Spotti floodiksi

JokaPimeässäVaeltaa

Hei.

Onko kellään kikkaa saada led-spottivalo leviämään tasaisesti laajemmalle?

Kyseessä on sarja infrapunaledejä jotka on kohdistettu melko pieneksi pisteeksi http://www.dealextreme.com/p/ir-48-led-infrared-illumination-light-for-night-vision-dc-12v-500ma-15235

Olen ajatellut jotain halpaa suurennuslasia siihen eteen. Se hajottaa ainakin jonkun verran taskulampun valoa. Suurennuslasini oli vain erikokoinen kuin taskulamppu, joten en ole varma kuinka hyvin se toimisi oikeankokoisella. Tässä olisi se hyvä puoli että valon saa takaisin spotiksi nopeasti. Tämän parempaa ideaa en ole keksinyt.

En ole saanut vielä edes niitä valoja, mutta yritän ottaa jo etukäteen asiasta selvää. Onko teillä tiedossa tähän sopivaa valonhajauttajaa huokeaan hintaan?

2

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokaPimeässäVaeltaa

Taisin laittaa kysymykseni liian kapeaan lokeroon, kun kukaan ei ole edes lukenut sitä.

No keksin jotain itsekin. Saa toki ehdottaa.

• JokaPimeässäVaelsi

Ei tähän kukaan vastaa kuitenkaan, mutta ilmoitan ettei enää edes tarvitse.

Varasin pari tällaista http://www.bebek.fi/kauppa/lisatiedot.php?&tuote_id=2003 ja Deal Extremen tilaus peruuntui itsekseen. Sanoisin että se oli Jumalallinen väliintulo.

Nyt saan toimivan valon automatkan päästä, enkä tue Kiinaa, joka pitäisi tukemisen sijaan ydinpommittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe