Vanhakellarin paras tanssi-ilta viikolla ?

Nukutaanko talviunta

Hei kaikki tanssijat jotka käytte Vanhan tanssikellarissa, minä iltana viikolla sinne olette menossa tai milloin siellä on tanssiporukkaa.

9

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei nukuta

Torstaisin Wanhan kellarissa käy paljon aktiiviharrastajia. Tällä viikolla sinne kannattaa ehkä suunnistaa myös keskiviikkona 19.10., sillä esiintymässä on Pentti Lasanen Swing-Band, joka varmaan houkuttelee swing-tanssiporukkaa.

• jkhdfjkshad

Faktatieto taitaa jälleen kerran osoittautua huuhaaksi.

• kossu&wisky

Turhan vanhaa porukkaa,jos tanssia ajattelee hyvä dokaus mesta

• Torstaisin ok, muulloin esiintyjästä riippuen.

• vieraiilija

"keskiviikkona 19.10., sillä esiintymässä on Pentti Lasanen Swing-Band,"

Oli muuten loistava! Satuin ihan vahingossa ja nyt meni tanssiorketereiden soittotaito uuteen tarkasteluun kun swing-bändi näytti miten soitetaan.
      Itse en osaa noita tansseja mutta pitääpä harkita tutustumista, sen verran mukavalle meno näytti. Paritanssi ei todellakaan ole mitään kävelyä....

• Bei Mir Bist Du S...

Pentti Lasasen bändi oli tosiaan mahtava ja musiikki korvia hivelevää. Tanssiporukkaa ja tanssitettavia oli paikalla ihan mukavasti, joten dokaamaan ei oikein ehtinyt. ;) Ikäjakauma oli tällä kertaa jotakuinkin 25 - 70v, mukana erittäin taitavia tanssijoita.

Seuraava swing-ilta on keskiviikkona 23.11 jolloin Wanhalla soittaa The Great Helsinki Swing Band. Veikkaisin että jo musiikista kannattaa maksaa, vaikka ei itse tanssisikaan.

• Vanha friikki

Lasasen bändi soitteli ihan mukavasti. Ainut ehkä negatiivinen piirre oli ettei kappaleet tulleet pareittain ;)

Tuollaista swing musiikkia en ehkä haluaisi kovin usein koko iltaa kuulla. Sama juttu kylläkin muunkin musiikin suhteen, vaihtelua pitää olla.

Muuten kellarissa on viikolla lähinnä samat, parhaat päivänsä ohittannet ns. tanssijat. Joskus aina joku vieraileva turistikin sattuu paikalle eksymään. Paras päivä lähinnä torstai. Esiintyjästä riipuva juttu.

• Vanhusko

"Muuten kellarissa on viikolla lähinnä samat, parhaat päivänsä ohittannet ns. tanssijat. Joskus aina joku vieraileva turistikin sattuu paikalle eksymään."

Kumpaan ryhmään lasket itsesi?

• Häh?

Jaa. Mää muistan tanssineeni myös ainakin tangoa, cha chata ja buggia. Eihän ne ny koko iltaa pelkkää swingiä soittaneet...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      95
      2318
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      179
      1903
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      246
      900
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      78
      875
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      796
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe