- Press your "Set" button, hold it down. While holding down your "Set" button press your "Display" button. You will see the version of the firmware in your camera. Confirm that it is the right firmware to match up with the CHDK that you downloaded. Your real firmware version is NOT 1.0.1.0 nor 1.0.0.0 Your REAL firmware version will look something like: "Firmware Ver GM1.00A". (Pressing "Display" again a few times while still holding down your "Set" button will let you see even more information about your camera, including total number of shots taken since it was made.)
katsoin lukeman niin oli 282, mahtaako olla pyrähtänyt ympäri vai tullut joku stoppi välillä....
kaikkien otettujen kuvien lkm CHDK powershot 720
kuis on?
4
84
Vastaukset
Mulla SX220 HS:ssä näytti aikalailla sitä, mitä piti, eroa laskurin numeroon oli vain runsas sata. A700:ssa tuollaista ei ollutkaan.
- t34f34
http://foorumi.avaruus.fi/index.php?topic=1355.msg28687#msg28687
voisko joku rekkaroitua tuonne linkin linkin osssaan ja panna johonkin yleisesti näkyville tuon liiketunnistus scriptin. kehuivat sit äparhaaksi mitä on tai jos on joku erittäin toimiva niin kiitos tänne linkki... - ngw+0
eli eikö kukaan joutilas netissänotkuja kerkeä
- ahgfidu
a) miksi et itse sitä tee?
b) tarpeellinen nosto taas kerran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514