Terve. Olen tosiaan 24 vuotias likka Salon vierestä. Etsiskelen tanssiparia, jonka kanssa käydä tanssimassa lavoilla ja vaikka ravintoloissa, ihan missä vaan. Olen harrastanut kilpatanssia nuorena jonkun aikaa ja osaan perusaskeleet jokaisesta ja kuvioitakin edelleen jonkun verran. Kilpatanssia haluaisin vielä harrastaa, mutta aikani ei tule enää riittämään siiheen treenaamiseen koirien takia.
Haen miestä, joka olisi lähellä omaa ikäluokkaa ja osaisi perinteisten tanssien lisäksi latinalaisia tansseja. Mun suosikki tansseja on ehdottomasti jive ja sitten cha cha cha ja rumba. Toki mulla menee polkat ja masurkatkin. Mulle voi laittaa meiliä [email protected]
Terkuin jossu
Tanssiparia 24v naiselle??
2
146
Vastaukset
- josopetat.
Jos opetat Toivottavasti et päädy pedofiili-toivo-sukarin partneriksi.
Kiinnostaisi opetella kyllä, olen aika huono tanssissa, mutta nyrkkeilyä kyllä harrastanut paljonkin, jotta motoriikka toimii.Se vaatii rytmitajun ja haluan oppia, ei muuta. Todellakin monestakin liikunnasta on hyötyä. Ite muuten olen hetken aikaa harrastanut kick boxingia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482