Teuvan ruikuttajat

herätys juntit

Olen vuosikymmenet ollut painissa mukana enkä ole vielä kertaakaan törmännyt sm-kisojen järjestäjän suunnalta akkalauman itkuun, kelpaako teuvalaisille itkupilleille jos lähettää osanotto maksun kirjeessä ja menee parempiin ja oman painimuodon kisoihin??

Voin laittaa vielä ruokamaksunkin niin ei tarvitse väkisin itkeä kisoihin sellaisia jotka eivät kinttupainia paini.

18

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paini!

Kuka on itkenyt ja missä??? Järjen köyhyyttä ensinnäkin myöntää kisat samalle viikonlopulle. Mutta milloinkas Liitolla järkeä olis löytynytkään?

Mutta kyllä seuroilla pitäs olla sen verran solidaarisuutta omia kohtaan, ettei lähdetä liesuamaan rajojen taakse kun on SM-kisat omassa maassa. Se ja sama painiiko kinttujen kanssa vai niitä ilman.

Mut tää on just tätä tyypillistä. Ajatellaan vaan omaa ihteään eikä mitään muuta. Se on varma, että kaverien kehityskaari loppuu justiinsa ellei pääse LMCheen vääntämään.

Ja aika ihme juttu, että joillekin kavereille kelpaa monien mielestä mitätön KLL-VAPAAN kisa, mutta ei vapaan SM-kisa mutta samaan aikaan ollaan kääntyilemässä Ruottissa....

Omaan nilkkaan tässä potkitaan pidemmässä juoksussa. Nyt tarvis Painiliitolta jämäkkyyttä kieltää juniori-ikäisiltä lähtö Ruotsiin.

• Pain!

Ei tämä asia liity mitenkään politiikkaan. En ole teuvalainen enkä kommunisti. Mutta sen ymmärrän että kun yhdessä toimitaan niin jonkinlaisia sääntöjä tarvitaan. Mitä tulisi liikenteestä jos kaikki saisivat ajella miten huvittaa? Entä armeija? Painiottelu ilman sääntöjä ei olisi enää painia.

Sääntöjä siis tarvitaan yhteisen hyvän vuoksi. Eihän se aina ole kivaa kun ei saa tehdä mitä huvittaa. Joskus on vain opittava ottamaan muutkin huomioon. Kokonaisuus ratkaisee.

• Kommunismi

ei ole toiminut missään eikä koskaan.

Ihmisillä täytyy olla vapaus valita, ja jos ei vapaan kisoihin tule osallistujia niin pitäisikö sinne pakottaa vaikka sut ja muut vanhainkodin osastoilta??

• Olet aivoton
        Pain! kirjoitti:

Ei tämä asia liity mitenkään politiikkaan. En ole teuvalainen enkä kommunisti. Mutta sen ymmärrän että kun yhdessä toimitaan niin jonkinlaisia sääntöjä tarvitaan. Mitä tulisi liikenteestä jos kaikki saisivat ajella miten huvittaa? Entä armeija? Painiottelu ilman sääntöjä ei olisi enää painia.

Sääntöjä siis tarvitaan yhteisen hyvän vuoksi. Eihän se aina ole kivaa kun ei saa tehdä mitä huvittaa. Joskus on vain opittava ottamaan muutkin huomioon. Kokonaisuus ratkaisee.

joka ei ole ikinä harrastanut MITÄÄN.

• Missä on

VVV:n painijat? itseään täynnä olevat valmentajat ovat saaneet seuran valtavaan kukoistukseen.

Vapaan erikois spesiaali guru kari salmi ja painijat missä ??

nenä kattoa kohti kun hiippailee niin tulosta tulee HAHAHAHAAAAA

Teuvalle ny mars mars kaikki vapaan taitajat vaasasta:)))

• Missä on
        Missä on kirjoitti:

VVV:n painijat? itseään täynnä olevat valmentajat ovat saaneet seuran valtavaan kukoistukseen.

Vapaan erikois spesiaali guru kari salmi ja painijat missä ??

nenä kattoa kohti kun hiippailee niin tulosta tulee HAHAHAHAAAAA

Teuvalle ny mars mars kaikki vapaan taitajat vaasasta:)))

voimaveikkojen painijat? onko kaikki lopettaneet ja mistä syystä?

Ei siellä vissiin huomata vieläkään kuka tuhoaa seuraa.

vinkki: silmälasipäinen ja kulkee nenä pystyssä. omistaa taika kännykän jolla näkee jopa luunmurtumat.

Muutama hömppä uskonut pojun höpinöitä mutta nykyään ei painijoita seurassa muuta kuin omat vesipäät.

• Fiksuus kaukana
        Missä on kirjoitti:

voimaveikkojen painijat? onko kaikki lopettaneet ja mistä syystä?

Ei siellä vissiin huomata vieläkään kuka tuhoaa seuraa.

vinkki: silmälasipäinen ja kulkee nenä pystyssä. omistaa taika kännykän jolla näkee jopa luunmurtumat.

Muutama hömppä uskonut pojun höpinöitä mutta nykyään ei painijoita seurassa muuta kuin omat vesipäät.

Kamalaa arvostelua.

• Ei vaan
        Fiksuus kaukana kirjoitti:

Kamalaa arvostelua.

totuutta, arvostella saa ja pitääkin.

• monta painijaa
        Fiksuus kaukana kirjoitti:

Kamalaa arvostelua.

lopettanut pelkästään salmen toimesta, ei ole ku oma likka ja muut saa haistaa vi.tun. tulokset nähdään ny..

pelkkä minä minä minä mies, mites muuten se team pohjanmaa, onko emäntäkin samaa saamatonta pullistelijaa HAHAHAHAAAA

• sinunlaisesi

painista mitään tietämätön voisi olla hiljaa.

• kommunisti apina

siinä taas tuhoaa painia määräyksillä.

Mistä sait idean että krekoon keskittyvät pitäisi pakottaa vapaan kisoihin?? HÄH? oletko omasta mielestäsi fiksukin ?

• Mistäs nyt tuulee.
        monta painijaa kirjoitti:

lopettanut pelkästään salmen toimesta, ei ole ku oma likka ja muut saa haistaa vi.tun. tulokset nähdään ny..

pelkkä minä minä minä mies, mites muuten se team pohjanmaa, onko emäntäkin samaa saamatonta pullistelijaa HAHAHAHAAAA

Näyttävät vaihtaneen krekoon,lilla-mälarin tuloksissa oli poikia vvv:sta.

• Thääm

Ilm.aikaa vielä reilu viikko! Oottele rauhassa.

Jos fiksuja ovat niin eivät vie junnuikäisiä Ruottiin samaan aikaan.

• kreko on painia

teuvalla mennään kontassa jalkoihin ku akat.

• Onko uiton

likka kisoissa?

• huaahhhh
        kreko on painia kirjoitti:

teuvalla mennään kontassa jalkoihin ku akat.

ai ni sun poitsu ei pärjänny vapaas

• ja sun poitsus
        huaahhhh kirjoitti:

käy pokkaamas :) hEHEHEEEE

• voi voi
        huaahhhh kirjoitti:

löytyy sm kultaa kaapista, kuinka siellä :))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe