Matti pääsee "lomalle" 1 vuosi ja 4 kk. Onkohan siellä paljon kavereita, jotka tahtoisivat antaa palautetta henk.koht. Eikös tämmöset pikku tuomiot vois painaa ihan villasella, kun karkaava murhaaja pääsee avopuolelle, eikä tuomiota edes pidennetä. Matin kannattas nostaa pikkasen meteliä epäreilusta kohtelusta, kun kerran ei ole murhaaja.
Matti Nykänen lähtee linnaan
11
143
Vastaukset
- Ei väkivallalle
Hyvä että tuostakin päästään. Saisivat pitää loppuikänsä sellissä. Tuollainen tyyppi ei muuta käytöstään vaikka naiset vaihtuu. Kohtahan olis ollut sen Susannan vuoro saada puukosta, historia toistaa itseään. Nykäsellä on jo niin monta tuomiota takana ja samanlaisia rikoksia, että olisi kiva jos nykyäänkin tuomittaisiin kaikki väkivaltarikolliset Siperiaan. Jos sieltä selviäis niin vois olla vähän nöyrempi suhtautuminen lakiin.
- Ei merville
Ennemin se vanha h----u olisi vankilaan pitänyt laittaa ja tuksu perään. Akat saa tehdä mitä tahansa näköjään.
- niih...
Oikein nykäselle. Sitte se vielä itkee iltalehdelle että v*tuttaa mennä linnaan.. ei voi syyttää kuin itseään helv*tin naistenhakkaaja..
- JK
VAI IIN
- jiikoo.
Ja prrrkele jo tuo "vai niin" JK ei lopeta tuota "vainiinittelyä" lähes joka viestissä niin prrrrkele mä pistän sinut ojennukseen. Sanoppa sitten "vai niin"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- vai niin
jiikoo. kirjoitti:
Ja prrrkele jo tuo "vai niin" JK ei lopeta tuota "vainiinittelyä" lähes joka viestissä niin prrrrkele mä pistän sinut ojennukseen. Sanoppa sitten "vai niin"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAI NIIN
- Laura Laakso
Kylmä talvi lämpimässä sellissä joka spurgun toiveuni
- fgfgfgfg
Eiköhän ne muut vangit vaan taputa nykästä selkään ja oo kohta kavereita..
- Äiti odottaa
Aivan oikein että lähtee linnaan, itse on aiheuttanut koko hässäkän.
Tuomio kärsittävä. Nyt hakee sääliä, raittius hieno asia, äiti hahmo tyttöystävä vierellä.Itse on soppansa keittänyt, nyt tuomion aika. Toivotaan että jatkossa osaa ottaa elämän. 7 kk vaan omassa yksiössä television ja suihkun kera. Ilmaiset ruoat ja vaatteet. Lomat pyörii ja perhetapaamiset sallittu. Kateeksi käy moista täysihoitoa saavia.
- Sikaniska1
HEI MATTI!
Älä vikise ole kerrankin mies, lusi pois ja olet vapaa kulkemaan. Lopeta tuo lehdissä ruikuttaminen ja näytä meille, kansalle ja vaimollesi , että susta on tullut todella äijä jota kansa arvostaa----> suunta sulla on hyvä.....nyt vain linnaan ja pääset kohta pois.....perhetapaamisia järjestyy ja voi paukuttaa mammaa siellä niin että kalterit helisee.......hyvä selipaatti pohjalla ja kunnon kyydit......ei ne naiset mihinkään osaa lähteä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472