Kummanko alapäähän mielestänne viittaa sana "pippeli"? Meillä päin tästä ollaan kantaa mieltä.
Pippeli - tytön vai pojan?
17
1336
Vastaukset
- ihme ja kumma
En ymmärrä mitä tarkoittaa kantaa mieltä, mutta kai tarkoittanet kahta mieltä. Pippeli on miehen sukuelin ei voi olla naisella, naisella on pimppa. En ole koskaan kuullut että jossain pidetään pippeliä naisen sukupuolielimenä, outoa.
- Ap.
Juu, kirotusvireitä sattuu :D
- ANTTI-32V
Ap. kirjoitti:
Juu, kirotusvireitä sattuu :D
NII SAUTTAA SATUA KIRRJJOOTTUUSS VVIIRRHHEEIITTTÄÄ.. DDDDDDDDDDD SIIS H O M O ON SIIS HOMO.DDD
- NOIN JOSSAI
HOMO VITTU et sie tajua voi naisel olla pippeli ja pojilla pimppi homo V I T T U VITTU.DD
- meilläpäin
en ole ikinä kuullutkaan että naisen alakerratsa puhuttaisi pippelinä, kyllä pippelit löytyy pojilta.
mutta hyvä trolli=)- Ap.
Kun oliskin trolli :) Mutta mieheni lapsuudenkodissa kutsuttiin pojan värkkejä kikkeliksi ja tytön pippeliksi. Minustakin se on outoa! Mutta onhan se itikkakin jossain lehmä...
- NäinMeillä
Ap. kirjoitti:
Kun oliskin trolli :) Mutta mieheni lapsuudenkodissa kutsuttiin pojan värkkejä kikkeliksi ja tytön pippeliksi. Minustakin se on outoa! Mutta onhan se itikkakin jossain lehmä...
"Mutta mieheni lapsuudenkodissa kutsuttiin pojan värkkejä kikkeliksi ja tytön pippeliks"
Ettei vain olisi ollut "pimppeli". Sellaista nimeä olen joskus kuullut jonkun käyttävän. Ehkä miehesi on kuullut väärin ja hänelle on sitten jäänyt mieleen sana pippeli kun sitä on käytetty muuallakin vaikka sitten eri merkityksessä.
- pippeli on pojalla
Siis pojan, tottakai :DD
- joku
Pippeli on pojalla ja pimppi tytöllä
- ANTTI
oot oikees ei tytöl voi olla pillua vaa piumppa helvettin homot.D
- typerä nainen:p: XD
ANTTI kirjoitti:
oot oikees ei tytöl voi olla pillua vaa piumppa helvettin homot.D
Miks kaikki kiroilevat melkein jokaisessa viestissä : l. Mä on nähny videon jossa oli neitokainen jolla oli pojan pippeli: p
- Vitsi vitsi
No nyt minä ymmärrän mistä näitä Haavistoja tulee...
- jk
pipeli pojala ja tytölä pimppa
- ANTTI
KIRJOTUS vireeheitä sattuu .D
- kuka
Pippeli on tietenkin pojan. Eihän tytön värkkejä voida sanoa pippeliks.
- jaiks!
Anna pepun hyllyä, kun miehes duunaa sun pyllyä. Mieti miltä näyttää se miehesi veli, kun suussa on miehesi pippeli. Anna sen isän nuolla sun varpaita, ennen kun sen hiukset on harmaita. Ota suuhun myös sen enolta, vaikka pippeli näyttääkin vinolta. Ei ne miehet pelaa mitään sulkista, koska sun tavaras on kaikille julkista.
- tiedä häntä
Kyllä pippeli on kikkeli, eli pojan värkki.
En ole koskaan kuullut että tytöllä olisi pippeli, joskus olen kuullut käytettävän sanaa pimppeli.
Mutta mistä sitä näitä kaikkia murteita tietäisi, kun ei kiinnosta.
Hässäkkäkin kuulema tarkoittaa jossain päin naisen sukuelintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462