Eli kumpi noista kahdesta on oikeasti se parempi? LG väittää että tämä uusi Cinema 3D on kaikin puolin parempi kuin aktiivinen 3D mutta silti esim Finnkino käyttää Aktiivista, eikä passiivista 3D:tä. Onko tuo 2D --> 3D muunnin hyvä vai tuleeko lähellekkään yhtä hyvä 3D kuva kuin aidolla 3D videolla?
Tarkoituksena olisi ostaa nyt uusi 46"-50" Televisio jonka hinta saisi olla maksimissaan sen 1500e. Haluasin ominaisuuksia kuten 3D, Full HD, Langaton netti ym. Onko LED vai Plasma parempi? Itse olen katsellut näitä kahta TV:tä mielenkiinnolla:
http://www.lg.com/fi/tv-audio-video/televisiot/LG-led-tv-47LW550W.jsp
http://www.lg.com/fi/tv-audio-video/televisiot/LG-plasma-tv-50PZ570W.jsp
Kumpi noista kahdesta olisi teidän mielestä parempi vai ovatko molemmat hyviä/huonoja? Tuossa 47 tuumaisessa on TruMotion 100Hz Kun taas 50 tuumaisessa näyttäisi olevan 600Hz eli kumpi parempi? 47:ssa on parempi dynaaminen kontrastisuhde. Muita radikaaleja eroja ei paljon ole. Onko kenelläkään kummastakaan kokemusta?
Muitakin malleja saa ehdotella:)
LG Cinema 3D VS. Tavallinen 3D
4
1542
Vastaukset
- Suosittelen..
Ei kummastakaan kokemusta, mutta itsellä on 46 tuumainen Samsung, johon olen ollut todella tyytyväinen.
http://www.samsung.com/fi/consumer/tv-home-theatre/tv/led-tv/UE46D7005LUXXE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=feature
Menee hieman yli tuosta 1500€:sta, mutta itse ainakin suosittelen. - Osta LG
Itselläni on tuo 47 " LG 550W malli jossa cinema3d. Pari 3d elokuvaa tullut katseltua ja erittäin hyvin toimii 3d. Katselukulmat ja etäisyydet ovat hyvät. Lasit ovat kevyet päässä.
Aktiivisen ja passiivisen 3d kokemuksen eroja en ainakaan itse huomannut, mutta toisaalta aktiiviset 3d kokemukset on ainoastaan leffateatterissa, jossa muutenkin elokuvakokemus vähän mahtipontisempaa.
Ainut asia mikä LG:ssä harmittaa on se ettei näppistä/hiirtä saa kytkettyä usb porttiin ja tämä tekee telkkarin internet-selailun hyödyttömäksi.
Tuo virkistystaajuus on plasmatelkkareissa varmaan isompi sen takia ettei kuva "pala" kiinni. Sitä en osaa sanoa onko nykyaikaiset plasmat yhtä hyviä kuin Ledit - seeivaivaa.
Cinema on parempi, asia on testattu ja kaikki pitivät LG sydeemistä. Ja, huom. kukaan ei saa mitään oireita. Seuraava vaihe on ilman laseja.
- passiivinen jorma
lg cinema 3d itselleni ainakin miellyttävin, eikä lisälasien hankkiminenkaan tyhjennä kukkaroa. Tulipa tilattua juuri kaksinpelilasitkin 25 euroa pari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611