Elias

hjyjjyjtrt

oli pikkasen kasvanut sitten edelliskeväästä. Nopeasti nämä salkkareiden muksut kasvavat isoiksi kun vähän käy ulkomailla. Voisi Severikin käydä suuressa maailmassa että saadaan se ensi viikolla armeijaan.

15

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

elias vois opetella näyttelemään

• 87k

No sehän on ihan luonnollista, ja normaalia, että muuaallapäin aika kuluu nopeammin.

Ainut mikä oli todellinen ihme, oli toi severin vanhentuminen, hän ei ollut missään poissa sarjasta, vaan oli kokoajan mukana, ja silti vanheni yhtäkkiä monta vuotta, tälle ei löydy mitään selitystä ;)

• Heh.

Vähä aikaa kyllä raksutti että kuka hmmetti se tuo on? Ei mitää yhteyttä ottanut aiemmin sepaskiaiseen? Melkein aikusena tulla tupsahataa käymään.

• hiffasitko

Raksutappas vähän vielä, noin voi käydä jopa oikeassa elämässä...

• ihan varmana näin on

elias on iidan serkku, iidan isä on helenan siepattu poika. Ja ennenkuin ne saavat tietää sen kerkee iida ja elias kiksuttelemaan.

• Joe poika singaporesta

Emmerdale se on vähän parempaa laatua, siinä näkee oikeesti miten roolihahmot kehittyy ajan kanssa. Andykin oli vuosia sitten semmonen pikku koulupoika ja nykyää karskea vaimonhakkaja ukko. Sama näyttelijä silti kyseessä.

• maanantaina tv:ssä

Miten Elisaksen iskä ottaa mitään ihmettelemättä vastaan sen uuden pojan lapsenaan? Sehän on monta vuotta vanhempi kuin mitä Elias olisi oikeasti! Onko heidät aivopesty?

Mahtaa tuollaisessa maailmassa eläminen olla aika outoa, lapset vanhenevat yhtäkkiä, Sievisten lapsi etenkin, eikä mitään pidä ihmetellä.

• 87k

Miksi Eliaksen isän tulisi ihmetellä tuota asiaa?

Eliashan (kuten kaikki muutkin) oli poissa vanhetessaan, eli erossa muista, joten mitä kummaa siinä on että muualla aika kuluu eri tahtiin???

Ainut todellinen kummajaisuus oli Serverin vanhentuminen, hän ei ollut missään, vaan yhtäkkiä vaan vanheni, siinä missä muut pysyi ennallaan

• Heppi-Einari

Isänmaattomat Orvot ry:n vuosikokouksessa kaverin viralliseksi koodinimeksi asetettiin Reikä-Elkku.

Terveisin:

astraalitason diletantti, maailmankaikkeuden bonus

Heppi-Einari

• huhuuhuu

Jotain on Heppi-Einarin oidipaalivaiheessa tapahtunut, kun ajatusmaailma on alapää-keskeinen. Tai sitten...

• Heppi-Einari

Taitaa ottaa kuulaan, että olen yksi maailman arvostetuimmista Salkkari-asiantuntijoista:D

• woi, woi
        Heppi-Einari kirjoitti:

Taitaa ottaa kuulaan, että olen yksi maailman arvostetuimmista Salkkari-asiantuntijoista:D

On sulla kovat luulot itsestäsi..

• Heppi-Einari
        woi, woi kirjoitti:

On sulla kovat luulot itsestäsi..

Ihan tietoa. Juuri viime viikolla olin jenkkilässä intergalaktisessa matineassa alustamassa aiheesta: Testikkeli-Stuban ja Piisami-Cindyn pojan, Reikä-Elkun, ihmeelliset seikkailut uimahyppääjien maailmassa.

Ja olen varmalta taholta saanut kuulla, että itsenäisyyspäivänä minut ylennetään reservin kenraalieverstiksi ansioistani Salkkari-asiantuntijana.

Viime vuoden itsenäisyyspäivänä sain jo samasta syystä Vapaudenristin 2. luokan.

Ja USA:ssahan mulla on ansioistani parrutietäjänä kunniatohtoruus parissakin pienessä yliopistossa; oletkos sinä ikinä edes kuullut Yalesta ja Harvardista?

terv.

Heppi-Einari
        interplanetaarisen lemmenohjuksen onnellinen omistaja

• 88888888888888888888

Kyllä taas hyvät naurut tästä Heppi-Einarin kommenteista, kyllä ihminen voikin olla tyhmä.

• Heppi-Einari

Joo, onneksi se saapas, Nakki-Niko, lähti Ouluun evakkoon tutustumaan paikallisiin piisaminraatoihin....

terv.

Suonikkaiden lemmenkanuunojen ystävät ry:n toiminnanjohtaja

Heppi-Einari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe