Säälittävä ubuntu poissa!

karmea-ubuntu, hyi

Kun sain vihdoin poistettua sen kaamean ubuntun tietokoneestani ja EasyBCD 2,1:llä asennettua uuden käynnistyslataajan Windowsiin, ei ollut riemulla rajoja, kun konetta avatessani näyttöön ei ilmestynytkään sen ubuntu-linux-viruksen nimi, vaan ihanaakin ihanampi - käynnistetään Windows - teksti. Suloista!

Ei totisesti ole kauniinpaa ääntä, kuin Windowsin sulosointuinen käynnistysääni: di-ding-di-ding.

Karmea ubuntu on nyt voitettu iäksi!

Soivatkohan edes kanteleet taivaissa niin ihanasti, kuin nyt Windowsin käynnistysääni minulla konetta avatessa!

15

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ubuntu-käyttäjä

Älä sitten koske linuxeihin enää jos et osaa edes asentaa linuxia, vitun idiootti trolli.

• karmea-ubuntu, hyi

Kyllä kosken - enkä ole rölli, enkä idiootti, vaan itse testannut! Minä, jos kuka voin nyt vertailla!

• karmea ubuntu, hyi

Kierrän ne rypistykset kaukaa! On tää niiiiiiin ihana olotila!

• Pentti Nelonen

Siinä teille peräkammarin rypistelijät. Aion nostaa tämän ilosanoman joka päivä uudelleen ja uudelleen viestiketjun ykköseksi, aina niin pitkään, kunnes seriffi poistaa tämän! Ha ha ha...minkäs mahdatte! Kippis!

• PlimPeliPlom

Maailma on kavala pikku pikku Lauri (tai kuka lienetkin?).
      Taivaassa tuskin soitetaan ko. säveliä ,mahdollisesti siellä toisessa paikassa.

• Ihana-Windows!

Ja jälleen kerran tietokonetta avatessa kuului tuo ihana Windows-ääni. Miten suloiselta se kuulostaakaan sen karmean ubuntu-bongo-rummutuksen jälkeen!

• Saukko80

Kannattaa pysyä Windowsissa. Ei kannata malttamattomien lähteä Linux-asennusta tekemään, jos ei malta syventyä aiheeseen yhtään esim. lukemalla ohjeita. Kannattaa oottaa siihen asti, että tulee joutilas kone Linux-leikkeihin. Tai hankkia semmonen jostain vaikka käytetty.

• karmea-ubuntu, hyi

No sellaiseenhan minä nyt niitä asentelen. En missään tapauksessa uuteen koneeseen!

• ubuntu-käyttäjä

Ubuntu on nimenomaan vapaaehtoinen valinta. Se merkitsee, että on hyväksyttävä, että Ubuntu EI OLE Windows ja toimii hieman toisella tavalla ja täytyy olla valmis oppimaan muutama hyvin yksinkertainen uusi asia, mm. sudon käyttäminen. Sen lisäksi on oltava henkisesti valmis hyväksymään että tietyt kaupalliset jutut eivät toimi Ubuntussa, ainakaan kovin hyvin. Mm. silverlight ei toimi.

Ubuntu siis vaatii valinnan taustaksi sen, että Ubuntuun siirtyjä ei enää halua maksaa Microsoftille ja haluaa siirtyä ilmaisen maailmaan. Mutta sitten on hyväksyttävä se, että yhteisön voimin vapaaehtoisesti tuotettu tuote on rajallisempi joissakin asioissa kuin Windows. Eikä toimi täsmälleen samalla lailla kuin se Windows.

Jos vaatii käyttöjärjestelmältä kaikkea mitä Windows on niin sitten on syytä pysyä vain Windowsin käyttäjänä.

• le lux

Minä haluan että ohjelmat toimii hyvin eikä puolinaisesti. Siksi katson aivan järkeväksi maksaa työmiehelle kunnon palkan hyvästä työstä. Siksi käytän Windowsia.

• ---
        le lux kirjoitti:

Minä haluan että ohjelmat toimii hyvin eikä puolinaisesti. Siksi katson aivan järkeväksi maksaa työmiehelle kunnon palkan hyvästä työstä. Siksi käytän Windowsia.

Juuri noin. Rahaa on palanut Microsoftilta, mutta jälkikin on sen mukaista!

Että ne osaa!

Kai ne kaikki sen ubuntun lataisi, jos se olisi lähellekään Winukan veroinen.

• .............
        le lux kirjoitti:

Kyllä minäkin katson järkeväksi maksaa työmiehelle ja -naiselle kunnon palkan hyvästä työstä. Sensijaan en katso järkeväksi maksaa palkkaa jos työ suoritetaan ala-arvoisesti vaan kyseinen työntekijä pitäisi laittaa työttömyyskortistoon miettimään työnsä tasoa ja ottaa tilalle sellainen joka hoitaa työnsä kunnolla. Siksi en käytä Windowsia tai muitakaan Microsoftin tuotteita, haluan että ostamani ja maksamani tuotteet ja ohjelmat toimivat kunnolla.

• Saukko80
    • parappas

No se kaameus johtuu nimenomaan siitä ilmaisuudesta. Kukaan ei voi vaatia, että toimi perskele. Ei ilmaiskäyttikseltä voi sellasia vaatia. Ei tule mitään kritiikkiä epäkohdista tekijöiden tietoon, joku muutama, metrin ilmassa leijuva testaaja mitään parannuksia ja korjauksia älyä ilmoitella.

• ubuntu-käyttäjä

Ubuntu on kaamea vain windows-hihhulien mielestä. Jos et tiennyt, niin linux-yhteisö tekee jatkuvasti työtä linuxin eteen ja asioiden parantamiseksi. Epäkohdat ovat tekijöiden tiedossa ja ne korjataan _tarpeen mukaan_, ei kuitenkaan koskaan Windows-idioottien vaatimusten mukaisesti, koska Linux-yhteisö ei keskustele Windows-käyttäjien kanssa. Itse asiassa Canonical ei keskustele mistään Microsoftinkaan kanssa, varsinkaan patenttiasioissa.

Linux on tehty käyttöönsä tehokkaaksi ja turvalliseksi. Se ei ole, eikä sen tarvitse olla Windows.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe