Harrastaako kyseistä tanssia kukaan muu suomalainen kuin minä? Olisi kiva tietää että löytyykö ketään, sillä ei industrialin kuuntelijoitakaan melkein yhtään löydy... Ellet tiedä mitä industrial tanssi on katso linkit:
http://www.youtube.com/watch?v=eghYE8yDx2A
http://www.youtube.com/watch?v=cUfE-CckLgY&feature=related
Vaikket lajia harrasta/tiedä, kerro mielipiteesi. Olisi kiva tietää mitä te normaalit ihmiset pidätte tästä. Jos vaikka onni potkii ja joku edes lukee tämän =)
Industrial tanssi Suomessa?
11
394
Vastaukset
- Panda15
Minä harrastan. Etsin koko ajan koulua/kurssia missä voisin opetella lisää.
Vielä en ole onnistunut löytämään. Näyttää siltä että vain Saksassa harrastetaan Industrialia... :( En usko että Saksassakaan mitään kursseja pidetään, vaikka laji on siellä yllättävän suosittu. Itse (monen muun tapaan) olen opetellut muiden videoista ja keksinyt omia liikkeitä. Mukava tietää että Suomessa on edes joku muu kuin minä ;)
Ihan mielenkinnosta kysyn, että oletko hyvä? Miten treenaat ja kuinka paljon?- panda15
Yksin yritän treenata peilin edessä :D Olenko hyvä? Nojoo xP
panda15 kirjoitti:
Yksin yritän treenata peilin edessä :D Olenko hyvä? Nojoo xP
En haluu olla töykee tai mitään, mutta oisko mitenkään mahdollista, että voisit antaa meseosoittees? Olis kiva jutella näistä asioista (tai miksei vaikka muuten vaan) kun kerrankin löytyi joku suomalainen jolla on sama kiinostuksen kohde =D
- määrittelijä
Mikä tuosta tekee oman tanssilajinsa? Kuviot eivät näytä eroavan mitenkään street-tanssista, musiikki on vain hieman erilaista.
jaahas en tiedä. Voihan olla että indu polveutuu hieman street dancesta, mutta omien kokemusten perusteella indu on agressiivisempaa ja nopeampaa. Toki yhtäläisyyksiä on, mutta omasta mielestäni kummassakin on oma selvä tyylinsä.
- randomrivethead
Dindindin, yritin joskus opetella itsekseni, kunnes totesin olevani ihan paska. Mutta hyviä tanssijoita tulee kyllä kateudella katseltua. :D
- Kizzukettu
Moikka!
Meikä on kiinnostunut ja jonku verran tanssinkin itsekseni! Tosi jeppis! :) Minäki oisin kans kiinnostunu saamaan muitten harrastajien meseosotteita/muita yhteydenpito-osoitteita. Perustetaan vaikka foorumi? :D Sankarillista tulla tänne 11 kuukauden päästä ja nähdä että joku on vastannut. Luulin keskustelun kuolleen aikoja sitten. Saapa nähdä miten tälläkertaa käy. Jos ketään kiinostaa nii tässä on pari yhteystietoa:
[email protected]
Das Klub tili: Schizophrenick- canardian
Itsekin löysin Industrial Dancen vasta viime viikonloppuna. Einsteinin mukaanhan aikaa ei ole olemassa, joten ketjutkin ovat ikuisia.
Koska en ole oikeastaan ikinä tanssinut ennen (valssia harjottelin rippileirillä), niin en ihan heti mielestä ole hyvä, mutta tuntuu että sen voi oppia suht nopeesti, ja se ei ole semmosta hysteeristä peppujen heiluttamista niinkuin räppimusiikissa.
Minusta tässä videossa näkee hyvin perusidea, jota on helppo seurata:
https://www.youtube.com/watch?v=8houA9csYzA
Tässä taas näkee hieman hitaamman, mutta pyöreämmän version, koska musiikkikin on hitaampaa ja mukaansatempaavampaa:
https://www.youtube.com/watch?v=jYqAOwcvLYs - demonhunter2
Mäki Harrastan Induumista.Olisi kivaa löytää niit tapahtumii,jne muti missä pääsisi tanssii.olla siellä mukana tanssissa.Ja kuunella hyvää musiikii.Ja nauttii tapahtumasta täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462