Hélevetin víttu kun vítuttaa kun tuo sinänsä Suomen paras tv-ohjelmataulukko on aina alhaalla, se on puolesta yöstä aamuun asti alhaalla. Mitä hélvettiä ne aikoo, eihän niillä nettisivuilla voi mitään "virka-aikaa" olla! Telkku.comin facebook-sivuilla kirotaan just tuota kun on aina alhaalla ja ne yrittää ja yrittää saada sitä pysymään ylhäällä mutta eivät tunnu saavan mitään aikaan.
Toi on nimittäin ainoa sivusto jossa on ajantasainen ja erittäin kattava kanavalista ja lisäksi kunnollinen hakutoiminto esim. ohjelman täsmällisellä nimellä.
Esim. Telviksen sivuilta puuttuu kokonaan mm. VH-1 Classic, tavallinen VH-1 toki löytyy ja sitten kanavien nimet on Telviksessä vanhentuneita ja muutenkin vanhaa tietoa ja muitakin kanavia puuttuu. Samanlainen joidenkin kanavien puute pätee myös Welhon ylläpitämiin tv-ohjelmat.fi ja tvnyt.fi sivuihin (noi on itseasiassa yksi ja sama sivusto, vaikka osoitteita on kaksi) eli ei oo tvnyt.fi ja tv-ohjelmat.fi sivuillakaan läheskään niitä kanavia mitä Telkku.comista löytyy.
Muut sivustot ei sitten sisällä senkään vertaa tietoa.
Telkku.com aina alhaalla
17
467
Vastaukset
- jbhuiydyrz
Törmäsin samaan tilanteeaeen ja jouduin hakemaan ensiapua telvis.fi:stä. Onhan sielläkin kanavien ohjelmatietoja eikä harmistukseni liitykään kanavien määrään tai puuttumiseen vaan siihen, että Ylen kanavien ohjelmatiedot on RUÅTSIKSI. Mitä hlvttiä?
Seuraavassa telvis.fi:n YLE1 ohjelmatiedot perjantaina 7.10 alkaen illasta:
18:00 Tv-nyheter och väder
18:30 Halv sju
19:00 Postfröken i Candleford
20:00 Hemgatan
20:30 Tv-nyheter och väder
20:55 Sportrutan
21:00 Annorlunda kompisar
21:30 Strada
22:00 Kennedyklanen
22:45 Tv-nyheter
22:50 Krig och fred (F13)
00:00 Uutisikkuna
04:00 Uutisikkuna
Käyttäisinkin mieluummin Telkku.comia, mutta kun se ei useinkaan toimi.- ljhfkuoyfk
Eikä ole kielivalintaa telviksessä, prkl. Telvis. FI!!! FI!!!! As in FINNISH!!! Morons!!!
- gjdtjddj
Koko saitti elää menneisyydessä. Siellä on edelleen Nelonen Sport ja Nelonen Sport pro.
- Telvis = Suomi24
gjdtjddj kirjoitti:
Koko saitti elää menneisyydessä. Siellä on edelleen Nelonen Sport ja Nelonen Sport pro.
Niin ja arvatkaas mitä, Telvis on yhteistyössä Suomi24:n kanssa. Ylläri ylläri!
Ja tosiaan kanavien tiedot, nimet ym. on menneisyydestä peräisin. Ja sieltä tosiaan puuttuu monia kanavia, mm. tuo mainittu VH1 classic ja varmaan muitakin, en ole niin tarkkaan vielä tutkinut. Telkku.com on ainoa sellainen joka kattaa laajalti kanavia eli sieltä löytyy lähes kaikki Suomessa saatavilla olevat kanavat. - entäpä telvis.fi
Telvis = Suomi24 kirjoitti:
Niin ja arvatkaas mitä, Telvis on yhteistyössä Suomi24:n kanssa. Ylläri ylläri!
Ja tosiaan kanavien tiedot, nimet ym. on menneisyydestä peräisin. Ja sieltä tosiaan puuttuu monia kanavia, mm. tuo mainittu VH1 classic ja varmaan muitakin, en ole niin tarkkaan vielä tutkinut. Telkku.com on ainoa sellainen joka kattaa laajalti kanavia eli sieltä löytyy lähes kaikki Suomessa saatavilla olevat kanavat.Mutta telvis.fi:ssä on edelleen suosituimpien kanavien listalla kanava
YLE - Olympialaiset HD
Eikä näytä suomenkielistä Suomi-TV:tä siinä, joka on varmasti suositumpi kuin tuo Vancouverin olympialaiset. :-)
Eli sitä ei ainakaan ole päivitetty kohta kahteen vuoteen!! Olen joitain kuukaisia sitten lähettänyt sinne palautetta asiasta... Taitaa olla surkea ylläpito http://www.telvis.fi/ :ssä.
- vaihtoehtoja muitaki
Minä käytän tätä
http://elisa.net/elisatv/tvjaradio/tv/ohjelmat.tv- mjhckjgx
Aika kökkö.
- kanavia puuttuu
Puuttuu tostakin kanavia, mm. molemmat VH1-kanavat, MTV musiikkikanavat (MTV Dance, MTV Hits, MTV Rocks, MTV Music 24), se MTV Finland ei ole mikään musakanava. Viva puuttuu myös, Disney-kanavat, Discovery-kanavista kaikki, Eurosport 2, Motors TV jne....eli paljon kanavia puuttuu tosta Elisan ohjelmaoppaasta. Eli edelleenkään ei ole hyvä vaihtoehto.
