Ottiko Annika sormea anaaliin?

L-o-r-t-t-o

Annkikan vanhemmat varmaa tosi ylpeitä kun tyttö otti MIkailin sormea anaaliin illan päälähetyksessä. Kysynki minkälaisen kotikasvatuksen pitää saada että antaa hinkata itseään kokokansa nähtäville.
Eikö kotona enää opeteta mitään.

20

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baile

Tuskin Annikan kohdalla on kyse vain kasvatuksesta vaan tytössä on jotain muuta erikoista. Ei voi johtua vain tanssitaustasta omituiset nykivät liikkeet, mitä on selitetty.. Vaikuttaa joskus täysin hallitsemattomilta pakkoliikkeiltä. Onneksi ovat kohtalaisen pieniä ja jotenkin hän peittää käsiensä hermostunutta itsenäisyyttä muilla liikkeillä kuten päänheiluttelu, vartalon kieputtelu, jalkojen nostelu ja omituinen tirskunta. Jos on synnynnäistä niin on varmaan hoidossa, jos on itse hankittua niin pitäisi hoitaa.

• ehkäpä diagnoosina

Touretten syndrooma

• rdgmnjlo

No mitäs se janica sitten teki norjassa?? Annikan jutut nyt on ollu pientä siihen verrattuna,miten Janica on talossa olonsa aikana säätäny...

• katkarapuleipä

Ei Annikalle ole opetettu, tai oppi ei ainakaan ole mennyt perille. Tyttö on kertonut, ettei tahdo tavata vanhempiaan, mikä on aika outoa. Ruokapöydässä hän käyttäytyy kuin porsas. Nuoleskelee mm. veistä, maiskuttaa, lässyttää. Mikael parka näyttää toivovan, että pääsisi läyhästä eroon. Minäkin toivon

• x12x

joku autistituus tai cp vamma sillä lienee kyllä

• .....
        x12x kirjoitti:

joku autistituus tai cp vamma sillä lienee kyllä

Joka v*tun vuosi samaa pa*kaa. Keksikää jotain uutta edes.

• hohhoijaa...........

Siis kuka Annikaa äänestää jatkuvasti?! Tuntuu oudolta, että silloin kun piti äänestää asukasta, jonka halusi eniten pois, Annika sai eniten ääniä... Ja sitten kun pitää äänestää suosikkiaan, niin Annika on taas kärjessä. Eli varmaan rikas suku äänestää, kuten Beniäkin.

• se maksaa

Sillä on CP-liitto takana...

• sdcfghtyjukiloöpäå

Annikan oma suku ja ystävät varmaan pistäneet satoja euroja että saa tytön pidettyä talossa. Ehkä myös Miksun puolelta porukka äänestää Annikaa?
      Ilman Miksua se likka olis lentänyt jo ulos, koska sillä ei oo yksinkertasesti MITÄÄN annettavaa tossa talossa.

Pöytätapoja tai mitään muutakaan tapoja sillä ei ole, ei minkäänlaista kykyä hillitä itseään, puhuu paljon niin että räkä lentää mutta mitään sanottavaa sillä ei yleensä ole, itkee jos häntä ei ajatella ensin, hänestä ei tykätä, Janica ei tahdo olla sen bestis jne. Valittaa ja vinkuu, ja olis nyt edes yrittäny esittää äitiä kun sen tehtävän sai. Musta tuntuu että jo Mikaeliakin alko hävettämään se akka!

• autoimmuunityreoditi

"Ruokapöydässä hän käyttäytyy kuin porsas. Nuoleskelee mm. veistä, maiskuttaa, lässyttää." Minäkin teen noista kaikkea! Miksi se veitsi pitää jättää nuolematta, kun siinä on ne parhaat palat, mässyttämällä ruoka maistuu paremmalta ja lässyttäminen on muuten vain mukavaa. Olkaa itse teennäisiä ja istukaa selkä suorassa syöden haarukalla ja veitsellä. BBtalo on kuitenkin asukkaiden koti muutaman kuukauden ajan, joten on aivan selvää että he eivät jatkuvasti jaksa muistella kameroiden olemassaoloa.
      "Siis kuka Annikaa äänestää jatkuvasti?! " Jos äänestäisin, niin äänestäisin Annikaa. : )
      Annika on yksinkertaisesti aidoin, positiivisin ja hauskin. Muut ovat typeriä valaita jotka lyllyvät lihavine perseineen valittamassa taikka itkemässä huoneesta toiseen. Pojista jokainen vetää jotain ihme roolia ja henkilöt jotka poikkeaa muotista, mm Mikael, Veera ja Netta, ovat täysin turhia, mielipiteettömiä hissukoita jotka vain menevät mukana.

