Elina Kiikko tekstaili vieraalle miehelle myös "tuhmia"

Voi herranen aika...

NÄIN PÄIN NYT!
Kansanedustaja Ilkka Kanerva on tuttu tekstarisuhteistaan, mutta nyt hänen avopuolisonsa Elina Kiikkokin kerää palstatilaa samalla tavalla. Egorazzi uutisoi, että 39-vuotias Kiikko on tekstaillut 37-vuotiaan Kengurumeininki-yhtyeen laulajan Klaus Tuomisen kanssa. Tämä on itse ilmoittautunut ”salarakkaaksi” Egorazzille ja kuvaa suhdettaan Kiikkoon henkisesti JA fyysisesti hyväksi.

Egorazzin mukaan pari on tekstaillut pari viikkoa tiiviisti. Tuominen kertoo Egorazzille Kiikon paljastaneen viestivaihdossa myös pikkuhousujensa merkin. Ilkka Kanerva ei kuulemma tiedä parin ”suhteesta”.

Elina Kiikko myöntää tekstailleensa Tuomiselle, mutta kertoo Egorazzille, ettei ole koskaan tavannut Tuomista. Hän kertoo luottaneensa mieheen, joka ilmoitti työskentelevänsä lasten parissa.

-Kysymyksessä on ollut minun osaltani vain hauskanpito, Elina kertoo nettilehdelle.

-En edes pidä tekstiviestittelystä. Tämä on ensimmäinen kerta kun viestittelin tällä tavoin jonkun kanssa, ja heti kävi näin. Tyhmyydestä saa maksaa, joskus kovinkin, toteaa Kiikko Egorazzille

7

1605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seliseli.
    • Parasta Viihdettä

Mahtavaa, ei tarvitse seurata teennäisiä saippuasarjoja, kun tällä pariskunnalla roiskuu rapatessa vähän enemmänkin. Kiitos Ile ja Kiikko!

• plaaaaaaaaaaaah

voi jesus, että nyt sitten kiikko tekstailee millaiset pikkuhousut hänellä on päällään jne vieraalle ukolle, miten naurettava lapsellinen typerä pariskunta, kuin arto ja tuksu.

• tuulesta temmattua

Uskoo ken tahtoo.

• jk

vai niin

• kaikkea sitä näkee

mikä ihme tämä miessalarakas oikein on? ihme spede!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2118
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      39
      509
    Aihe