Mulle kun ei riitä sellanen missä on vaan ilmaiskanavat, ilmaiskanavien ohjelmatiedot nyt voi kattoo mistä tahansa palvelusta, se mitä mä haluan on kattava lista erilaisia maksukanavia. - TVnyt.fi
kanavia puuttuu kirjoitti:
Puuttuu tostakin kanavia, mm. molemmat VH1-kanavat, MTV musiikkikanavat (MTV Dance, MTV Hits, MTV Rocks, MTV Music 24), se MTV Finland ei ole mikään musakanava. Viva puuttuu myös, Disney-kanavat, Discovery-kanavista kaikki, Eurosport 2, Motors TV jne....eli paljon kanavia puuttuu tosta Elisan ohjelmaoppaasta. Eli edelleenkään ei ole hyvä vaihtoehto.
Mulle kun ei riitä sellanen missä on vaan ilmaiskanavat, ilmaiskanavien ohjelmatiedot nyt voi kattoo mistä tahansa palvelusta, se mitä mä haluan on kattava lista erilaisia maksukanavia.http://www.tvnyt.fi/ sisältö on DNA Welhon kanavanumeroinnin mukainen, mutta siitäkään ei taida vaativalle käyttäjälle olla iloa...
- julianesi
No siis, tää Iltapulu on ihan best! Näkee noi kaikki kerralla, eikä oo ärsyttäviä mainoksia.
http://www.iltapulu.fi- Iltapulu on surkee
Iltapulu on surkea, hirveän vähän on maksukanavia siinä eli ei vedä kyllä vertoja Telkulle tai Dnan TV-oppaalle. Dnan TV-oppaassa ehkä parhaiten tietoja joten se on uusi suosikkini.
- ite oot surkee
Iltapulu on surkee kirjoitti:
Iltapulu on surkea, hirveän vähän on maksukanavia siinä eli ei vedä kyllä vertoja Telkulle tai Dnan TV-oppaalle. Dnan TV-oppaassa ehkä parhaiten tietoja joten se on uusi suosikkini.
Joo, sain leffakoodin kun kävin siellä. Ihan hyvä se on, kehittymässä tietenkin. Telkusta tuli aivan paska kun möivät sen jo aikaa sitten. Eihän siellä ole edes kommentoijia enää kuin kourallinen, ennen oli hauskaa kun oli "yhteisö" olemassa. Nyt kommentit katoaa vähintään kerran kuussa ja on muutenkn perseestä :D. TVnytkin meni tyypilliseen tapaan paskaksi kun DNA pääsi siihen kiinni. Haistavitun firma.
- Iltapulu on surkee
ite oot surkee kirjoitti:
Joo, sain leffakoodin kun kävin siellä. Ihan hyvä se on, kehittymässä tietenkin. Telkusta tuli aivan paska kun möivät sen jo aikaa sitten. Eihän siellä ole edes kommentoijia enää kuin kourallinen, ennen oli hauskaa kun oli "yhteisö" olemassa. Nyt kommentit katoaa vähintään kerran kuussa ja on muutenkn perseestä :D. TVnytkin meni tyypilliseen tapaan paskaksi kun DNA pääsi siihen kiinni. Haistavitun firma.
Haista sinä home, senkin torvi! En ole mikään surkea. Varmasti paljon parempi ja fiksumpi kuin sinä.
Mitä tulee Dnan tv-oppaaseen, se on paljon parempi kuin noi sun iltapulus ja se että Dna pääsi siihen käsiksi ei tee siitä huonompaa. Muutenkin ihmettelen tota että miksi kaikki tuomitaan jos Dna on niissä tekemisissä? Tuntuu että ihan vain sen takia tuomitaan tv-opaskin kun sen toimittaa nykyään Dna.... ihmeellistä Dna-vihaa täälläkin.
Mulle on yks hailee mitä niille kommenteille tapahtuu, mulle on tärkeintä se että löydän haluamani kanavien ohjelmat ja ainoat joissa on kattavimmat valikoimat kanavia on juuri Telkku ja Dnan tv-opas!
- eytyr
Olen itsekin siirtynyt tuon Iltapulun käyttäjäksi. Mielestäni erittäin toimiva ja hyvä palvelu.
- RoopeAAA
Iltapulun käyttäjä nykyään minäkin
- bsfadgfsadfsdffdsdfd
tuota telvis.fi -palvelua olen nykyään alkanut käyttämään. meni vain hetki ennen kuin keksi miten sinne saa automaattisen kirjautumisen jolloin tulee heti oma kanavalista näkyviin. mutta se onnistuu osoiteriviltä ihan:
https://tilaus.aller.fi/realm/telvis/login/?u=p=&l=http://www.telvis.fi/login/&t=/tvohjelmat/oma/- GFDRGSGFDSDGFFDSVC
forumin softa näköjään sensuroi erikoismerkkejä, mutta näin:
https://tilaus.aller.fi/realm/telvis/login/?u=KÄYTTÄJÄTUNNUS&p=SALASANA&l=http://www.telvis.fi/login/&t=/tvohjelmat/oma/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560