä ei ole itsevarma. Ja toisekseen nainen saattaa kokea, että mies vain leikkii ja sekös ärsyttää.

Muista nyt se, että nainen ohjautuu TUNTEEN varassa ja tekee nimenomaan tunteisiin perustuen treffeillelähdöt. Ei, siinä ei ole mitään järkeä, mutta niin nainen vain toimii. Vaikka olisi kuinka hyvä mies, niin jos ei soita kelloja, nainen ei lähde.

Tästä on kyse ja olen sen itse huomannut tuolla kassalla ainakin kahdessa eri tapauksessa.

• ....................

En mä uskalla mitää kassaneitejä iskeä, vaikka ne onkin lähes ainoita tilanteita joissa mä pääsen edes olemaan tekemisissä nuorten nättien tyttöjen kanssa. Melkein kaikilla on niillä on sormus vas.nimettömässä, eli varattuja on. Varatulla naisella ei tee mitään. Ja tuskin ne vapaatkaan tytöt minusta kiinnostuisi, siinä vaan nolaa ittensä turhaan ja sitten ei kehtaa kyseisessä kaupassa enää edes käydä. Loppuu pian kaupat kesken.

• taalasmaan sepi

- Hei mitäs jos sille kassalta kysyis vaikka et " Miten menee?"
      - Kassa vastaa et "hyvin menee"
      - Siihen vois sit jatkaa et "meniskö vielä paremmin jos lähtisit illalla kahville"

Oisko paha?
      Mitä mieltä ootte?

• vaihtoehtoja

Entä "Käytsä usein täällä?"

• eks huono

Hmm voi olla liian lipevää valmiiksi mietittyä. Joskus nuorempana olin todella huono naisten kanssa, harjoittelemalla siitä selvisi. mutta opin sen että itsellä ei toiminu valmiiksi mietityt jutut. Nykyään kun nään silmiä mielyttävän näyn niin menen vain juttelee ja heitän siinä jotai tilanteesee sopivaa ihan tyhjästä, ja on toiminu hyvin ;) tietty on hyvä olla jotaki repliikei tai jotai juttui mieles jos tulee tilanne missä jäätyy. eiku kokeilemaan sanon minä!!

• heikkkiiiiii90

Itsellä ihan samankaltainen tilanne.. Ihan älyttömän söpö neiti on kassalla. Ei mitään muuta tietämystä kuin ulkonäkö tästä henkilöstä. Mukavamman tilanteesta tekee se, että kyseessä on perheyritys ja ilmeisesti neidin porukat töissä samaan aikaan..................

• Ykbiääöjdetuu

Hei kaikille. Minun lähikaupassani työskentelee äärimmäisen nätti kassaneiti. Olen aina jotain jutellut hänelle ja jotakin flirttii. En ole uskaltanut tehdä oikeen muuta , koska pelkään että hänellä on poika ystävä. Näin häntä viime vkl baariissa ja hän oli lähdössä baarista ulos ja minut nähtyään hän tervehti minua. Eli jos ei muuta niin olen tehnyt jonkinlaisen vaikutuksen. Eli miten kannattas edetä?

• mies korvesta

No jos vaikka seuraavan kerran kun näet hänet baarissa niin menet vain jutteleen hänelle. Tai voithan myös kassalla jos ei ole ruuhkaa niin muun juttelun lomassa pyytä häntä kahville.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      114
      7874
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      149
      6607
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4725
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      243
      3225
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2734
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      100
      2224
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1896
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      149
      1855
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      28
      1699
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe