39v nainen haluaisi kavereita/juttu-seuraa ystäviä Oulusta. Kaverit on kaikonneet perhe-eläämänsä, mutta pakko kai täälläkin on ikäisiäni sinkkuja olla? Eikä minulla perheellisiäkään vastaan mitään ole, mutta heillä ei tunnu olevan aikaa... Eli jos olet seuraa vailla, laita viestiä.
Ai niin, En etsi salaista suhdetta!
Ystäviä Oulusta?
9
477
Vastaukset
- autumn20111
moikka! voit laittaa viestiä : [email protected] , olen 30v nainen Oulusta ja etsin myös uusia kavereita. Muutkin saa viestiä laittaa.
- JormaKK
Mutta haetkos sitten elättäjää??
- ykihipp
Aika töykeitä nuo saamasi viestit. Karulta tää näyttää. Mulle voi kirjoitella, vastaan kykyjeni mukaan, ei mitään varmaa. Mutta en jätä mitään huomiotta....
- lonelyman_80
Täällä ois toinen sinkkumies vailla kaveria :) Oulusta oon myös. Heitä mailila [email protected]
- red09
täälläkin ois seuraa kaipaava yh äiti 45v oulusta...
- jatkan...
....vielä että jos löytyy joku sopiva ja rahakas elättäjä niin olen kiinnostunut, sitä kun on niin tyhjänpäällä ku entinen elättäjä häippäs.
- mies pohjois-savosta
no hei oulutar täällä ois kanssa kaveria ja juttu seuraa vailla
- sadghfg
Ei täältä mitään kavereita saa, muuta suosiolla Turkkiin tai Italiaan. Italiassa on myös hyviä pitsoja, niin ja pastaa! Mutta jos nyt oikeasti tahot frendei ni ala harrastaa jotain, vaikka oopperassa käyntiä.
- pohjoisenflikka
Olen 40 parisuhteessa elävä nainen Oulusta. Lapsia minulla ei ole ja minunkin kaverini viettävät aikaa perheidensä kanssa. Aikaa kyllä on uudelle kaverille, jospa vielä löytyisi jotain yhteistä kiinnostuksen aihetta.
Jos kaveri on vielä hakusessa vastaa
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462