Hei!. Olen marraskuun lopulla täyttävä 50 v nainen ja haluaisin matkaseuraa itselleni. Aurikolomat ja rannalla löhöily ei pahemmin kiinnosta, mutta tutustuminen uusiin kulttuureihin ja ihmisiin kylläkin. En ole mikään museoissa ravaaja ja toivon, ettet Sinäkään. Olen matkustellut melko paljon ja Suomen lisäksi hallitsen ruotsin, englannin ja ranskan kielen. Mikäli löysit mitään yhtäläisyyksiä matkatoiveiden suhteen, niin otathan pikimmiten yhteyttä numeroon 0404133361. Odotan soittoasi. Terveisin
Syksyä/Talvea pakoon.
Matkaseuraa marraskuun lopulle
Asiallista matkaseuraa
1
194
Vastaukset
- Matkakuumetta!!
Moi olen 50v hetero nainen Orimattilasta Olen myös matkustellut paljon!!matkelle tekis taas mieli!!Ihan sama minne kuhan on tarpeeks halpa!!Voin lähtee heti!!Yritän soittaa!!otathan yhteyttä jos en saa sinua kiinni!!0400856200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462