Löytyisikö ystäviä kauniiimman sukupuolen edustajista varatulle nelikymppiselle miehelle Tampereelta? Kaipaan ystävyyttä, keskustelua, ehkä tapaamistakin. Seksi ei ole päällimmäisenä ajatuksena, vaan ystävää johon tukeutua huonoina ja hyvinä hetkinä. "Elämä on tähdenlennon mittainen avaruuden äärettömyydessä ja sinä vain hetken ajan siivellä"
ystäviä Tampereelta
7
209
Vastaukset
- kauneusei katoa
ja mihkähän voisi laittaa postia tulemaan? terv. kauniimpi puolisko 40
- ystävyyttä etsimässä
mies.suomalainen (ät) gmail.com
- Tää on niin loogista
Tavata haluat, mutta et seksiä...hmmm. Miksi nuo kaksi asiaa eivät nyt jotenkin kuulu peräkkäisiin lauseisiin. Annas kun kurkistan... joo, sieltähän pilkistää kainalosta ketunhäntä. No ei se mitään, siinähän ne hukkuu murheet tuuppiessa.
- ystävyyttä etsimässä
keskity sinä vaan omaan elämääsi jos sinulla sellainen on
- Keijustiina
Hyvä murjaisu, mutta kummaltakohan teistä se elämä tämän ketjun perusteella puuttuu...
- Tavallinen mies
Hyvä Keijustiina elämää on seksin ulkopuolellakin, noin vaan tiedoksi, jos et satu tietämään.
Minä ainakin miehenä keskustelen mieluummin naisen kanssa kuin miehen. En vain jaksa sitä miesten oman itsensä korostamista; milloin on niin erinomainen, milloin on elämä kolhinut ja naiset kurjia ja milloin mitäkin. Kuitenkin on itse elämänsä sillä tavoin elänyt.
Ja onhan se vähän homomaistakin olla niin kovin kiinnostunut miehenä miehistä.
Olen ollut lukuisien naisten kanssa tekemisissä eikä seksi ole mieleen edes tullut, ihan on vaan ollut kiva jutella tai asioita hoitaa.
Kyllä kuitenkin seksin päälle jotain ymmärrän, mutta sen olen jo aikoja sitten järjestänyt vakituisen kumppanin kanssa, joka siis on myös nainen.
- näinseon
näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472