David Club ?

Jkl214

Onko David club aloittanut jo toimintansa uudessa paikassa? Siis voiko sinne mennä kuntoilemaan jo? Kun ei missään ole ollut ilmoitusta, ei sivuilla ei missään. Tahtoisin jo liikkumaan?

Kiitos vastanneille jo etukäteen. :)

35

1891

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgghc

Toivottavasti ei aloitakaan ...
      Liiku itekses ja ulkona. Paljon terveellisempää

• -J-

Ihan vaikka yllämarmattavan äkäpussin kiusaksi: On aloittanut, voi mennä.

• qaset

Toivottavasti uudessa paikassa paranee palvelu,tiskin takaa ei palvella kaikkia ja ollaan välipitämättömiä.

• pekuski

Mikä on Torniossa paras kuntosali.Vermeet ei tarvihe olla liian fiinejä ja mielelllään semmonen paikka jossa ei käy hormonipossut.

• köklkl

BC
        itse ainakin tykkään käydä siellä...eikä tarvi katella itseään peilaavia hormooni-ääliöitä.
        henkikin on hyvä siellä. paskanjauhajat puuttuu, hyvin pitkälle... :o)

• Siisteys kunniaan!!!
        köklkl kirjoitti:

BC
        itse ainakin tykkään käydä siellä...eikä tarvi katella itseään peilaavia hormooni-ääliöitä.
        henkikin on hyvä siellä. paskanjauhajat puuttuu, hyvin pitkälle... :o)

Joo bc ok ainoo miinus että sais vähän siisteyteen satsata enämpi..
        Ja korjata esim naisten wc pytynkannen ei iso homma !!!!!

• trherdfweqgq

tullia vastapäätä. uuet tilat on tosi paljon paremmat mitä entiset

• ihjhgf

Arveletko, että on kannattavaa mainostaa täällä saliaan ? Aika noloa, ellen sanoisi

• guygyuhtrf
        ihjhgf kirjoitti:

Arveletko, että on kannattavaa mainostaa täällä saliaan ? Aika noloa, ellen sanoisi

paitsi etten omista salia vaan oon tyytyväinen asiakas. eipä oikeastaa kiinnostaskaan vaikka joku mainostaiski täällä saliaan. se on ilmasta markkinointia. jotkut viisaammat älyää sen. noloa? voin vaa kuvitella kuinka ahdasmielinen akka siel ruudun takana on. et taia pahemmin edetä elämässäs. noloa, noloa, noloa ahhah

mee sää vaa marmattaa jonnekki muualle ja hajoa elämääs :)

• Salin vaihto!!!!

Pettynyt kyllä oon ahtaat ja tukalat ei toimi tais tulla virhe ko lähti öömannilta pois !!!!!!

• ...,,

Nyt on Davidilla hienot ja toimivat tilat! Kyllä tykkään.

• jusu957239857

48e näytti olevan uus kk-kortin hinta opiskelijoille

• dynamiittitommi

Uudet tilat ovat vanhoihin verrattuna aivan hanurista ja hinnatkin nousseet. Aivan liian ahdasta reenata jos ihmisten aikoihin haluaa käydä. Kk-kortti opiskelijoille 48€ ja muille 50€ eli alennus tehty käytännössä merkityksettömäksi. Kertakäyntikin nykyään iästä, sukupuolesta tai siviilisäädystä riippumatta vaatimattomat 12€.

• persnettoa

Aikaisempienkin yrittäjien tuloksen teko loppunut kauppakeskuksen sikamaisiin vuokriin.

• Satunnainen seikkail
        persnettoa kirjoitti:

Aikaisempienkin yrittäjien tuloksen teko loppunut kauppakeskuksen sikamaisiin vuokriin.

Kauppakeskukseenko David Club on muuttanut?

• Kuntoilija K

No kannattaisikohaqn käyttää tervettä, aikuisen ihmisen harkintakykyä ja päättää ihan ite käykö siinä rahastusmestassa, ahtaudessa.
        Saahan jokainen lappaa rahansa vaikka kaivoon ja käydä ojarummussa punnertamassa, jos siitä tulee tyytyväiseksi. Eri asia on sitten, kannattaako...?

• jgorejgiorgfd

mee bodycentterille reenaamaan jos hinnankorotus tuntuu niin hirveältä

• *huhkija

Niin menenki !

• Beny34

Harmittaa kun nyt uusissa tiloissa niin ahdasta esim, aerobisella puolella, ei oo kiva kun joku on siinä 2sentin päässä pyöräilemässä melkein kyljessä kiinni.

Ainoa miinus on tämä kun laitteet liian lähellä toisiaan, joka johtuu tilojen ahtaudesta, vaikkakin ehkä hieman järjestelemällä erilailla tämä ongelma ehkä ratkeaisi. Itsellä on vähentynyt juuri tämän takia salilla käynti, kun on ahdasta.

Milloinkohan olisi sellainen aika että sielä olisi vähän vähemmän porukkaa? Viittus käydäkkin..

