Hei!
Mitä mieltä olisitte, jos kaksosemme saisivat nimensä Star Warsista, Luke ja Leia? Olen mieheni kanssa suuri Star Wars-fani, ja mikä taivaallinen onni ja ihanuus soi meille kaksoset! Vaihtoehtona ovat myös Anakin ja Padme tai Yoda, Jedi, Han ym. Sanokaa mielipiteenne, mutta olisi kiva jos joku pitäisi näistä nimistä! Ja onhan ne nättejä, ja jos ei tiedä Star Warsista (vaikka kaikki aikuiset sen nyt tietävät) niin pitää niitä varmasti nätteinä. Sitäpaitsi ei usko, että lapset luokalla härnäisivät, koska ei pikkulapset Star Warsia varmaan ole nähneet. Ja kun lapsi on yli 10 ja nähnyt Star Wars-elokuvia, niin siinä vaiheessa, nimet ovat jo käyneet kaikille tutuiksi. Niin mitä mieltä olette? Ehdottakaa myös toisia nimiä!
luke ja leia
11
233
Vastaukset
- jedijedi
Luke ja Leia on ihanat nimet, mutta olen puolueellinen, itsekkin Star Wars-fani. Omasta pojasta tulisi Jedi.
- starrrrrrwarssssssss
Luke ja Leia: ihanat nimet!
Leia Padme ja Luke Anakin?
Mutta en antaisi Obi-Wania, Yodaa ym. koska ne on tunnettuja vain ja ainoastaan Star Warsista. Lukea on pojille annettu muutenkin, lisäksi samanlaisia Luca, Lucas, Lukas jne. Leiaa ei ole niin paljon, mutta Leila, Lea, Leija ja muut sellaiset ovat hyvin samanlaisia.
Aiotteko ääntää luuk vai luke? - nimilapselle
Itse en Star Warsia miettisi lapselle nimeä antaessa, mutta totta on, että Luke, Luca, Lukas ym nimet ovat yleistyneet. Mutta kyllä Leia on kaunis nimi.
Meidän päiväkoti-ikäiset lapsemme ovat Star Warseja jo monta kertaa katsoneet, että voisi ekaluokalla härnäystä esiintyä, mutta en usko, että pitkäaikaista. Älkää antaako toisiksi nimiksi Anakin ja Padme, menee jo liiallisuuksiin. Lukeen ja Leiaan sopii monta nimeä, esim.
Leia Matilda
Leia Maria
Leia Emilia
Leia Anniina
Luke Johannes
Luke Mikael
Luke Santeri
miellyttääkö mikään? - starwarsäiti
Hei!
Emme aio antaa lapsille toisia nimiä Star Warsista, se menisi jo älyttömäksi.
Leia Emilia on kaunis, mutta Lukeen ei sopisi ihan Santeri. Siihen sopivia nimiä saa ehdottaa, kuten Leiaankin. Luke lausuttaisiin varmaan luke, luuk taitaa olla kumminkin vähän omituinen suomalaislapselle. - yyyyyyuuuii
Luke ja Leia?
No, ihan kivat. Mutta ei missään tapsuksessa Padmea, Anakinia, Jediä, Yodaa tms. Ne ei edes kuulostaisi suomalaiselta nimeltä! Luke on kiva nimi, kuten Leiakin. Kunhan sukunimenne ei ole Skywalker... - hihheijeejee
May the force be with you
- Primrose
Nimestä Leia lapsi saa ikuisen riesan. Pankaa Lea, Leea tai Leija, niin hänen ei tarvitse aina kertoa, kuinka se kirjoitetaan.
- Zurpatrice
No mieluummin Leia kuin Leija. "Hei mä oon Leija" joo-o... Ei tainnut Primrose ottaa huomioon näitä nykysanontoja - Leija kun tarkoittaa muutakin kuin sitä taivaalla lentelevää, eikä ole mikään miellyttävä sana - lähinnä hakkumasana...
- Primrose
Niinkö? Jos niin on, en panisi lapselle nimeksi Leia, joka kuulostaa lausuttuna aivan samalta kuin Leija.
- starwarsäiti
Ei kiusaamisen ikäiset lapset varmaa edes tiedä, mitä muuta leija tarkoittaa. Ja nimet ollaan päätetty, Luke ja Leia! Nyt me haetaan toista nimeä
- porkkana ja lanttu
Mun mielestä ois ihanat!
Leia Emilia
Leia Karlotta
Leia Amanda
Luke Kasper
Luke Markus
Luke Johannes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502