Mitä mieltä? Kerro vapaasti!

tiedusteleva äiti

Moi!
Eli tulin tänne tällaisen aiheen kanssa, että haluaisin tietää, mitä mieltä olette lastemme nimistä. Välillä on saanut kuulla haukkumisia, välillä ihasteluja. Yksi päivä kun oltiin lasten kanssa puistossa ja huusin esikoiselleni, joka leikki kauempana; " Sani, nyt lähdetään!", kuulin vähän ajan päästä parin ihmisen juttelevan: "On siinäkin lapsella nimi."
Eli onko nimet teidän mielestä hyvät?
Sani: juuri kuusi vuotta täyttänyt esikoistyttömme
Meela: neljän vanha tytteli
Rani: pian kolmivuotias tytöntyllerö
Jose: alle vuoden vanha kuopuspoika

eli vapaasti mielipidettä!

7

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

Ei vittu mitä nimiä.

• tuomion kirves

Sani - kuulostaa lempinimeltä.
      Meela - kuulostaa erikoiselta mutta ei toisaalta ärsytä
      Rani - ei ole selvää, kumpaa sukupuolta on. Kuulostaa siis ulkomaalaiselta nimeltä, esim. intialaiselta. Tai sitten vaan lempinimeltä
      Jose - yhdellä tutulla on tänniminen kissa.

Noh mut. Kaikilla on aina mielipide noista nimiasioista, se mikä toiselle on kaunis, toiselle ei. Ei kannata liikaa jäädä miettimään toisten puheita. Olet (toivottavasti) ne itse muksuille valinnut ja tajunnut, että ne jää lapsille nimiksi, tykkäsi joku tai ei. Toivottavasti sulla oli kuitenkin omat syyt, pidät itse nimiä kivoina ja kauniina. Jos et, ymmärtäisin paremmin epävarmuutesi.

• ok nimet

Minusta lastesi nimet ovat ok,vaikkakaan minun tyyliini eivät olekkaan...Sani on ok ihan niin,tietää että puhutaan tytöstä,Meela jokseenkin erikoinen,mutta mielikuva tytöstä tulee heti :) itse olisin laittanut Sanin siskolle Minea,Rani tuo mieleeni pojan ensi kuulemalta,ja Jose on sitten melko tavis pojan nimi nykyisin,itse olisin laittanut Joose version:)väistämättä tuylee mieleen että lapsilla ei ole täysin suomalaiset sukujuuret?

• HaniManiTani

Rani kuulostaa Ronilta, josta tulee kyllä poika mieleen. Kauniimpiakin nimiä toki suomesta löytyy, mutta makunsa kullakin.

• -ada-

Sani on tosi ihana nimi!
      Jose on kans hyvä!

Meela ja Rani on vähän keksityn oloisia, eikä tiedä kumpaa sukupuolta edustaa. Mutta ei ihan pahat nimet nekään.

• tyttö17

Onko lapset ihan suomalaisia? Jos on, niin ehkä vähän outoja.. Tai no,

Sani - kiva nimi, tulee mieleen aurinko, joka varmaan onkin nimen lähde... (AH mikä päättely.. :D)
      Meela - Ihan kiva. Ei aiheuta mitään negatiivisia fiboja, toisaalta ei myöskään tapahdu mitään rakkautta ensisilmäyksellä, mutta kiva :)
      Rani - En tykkää hirveästi, tulee mieleen poika, ja on liian samanlainen kuin Sani.
      Jose - espanjalainen nimi, ihan kiva :)

• suomineitooo

Sani -kamala, pojalla vois olla ok kun tulee mieleen Sami
      Meela -kiva ja erikoinen
      Rani - pojan nimi
      Jose -menettelee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      801
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      530
    Aihe