Hei! Meille syntyi siis nuori neiti, ja nimivaihtoehtoja on niin paljon, etten meinaa osata päättää, miksi tyttären nimeäisin.
Minulla on hieman vaihtoehtojani tuossa alla. Omiakin vaihtoehtoja saa toki laittaa. Minun laittamiani vaihtoehtoja saa myös arvostella, sekä keksiä niihin toisia nimiä. Esim. Roosa Amanda.
- Manta
- Emilia
- Ro(o)sa
- Amalia
- Mandi
- Olivia
- Kaisu
- Adalmi(i)na
- Karita
- A(a)da
- Tuisku
- Helmi
Siinä oli muutamia. Paljon muitakin kyllä löytyy.
Mikä nimeksi neidille...?
12
159
Vastaukset
- kvbk.jbk u-hlj
Parhaat ovat Rosa, Aada ja Emilia
esim. Rosa Emilia sointuu kauniisti
Manta, Mandi, Amalia, Karita ja Tuisku ovat nimiä, joita en antaisi. - Numerosarrja
Minä en antaisi Kaisua.
- kaisuitsekin
Miksi ihmeessä?
Noista ehdotan Helmi Kaisu Emilia.
- Gagegigoguu
Olen samaa mieltä kuin kvbk.jbk u-hlj, Rosa Emilia ainakin on hyvä, ja Aada Emilia olisi myös hyvä.
- -ada-
Roosa Adalmiina on kaunis!!! Tai Rosa Adele?
- nfvdsåö
Älä laita Emiliaa toiseksi, tai varsinkaan etunimeksi. Se on turhan käytetty. Sen voi korvata hyvin Amalialla.
Edellien ehdottama Rosa Adele todella kaunis! muita kauniita:
Helmi Amalia
Aada Olivia - Minkä valitsen?
Kiitos vastauksistanne!
Ilse on myös yksi hyvä. - iiikjeeheiuups
Minusta Rosa Emilia on tosi kaunis. Mutta jos haluat Ilse-nimen, niin:
Rosa Ilse Emilia
tai
Rosa-Ilse Emilia
Pidätkö yhdysnimistä?
Rosa-Emilia
Ada-Emilia
Heidi-Susanna
Ann-Sofie
Ann-Marie
Anna-Lina
Eva-Karola - NimiTäti
Rosa Emilia.
Rosa Adalmiina.
Rosa Amanda/Amalia.
Nämä kolme nimisuosikkiyhdistelmää, tosin eivät missään suosikkijärjestyksessä, kunhan tykästyin niihin. - suomineitoooooooo
Helmi Amanda
Minda Rosa
Sanni Emilia - 6666666668865
Rosa Emilia. Minkä valitset?
- öifh
Helmi Emilia
Rosa Olivia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462