• oiaeflsdhflksghkjwqk

Punttisalilla ois ihan mukava touhuta, vaan kuukausikortti on niin kallis että tein itse sellaisen ratkaisun että ostin 500€:lla (vuoden salimaksut siis) perustarpeet itselleni kotiin (eli ison tangon ja 145kg painoja), penkin, kyykkytelineet ja taljat tein itse ja hyvin rokkaa.
      Eipähän tarvitse maksella turhasta.

• Nyrpee32

Minä myös ostin painot itselle. Vuorotöissä kun painaa ei jää ikinä aikaa tarpeeksi perheelle, joten autotalli toimii nyt salina.

• Rauta ei palele

vai treenataan autotallissa....no köyhyys hän ei ole kellekään iloksi...Mutta hienoa että yksi sali torniossa meni nykyaikaan.Huippu sali ja muutkin palvelut seinän takana..loistavaa.Aivan kun suuremmassakin kaupungissa salit on.Mutta köyhät pysyköön autotalleissa,bodycenterissä tai missä vain.Niin saa ihmiset joilla ON RAHAA treenaa rauhassa hienoissa tiloissa.Köyhät voimistelkoot muualla...

• näinpä

Heh ... ettei vain poliiitikon mainospuhetta !
      Aika nolo tapa yrittää mainostaa toimimatonta ja pilalle hinnoiteltua saliaan.
      Ei vakuuttanut !
      Ja vaikka rahaakin on, niin en sitä "taavettiklupiin" syydä.
      On niin kovin paljon muuta kannattavampaa / järkevämpää ostamista ja hankittavaa.

• rauta ei palele

olen kyllä kaukaa politiikko.olen tyytyväinen asiakas.ja jos 48 euroa kuukaudessa treenata huippusalissa kaikkine vehkeineen ja palveluineen on paljon....niin sinä olet oikeasti köyhä ja piste.Älä tuu sinne,haluan vain treenata fiksujen ja menestyneitten ihmisten kanssa.köyhät voimistelkoon muualla.

• fiksuus kunniaan
        rauta ei palele kirjoitti:

olen kyllä kaukaa politiikko.olen tyytyväinen asiakas.ja jos 48 euroa kuukaudessa treenata huippusalissa kaikkine vehkeineen ja palveluineen on paljon....niin sinä olet oikeasti köyhä ja piste.Älä tuu sinne,haluan vain treenata fiksujen ja menestyneitten ihmisten kanssa.köyhät voimistelkoon muualla.

Kannattaisi ehkä sinunkin, rauta ei palele, ottaa oppia niiden fiksujen käytöksestä!

Fiksuus kunniaan niin saleilla kuin keskustelupalstoillakin!

• giujhv
        rauta ei palele kirjoitti:

Harvinaisen jälkeenjäänyt kommentti tältä "rauta ei palele" -tomppelilta.
        Mahtoi näppäimistön äärellä olla varhaisteini, sanomastaan päätellen.
        Luonnollisesti jokainen haluaa säästää parhaansa mukaan rahojaan, eikä syytää niitä kelle sattuu. Pidä turha salisi !

• Kato käy

Eiköhän tuo nähdä ensivuoden puolella kuinka monta salia on Torniossa enään pystyssä. Veikkaan että kato käy. Se että mikä sali on taas hyvä eiköhän tuo ole kunkin oman maun mukaan:)

• amelia123

Plussat:
      Sijainti ok
      Hyvät laitteet

Miinukset:
      -Sisustus jämähtänyt 90-luvulle
      -Palvelu nyrpeää
      -Ahtaat tilat
      -Pukuhuoneet vaikuttavat keskeneräisiltä
      -Ei saunaa
      -Hinnat nousseet

• Niin uppoaa

No niin kohta ompi ohi tämänkin niin pitkän ja uljaan kuntosalin tarina.Uppoaa ne isommatkin laivat.

• kuntoilija

Onko tosi !? ... loistavaa !

• Puntti-ukko

Bc on aina toiminut niin palvelun kuin kuntoilun suhteen.
      Sekä tilat on entistä paremmat.Henki on hyvä ja sekin on tärkeää.

Nimimerkillä 13.v salilla harrastellut!!!

• RW

BC:n uudet tilat ovat loistavat. Kävin moneen vuoteen bc:llä ekakerran, jono salille puoliväliin portaita. Eikä tiskiä oltu viety sinne. Olin 1.5h salilla ja kassalla ihmisiä koko ajan. En ole vastaavaa 25 vuoden aikana nähnyt, eri salejakin olen nähnyt lähemmäs 20.

• kumpparijumppari

Kyllä minäkin käytän paljon ennemmin BC:tä kuin David:ia.
      BC tuntuu olevan kaikin puolin parempi ja mukavampi paikka kuntoilla, eikä homma ole pelkkää rahastusta, teennäisen hauskutuksen peittelemänä.
      Hormoonitouhut jääköön muille ...

• Anonyymi

Vieläkö on?

• Anonyymi

Lopettanut.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      142
      8164
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      158
      7354
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      185
      5015
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      252
      3378
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      104
      2842
    6. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2659
    7. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      153
      2515
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      181
      2382
    9. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      1959
    10. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1955
    Aihe