Onko Kemissä mitään jarjestöa,joka keräisi varoja hyljätyille,sorretuille,vainotuille,vähävaraisille asukkailleen heidän sairauksiensa hoitoonpääsemiseksi,seurakunnastakaan ei ole mitään apua.Itse tarvitsisin 20,000 euroa päästäkseni sydänleikkaukseen yksityiseen hoitolaitokseen.Tilani on sellainen,että tuoliltanousu aiheuttaa rintakivun,hengityskatkokset ja hengenahdistus ovat jatkuvia,sängystänousu aiheuttaa tukehtumisen tunteen ja kärsin erittäin voimakkaista pahoinvoinneista,enkä pääse hoitoon julkiselle sektorille,sillä minulle ostettiin hoidot kieltävä epikriisi.Jalkani ovat tuhoutuneet myöskin ja tämän johdosta en ole pystynyt peseytymään kahdeksaan kuukauteen,eikä ole pyykinpesu paikkaa,eikä Kemidemograatit anna asuntoa talosta,jonne ei tarvitsisi kontata,asuntohakemuksia olen laittanut runsaasti,mutta ei anneta.Velvoitteeni ole aina hoitanut,enkä ole tuhonnut huoneistoja.En juo enkä tupakoi,tämäkö on esteenä alakerran tai hissitalosta huoneen saannille.Kyllä nyt on tullut vasemmistoliiton politiikka vastaan kongreettisena,enpä olisi koskaan uskonut.Pohjois-Korean politiikka on lasten kengissä,kun vertaa tätä.
HOITOKERÄYS
13
193
Vastaukset
- 1e
Konttaa uudelle Victorian torille, pyllistä ruottiin päin ja huuda että euron laaki, kohta olet rikas mies ja pääset leikkaukseen.
- Apu lähellä
Pyhä jysäys, tarinasi ei voi olla totta!
Suomen terveydenhoito ja sairaudenhoito on tietojeni ja kokemuksieni mukaan todella hyvällä tolalla.
Kerrotkohan nyt mielikuvitustarinaa...ts.satuiletkohan?
Minkä ikäinen olet?
No mutta, jos juttusi on totta niin neuvon sinua ottamaan yhteyttä alueesi terveydenhoitajaan. Häneltä saat takuuvarmasti apua ja neuvoja kuinka tapauksessasi tulee toimia.- MAHMURLLAH
Olen hieman yli 60 vuotta.Ja dokumentit on kaikesta,ettei ole salaliittoteorioita,joka haluaa ne nähdä paperit annan tietoni.Kyllä on otettu 12 vuoden aikana yhteyttä useille eri tahoille saamatta mitään apua.Valviraan olen valittanut kohtelustani kymmeniä kertoja,sekä entiseen terveydenhoidon oikeusturvakeskukseen,mm,lääninlääkäri käski tekemään itsestään valituksen.Kepu osti hoidot kieltävän epikriisin markkinoilta ja minusta tuli bonuspotilas.Bonuspotilas on sellainen,jonka vaivat kirjataan hoidetuksi,jopa useita kertoja.Rahat maksetaan kaupungin kassasta,mutta ne jaetaan eri tahojen kesken,eihän yksi 15,000 euron hoito ei ole suuri,muttakun puhalletaan 10,000 ihmisen hoitorahat on summa valtava.Siinä syy jatkuviin hoito,tai hoitamattomuus jonoihin ja erikoissairaanhoidon kulut kasvaa alati,vaikkei määrättyjä potilaita hoideta lainkaan.Tässä on kahden pösilön kirjoituksia,toivon,ettette joutuisi samanlaiseen asemaan,kuin minä,vai oletteko näiden toimien taustapiruja.En ole luulosairas,enkä myöskään luulotehtailija,kuten joistakin kirjoituksista voi olettaa.Kirjoitin tästä todenperäisesti,juuri näin on asia.
- -sadfsdg
"sillä minulle ostettiin hoidot kieltävä epikriisi"
Tuota en ihan pureksimatta usko. Kuka osti ja mistä? - -sadfsdg
Joopa joo. Luin koko jutun loppuun... Vainoharhaista salaliittoteoriointia ilman järjen häivää. Luulosairas sinä korkeintaan olet.
- Hoitsu 52 vuotta
Minä haluan nähdä paperisi, missä tavataan ? Lupasit esittää ne kysyttäessä. Tilanne on väärin jos kaikki kertomasi on totta.
- MAHMULLAH
Kun puhuu totta ei tarvitse miettiä mitä tuli valehteltua.Lupasin kasata dokumentit mitä vielä löytyy,koska paljon niitä olen hävittänyt.Kirjoita mulle aluksi sähköpostiini. [email protected] sitten osoitteen ja voit käydä katsomassa papereita miten asiat ovat.Epikriisejä lausuntoja mitä eriskummallisempia löytyy.Tuossa on ollut epikriisejä sinitarralla kiinni ovessa,jotka näki ensihoitajat viimesyksynä kun hakivat infarktin hoitoon ????.En ole se pieni mies,vaikka haisenkin,koska en voi peseytyä.
- MAHMULLAH
Eipä tullut vastausta,olen odottanut yhteydenottoa asian tiimoilta.Viimepäivinä on tullut lisää dokumentteja kuinka laadukas hoitotakuu todellisuudessa toimii.
- Metku Mertsi
Kaikkihan tietää A:n Jussin. Pieni mies ja haisee pahalle, hänkö se on?
- epäilen pahasti
Kirjoitit ensinnä dokumentit kaikesta, ja myöhemmin kirjoittamasi mukaan kasata dokumentit mitä löytyy.
- MAHMULLAH
Kun on taistellut pyrökratiaa vastaan 12 vuotta on erinlaista todistusta,epikriisiä kertynyt niin paljon,että olisi asunto täyttynyt,mutta kuten mainitsin olen säilyttänyt ne oleellisimmat ja tarkeimmät tokumenti.Nämä ovat edelleen sinitarralla ovessa nähtävänä ja jo niistä käy ilmi,että hoitotakuussa tai takuuhoidossa on pahoin jotain vialla.Kyllä tämä asian ydin on aivan tosi,koska en itsekkään tiedä enää mitä noissa kansioissa piilee tästä saa kuvan,että huuhaata koko juttu.
- taasko tuo
MAHMULLAH on päässy vauhtiin ja provoilee! Ois pysyny kotimaassaan, miten noin sairas ihmien voi matkustaa tuhansien kilometrien päästä, ja mistä ne rahat on matkan tekoon keksitty.
Joku Kemin vesipää taas vedättää, ja porukka menee halpaan ;-D.- MAHMULLAH
Kyllä kirjoittaja on takuulla paljasjalkainen,syntyperäinen Suomalainen.Tässä taitaa olla näitten läiminlyöntien laatija.Totta valitettavasti kuitenkin joka väite.Voipa sanoa,että demogratia Suomessa on huonommalla tolalla kuin kuuluisissa kansanvalloissa Pohjois-Koreassa,Venäjällä tai Kiinassa.Toivottavasti tämä kidutukseni pian päättyy luonnollisella tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1297983Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567085Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834825Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2483280Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012764Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1232332- 1521965
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari141920Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa411740Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?2051663