ystäviä Tampereelta

ystävyyttä etsimässä

Löytyisikö ystäviä kauniiimman sukupuolen edustajista varatulle nelikymppiselle miehelle Tampereelta? Kaipaan ystävyyttä, keskustelua, ehkä tapaamistakin. Seksi ei ole päällimmäisenä ajatuksena, vaan ystävää johon tukeutua huonoina ja hyvinä hetkinä. "Elämä on tähdenlennon mittainen avaruuden äärettömyydessä ja sinä vain hetken ajan siivellä"

7

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauneusei katoa

ja mihkähän voisi laittaa postia tulemaan? terv. kauniimpi puolisko 40

• ystävyyttä etsimässä

mies.suomalainen (ät) gmail.com

• Tää on niin loogista

Tavata haluat, mutta et seksiä...hmmm. Miksi nuo kaksi asiaa eivät nyt jotenkin kuulu peräkkäisiin lauseisiin. Annas kun kurkistan... joo, sieltähän pilkistää kainalosta ketunhäntä. No ei se mitään, siinähän ne hukkuu murheet tuuppiessa.

• ystävyyttä etsimässä

keskity sinä vaan omaan elämääsi jos sinulla sellainen on

• Keijustiina

Hyvä murjaisu, mutta kummaltakohan teistä se elämä tämän ketjun perusteella puuttuu...

• Tavallinen mies

Hyvä Keijustiina elämää on seksin ulkopuolellakin, noin vaan tiedoksi, jos et satu tietämään.
        Minä ainakin miehenä keskustelen mieluummin naisen kanssa kuin miehen. En vain jaksa sitä miesten oman itsensä korostamista; milloin on niin erinomainen, milloin on elämä kolhinut ja naiset kurjia ja milloin mitäkin. Kuitenkin on itse elämänsä sillä tavoin elänyt.
        Ja onhan se vähän homomaistakin olla niin kovin kiinnostunut miehenä miehistä.

Olen ollut lukuisien naisten kanssa tekemisissä eikä seksi ole mieleen edes tullut, ihan on vaan ollut kiva jutella tai asioita hoitaa.

Kyllä kuitenkin seksin päälle jotain ymmärrän, mutta sen olen jo aikoja sitten järjestänyt vakituisen kumppanin kanssa, joka siis on myös nainen.

• näinseon

näin on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe