-Mikä on Jussi paras tapa saada Armeija alas Suomesta?, olen Armeijan vastainen, mutta toisaalta ymmärrän että sotaankin täytyisi mennä omaa maataan puolustamaan mutta perusajatukseni on se että tappaa ei saa, ei edes sodassa vaikka siitä ei joudu tilille koska Raamatussa jumala sannoopi että hän hyväksyy sodassa tappamisen MUTTA EI TAPPAMISTA SODAN ULKOPUOLELLA.
-No tuota minähän olen Armeijan kannalla nykyään vaikka kävin Sivaripalveluksen aikoinaan, kadun sitä nyt mutta tuohon kysymykseesi on helppo vastaus.
-Jonkun pitäisi pudottaa pommi Armeijaan niin päästään Armeijoista eroon.
-Nyt taisi päästä sammakko suustasi Halla-Aho!!
-Oi anteeksi, se oli silti sarkasmihuumoriani mutta oi olen pahoillani jos loukkasin ihmisiä kommentillani.
Halla-Aho harrasti huumoriaan, sarkasmia jälleen....
Juha82222
2
179
Vastaukset
- Juha82222
itse sitä mieltä että Armeija on ihan ok, mutta en kyennyt käymään sitä.
- Juha82222
se miksi olejn sotavastainen johtuu myös siitä että en halua kuolla sodassa koska mulla on niin kova elämisen halu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502