• Hevosnaama

"Annika on yksinkertaisesti aidoin, positiivisin ja hauskin. Muut ovat typeriä valaita jotka lyllyvät lihavine perseineen valittamassa taikka itkemässä huoneesta toiseen. "

Ohhoh, nyt sulla tais tohon tulla väärä nimi!:) Annika positiivisin??8O
        Muut itkemässä huoneesta toiseen?? Ei haloo! Mitä ohjelmaa seuraatkaan? Annikahan se ainoa talossa on, joka itkee joka päivä ja joka huoneessa!
        Muut valaita? Mitä ihmettä, näinköhän on? Mikä se Annika itse on? Läskiper*e ja sillä jos kellä löllyy paikat ja housuista pursuaa. Jos sinä haukut muita valaiksi, niin eiköhän ole mullakin sitten oikeus sanoa Annikasta totuus: ruma, läski, oksettava.

• tosi on..

Eikös Annika jossain vaiheessa sarjan alkuaikoina sanonutkin, että hän ei ole tottunut kieltoihin, vaan on saanut vapaan kasvatuksen, ja saanut tehdä melkein mitä haluaa.

Tällaisia tyyppejä (noin 30-vuotiaita) on valitettavan paljon, He eivät osaa ottaa muita huomioon, vaan haluavat aina kaiken menevän omalla tavallaan.

Nyt Annikakin joutuu oppimaan, että aina ei saa mitä haluaa, ja joskus on sellaisia tehdäviä, jotka on pakko tehdä, vaikeki taho!

• autoimmuunityreoditi

Kylläpäs otetaan BB henkilökohtaisesti. MINUN MIELESTÄNI Annika on paras koko talossa, ei minun persettäni hetkauta jos totuus on sinusta toinen.
      Kyllä minä ymmärrän jos Annikaa itkettää, kun Mikael käyttäytyy miten käyttäytyy. Se taas että itkee joka päivä musiikin takia on jo aika säälittävää..

• 1+6

Annikan käyttäytyminen ja mustasukkaisuus on jo sairasta.

• A+Mikael-äänestäjä

Oletko itse ollut mustasukkainen koskaan.Nuorenahan se usein piinaa laantuakseen
        sitten vanhempana - jos laantuu. Eikö se ole ihan normaalia. Mikaelilla ja Annikalla on nyt oma vaiheensa. Niinhän se meillä muillakin on mennyt?
        Annika on ihan oma itsensä. Kun ajattelee noita 23-24-vuotiaita, jokainen käyttäytyy omalla persoonallisella tavallaan - kun taas se näyttää ärsyttävän noita vanhempia.
        Enkä kyllä menisi kehumaan heidänkään käytöstään. Annika tuntuu kuitenkin
        vilpittömimmältä - ei seksisuhteita. Voihan sekin ärsyttää noita kokeneita. Vastahan se Mikaelin kannssa harjoittelee! Eikä siinäkään ole mitään väärää - niinhän me kaikki olemme tehneet vai kuinka?
        Tulemme ihmisinä aina mitä erilaisimmista ympyröistä. Annika ja Mikael jäävät kyllä mieleen tästä BB:stä.
        Ja onhan siellä vielä tämä hyvin erikoinen Sebastian. On mistä valita paras ja kaikki näyttävät olevan ihan samalla lähtöviivällä erilaisista tulkinnoista päätellen niin hyvässä kuin pahassa!

• jäähyväispano

Vanhemmat varmaan ylpeitä. Miksu tuskin kattelee tummoista kovinkaan montaa päivää siviilissä. ehkä joku jäähyväispano ja sitten akka kartanolle.

• höpönassukka

Munsta näytti siltä että misku laittoi sormensa annikan takapuoleen ja nylkytti sitä sormea siellä, sitten se työnsi se saman sormen annikan suuhun ja annika sanoin että mä tulen

• lääkäritäti vm1965

noilla paskaperseseksihuorillahan on tunnetusti usein kihomatoja. Niitä saa kun imeskelee omaa paskaansa sormesta tai jonkun nee-ke-rin mulkusta. Tuo Annikakin on selvästi vinoon kasvatettu, jo lapsena puhki nussittu tourette/cp/idioottilunttu.
      Hoitoon se pitäis kuskata tuolta ja kiireesti. Mutta Sainion homohan haluaa just katsella kaikkea vinoa ja runkkia omaa anaaliaan. Kohta kihomatoja silläkin.

• Se on kunnon portto

Eikö se sanonut Miksulle että se on mun persereikä ja sitten se oli nuollut se miksun sormea, ainakin mun kaveri sanoin että se oli käskenyt miksun kokeilla että se on aina märkä kuin joku Helo kius hetivalmis.

• se on luuseri

se on luuseri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe