Kuinka helposti muistikortin pitäisi lähteä kamerasta?

gfhjfgdjfghj

Mulla on siis nikon d3100 järjestelmäkamera ja ainakun siitä ottaa sitä muistikorttia pois, niin se napsahtaa ylös, mutta silti sitä pitää vetää kunnolla että se lähtee pois. Mietin vaan että kuuluuko sen lähteä niin, kun mun pokkarissa se muistikortti lähtee tosi helposti pois. Ja niin tää d3100 on tosi uus että en oo sitä paljoo käyttänyt, joten sekin voi vaikuttaa siihen??

6

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä paljoo

Ole huoletta, kaikki on OK.
      Vaikuttaahan se kuluminenkin hieman kortin tiukkuuteen

• gfhjfgdjghj

okei hyvä:) sit piti vielä kysyä, että haittaakohan se, kun siihen kortin kultasille viivoille tulee sellaset viivat kun otan sen kameran pois? ne viivat tulee siis varmaan siinä, kun työntää/vetää sitä korttia sisään/ulos?

• Periaatteessa se on vain positiivista jos sen kortin kontaktiliuskoihin tulee näkyvä jälki koska se osoittaa kontaktien puhdistuvan siltä osin. Näin kortti toimii varmemmin.

• sitä paljoo

Ei ne viivat haittaa vaan kuuluvat asiaan jos kortti on oikealla tavalla tiukka.
        ”Viivat tulee siitä kun siellä kameran (ja kortinlukijankin) sisällä on kontaktinastat jotka likuvat pitkin kortissa olevia kontaktiliuskoja ja kuluttavat liuskan pintaa.

Työeläkeläisen ”puhdistuminen” on ihan huuhaata :)

• Jos pokkarin

korttipaikka on horo, niin se juttu ei kuulu järkkäripalstalle.

• skarppaaja

Mistä luulet tietäväsi mitkä järkkärin rungon osat eivät kuulu ”järkkäripalstalle”?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe