Tässä olis fiksulle naiselle tarjolla 30v mies helsingistä. Ulkoisilta mitoiltani oon 175/81, lyhyet hiukset ja vissiinkin vihreät silmät, ihan komea tapaus jolla aina pientä pilkettä silmäkulmassa.. Oon rauhallinen, huum.tajunen ja luotettava ja sitä toivon myös sulta. Taidanpa olla myös hellä ja huomaavainenkin ja ehkä aluksi vähän ujokin mutta makuuhuoneessa rajukin, vaikka joskus on kiva viettää pitkiä helliä hetkiä sängyssä. Seksin suhteen oon kokeilunhaluinen eli kaikkea voi ehdottaa.. En tupakoi enkä paljoa juokaan niin ei tarvi mitään örveltåjää pelätä, toki lasi tai kaksi viiniä joskus maistuu.. Kaikenlisäksi olen terve molemmista päistä. Kaipaan vaihtelua tähän arkeen ja mukavia/ihania salaisia hetkiä. Entäs sinä? Toivottavasti pian tapaamme. Toivottavasti en tuota pettymystä, ainakin teen parhaani..
Iälläsi ei ole niin väliä kunhan olet kuitenkin yli 18v. Eikä ole
väliä oletko vapaa vai varattu. Otahan rohkeasti yhteyttä niin
tutustutaan paremmin ja kenties tavataan.
Fiksuille naisille
5
252
Vastaukset
- niin, jatkan vielä..
..tuo alapään terveys johtuu siitä kun mulla on vielä poikuus tallella, ainu seksi kokemus on kun runkkasin naisenkuvan edessä.
- Ja vielä
Ja vielä yksi juttu... Haluttaessa voin dokata enemmänkin, kunhan lopetan antabus-kuurin sopivasti ensin. Olen itse asiassa tosi hauska kaveri pienen kaljoittelun jälkeen. Jos olet nähnyt elokuvan sokkotreffit, niin olen kuin se nainen siinä... paitsi että olen tietysti mies ja paljon vauhdikkaampi.
- fiksu nainen
Jos fiksu mies on fiksu niin ymmärtää mennä seksisivuille ehdotuksineen. Tämä on kirjeenvaihtopalsta!
- joo niin..
Niin, niin mutta kun olen saannut täältä aikaisemminkin. Tosin jouduin ensin hiukan valehtelemaan kirjeissäni. Tietysti joku näsäviisas haluaa tietää mitä valehtelin...., no naisille nyt ei tartte paljoakaan lohkasta kun jo on sääret levällään.
- wwwwwoman
joopa joo... miehet on sikoja... tai jotku ainaki... kuten sinä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550