Myös julkisuus on valintakysymys.
Muista se ennen kuin alat vääntelemään käsiä!
JONE NIKULA
12
226
Vastaukset
- Jone ompi kakara
Samaa mieltä, julkisuuten itse pyrkinyt ällö mies ja nyt valittaa. Tee Jone vai mikä nyt nimesi onkaan ja POISTU ITSE JULKISUUDESTA. En pysty katsomaan mitään tv ohjelmaa missä olet homeisella ,epäsiistillä, järkky tukka sanankäyttö olemuksellasi.Olet niin itseäsi täynnä että T.A Mikkonenkin sinulle häviää vaikka ollut Suomen nr. 1 jo kymmeniä vuosia. Katoa ja anna meille muille hyvä olo.Koita kasvaa mieheksi, olet jäänyt aivoiltasi,olemuksellasi pikku pojan tasolle.
- Leima Päässä
Jone näyttelee varmaan kohta Salkkareissa, ja valittaa taas kun julkisuus ahdistaa.
- missä*
onko joku valittanut
- 357 kruusila
Herra itse valittaa "julkisuuden paineita"
- haluan itsekin lukea
357 kruusila kirjoitti:
Herra itse valittaa "julkisuuden paineita"
Missä
- JK
JONE NIKULA NÄYTELE SALKAREISA
- nou nou
kiviäkään kiinnosta
- (##)
Mies on yli viiskybänen ja pukeutuu kuin 14-vuotias pelle.
- Vitun vinkujat
Miksi julkisuuden henkilö ei saisi kertoa mielipidettään ääliötoimittajista ja paskantonkijoista?
Miksi julkkiksen pitäisi alistua kuulemaan kaikkea paskaa?
Hienoa, että Jone antaa takaisin! Julkisuuden paineen kestämistä on nimenomaan se, että ei jää tuleen makaamaan, vaan lataa takaisin! Jesh!- Kaikkeen alistunut
"Julkisuuden paine" ???
Mitä se on?
Onko se sitä kun nus... vieraita, saa kuonoonsa, hakkaa vaimoaan, sammuu ratikkakiskoille, väärentää asiakirjoja, ajaa kännissä autolla?
Niin, eihän niistä asioista saa kirjoittaa, sillä ne tahraavat juuri kiilloitettua minäkuvaani. Jos sen naamansa työntää julkisuuteen, on ymmärrettävä mikä sen hinta on.
Nikulan sanoin, ei sitä naamaansa tarvitse työntää joka paikkaan ja valittaa sen jälkeen kun joku ottaa kuvan. Jone hei, sekin on valintakysymys!
- Olmit ostarille
Jos toi hakkaaminen, sammuminen jne on julkisuuden painetta, niin sitten suurin osa sinunlaisista ääliöistä on julkisuuden paineen alla!! Buhahahaha. Tehän niitä vaimojanne hakkaatte säälittävät lähiöretkut. Te ajelette kännissä, nussitte ratikkakiskoilla ja vaikka mitä. Buhahahahaha
- Se on kyllä stadista
Jonekin saa varmaan sanoa mielipiteensä. Kumma asenne teillä apinoilla, että pitäs mennä nurkkia pitkin leuka rinnassa, kun on julkkis. Jokainen julkisuudessa oleva tietää mihin ryhtyy ja silti saa pitää oman mielipiteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472