On pieni marinointirojekti menossa. Kiinnostaisi tietää kokemuksia Kanzakin mekaanisten kytkimien kestosta ja luonteesta? Ovat edullisia kytkimiä uutena.
Paukuttaako kovasti kun kytkee vaihteen päälle?
Kanzaki merikytkin kestävyys?
4
459
Vastaukset
- öljgju
En ikävä kyllä osaa vastata kysymykseesi mutta mahdolliset tietäjät varmaan haluaisivat tietää tarkoitatko kartio-vai levykytkimellistä Kanzakia. Pienemmissä kartio, en tiedä mistä koosta alkaen levy.
- KBW:llä vaihdellaan
Ei mene jakeluun, ne ovat Yanmarin koneiden perässä, miten ne nyt voisivat olla halpoja, kun irto-osat maksavat KBW-21:een maksaa kolmisen tuhatta. En ole kuullut niitä myytävän irtonaisina, ettet vaan sekoita Hurtheihin, jotka ovat samanlaisia periaatteeltaan, mutta osat ei sovi keskenään. Samanlaisen klonksauksen pitävät molemmat, puhun nyt märistä monilevykytkimistä
- R K-S
Mihin koneeseen tarvitset kytkintä?
- captain saurus
Kyllä niitä myydään erikseen. Minulla oli kartio kytkin 400 hv scanian dieselissä ja kesti minun käytössä kuusi vuotta ja vielä ehjänä myin paatin pois viime talvena. Todennäköisesti liikkuu edelleen, vaikka silloin rakentaessa sanottiin, että pienemmille tehoille tarkoitettu.
Tuo kartio nimenomaan pitää pientä pauketta, mutta kyllähän maailmaan kolinaa mahtuu. Hintansa väärti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462