Terppa! :)
Joo elikkä oon 21v, 1kk ikäsen tytön äiti ja asutaan Vantaalla. Ajattelin kysellä onko täällä muita äitejä jotka asuisi Vantaalla taikka jossain tässä lähellä ja haluaisi joskus nähdä ja vaihtaa kuulumisia? Käydä kahvilla, kyläilemässä, vaunulenkeillä jnejne :)! On mulla 2 kaveria joiden kanssa on melkeenpä samanikäset lapset ja näen heitä aina sillointällöin. Silti kaipaisin vielä lisää näitä äiti-tuttavuuksia kun tuntuu että olen aika paljoti yksin kotona lapsen kanssa kun mieskin tekee pitkää päivää töissä. Muilla kavereillani on päivisin töitä.
Nuoria äitejä Pk seudulta? 1kk tytön mami Vantaalta :-)...
3
52
Vastaukset
- täällä yks
Täällä yks yksinäinen mamma. Mutta mulla on jo isompi vauveli :) Missä päin vantaata asustelet?
Jos kiinnostaa niin [email protected] - Minnikkä87
täällä myös yksi äiti vailla kavereita ja 7kk pojalle vauvakavereita:) itse olen 24 vuotias,enkä tunne kauheasti ihmisiä täältä päin..asutaan itä(?)helsingissä mutta mahdollisuus päästä vantaallekin!Mulla ei ole mitään salaista sähköpostiosotetta joten jos sulla olisi antaa joku omasi?
- äiti-91~
Harmi että tää on pk seudulta, ite oon pohjois-pohjanmaalta, ikää 20-vee ja lapsella 6kk :) mutta nettikaverina jos kiinnostaa niin vois vaihtaa s-posti osoitteita..? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462