Hei!
Onko kukaan teistä hankkinut ompelukonetta Virosta joko netttikaupan kautta tai ihan suoraan liikkeestä? Itselläni on tarkoitus hankkia uusi ompelukone (todennäköisesti Husqvarna, joka Suomessa maksaa noin 500 euroa) ja mietin että saisikohan koneen sieltä edullisemmin, kun nuo laivamatkat ei juuri mitään maksa. Kokemuksia kenelläkään? Osaatteko suositella jotain liikettä?
Toiseksi vaihtoehtoiseksi ostopaikaksi mietin myös Ruotsia, sielläkin ompelukoneet taitavat olla edullisempia kuin täällä. Kokemuksia sieltä kenelläkään? Vai löytyykö Suomesta joku edullinen ompelukoneen ostopaikka jota suosittelette?
Ompelukone Virosta? Vai ehkä Tukholmasta?
6
4429
Vastaukset
- kunnontehokone
Harkitse tuollaista oikein kunnon Singerin vanhaa teollisuuskonetta millä pystyy nahkaakin ompelemaan, saattaa löytää jostain vanhasta huutokaupasta.
Monta sataa kiloa painava ja jämerä ilmajäähdytetty moottori tuollaisessa.
Äiti kun harrastaa ompelua niin jostain oli löytänyt tuollaisen.. - Magdaleena90
En kyllä suosittele Husqvarnaa.
Bernina ja Janome Pfaff on parhaita koneita.
Olen itse ostanut Tallinnasta Berninan ja Janomen koneet.
Maksoi alle puolet Suomen hinnoista.Tässä on linkki mistä voit tilata tai mennä paikan päälle:
http://shop.kl24.ee/202/
Kaupan nimi on Karnaluks ja on mahtava tukkukauppa, missä myydään vaikka mitä ihanaa ja todella halvalla. - Annikki63
Siskoni osti Karnaluksista Janomen perusompelukoneen malli JR 1012
ja maksoi koneesta n 180 euroa .
Opetin häntä käyttämään konetta ja on mielestäni todella hyvä perusompelukone.Helppokäyttöinen ja kevyt kantaa vaikkapa mökille mukaan:) - harrasteompelija
Itse tilasin jokunen vuosi sitten oman Huskuni Tanskasta. Suomessa sama n. 500 e, Tanskasta postikuluineen n. 300 e.
Omaan ompeluharrastukseeni Husku on varsin oiva ja sopiva.- symaskin
Mistä yrityksestä tilasit Tanskasta? Aika huimalta tuo hintaero vaikuttaa, tosin muutama vuosi sitten euron kurssi oli paljon vahvempi kuin tällä hetkellä, joten kurssivaihtelukin saattaa hintaan tietysti vaikuttaa. Mutta täytyy yrittää googlailla Tanskan puoteja, voisihan tuonne Köpikseen tietysti lentää halvalla paikan päällekin.
- myös täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 78875
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611