Liittokokous

isjtöso

Tulipahan matskut taas. Minkä ihmeen takia meillä on ehdollepanovaliokunta, jos se ei tee hommiaan? Ei kuulemma tule ehdotusta. Tarkoittanee sitä, että henkilöt eivät ole viitsineet soitella ihmisille ja kysellä mukaan, koska sehän heidän tehtävänsä viimekädessä on. No ensi vuonna varmaan osataan valita paremmat ehdotuksen tekijät.

12

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ösoisjt

Onhan tässä toinenkin vaihtoehto. Siis se että kukaan ei ole halunnut mukaan judoliiton "kukkoskerhoon" joka muuttaa niemen kanssa kaiken.

• soriurhgg

Kyllä sinne joku ehdokas olisi löytynyt. Epäilen, että ei ole viitsitty vaan hoitaa hommia. Niemihän on muuten erovuorossa eli josko sitä vähitellen palattaisiin järkilinjalle liitossakin. Mielenkiintoista on nyt se, että hallitus valitaan käytännössä huutoäänestyksellä itse kokouksessa, koska mitään virallista ehdotusta tai edes ehdokkaita ei ilmeisesti ole.

• Donald D

"Niemihän on muuten erovuorossa eli josko sitä vähitellen palattaisiin järkilinjalle liitossakin"

Kerrotko mikä se järkilinja on, jonka toteutumisen este Niemi on ?

• asdfrewiuyt

Sen verran kannattaa tarkentaa, että ei hallitusta valita huutoäänestyksellä. Vain erovuoroisten tilalle valitaan uudet hallituksen jäsenenet säännöissä vaadittavalla tavalla. Huutoäänestystä säännöt eivät tunne.

Toivon, että seurat kiinnittävät jatkossa entistä enemmän valinnoissaan huomiota siihen, mitä heidän esittämä hallitusehdokas tosiasiallisesti on valmis tekemään judon eteen. En kaipaa enää yhtään uutta päättäjää vaan valituksi tulleiden ihmisten pitäisi myös tahdä tontillaan töitä. Näin ei mielestäni ole istuvassa hallituksessa ollut. Nyt hallituksessa on liikaa porukkaa, jotka vain haluavat kerätä toimintapisteitä tekemättä oikeasti mitään.

Esa Niemeä haukutaan aina silloin tällöin eri ketjuissa. Syystäkin sillä nykyisestä hallituksesta hän lienee lähes ainoa joka todella on tehnyt/yrittänyt tehdä jotain.

• ösouhtg

Aloitetaan nyt vaikka sillä, että ehdotusten taso ei lähde siitä, että jäsenmaksu tuplataan. Onneksi se saatiin torpattua ennen kuin ehti viralliseksi ehdotukseksi. Toinen hyvä kohta olisi keskittyä siihen, että saataisiin sporttirekisteri kuntoon, nyt siitä ei ole hyötyä seuroilla ja mitä nyt tuota kokousmatskun äänimäärähommaa katsoo, niin ei se ihan virheetön taida olla liitonkaan suuntaan.

Olihan sielä vielä se jäsenmaksun vaivainen 15 % korotus, mikä on kyllä aika kohtuuton.

• Valopää?

Heh.. ei taida sinullakaan valopäällä riittää rohkeutta mennä sanomaan näitä asioita henkilökohtaisesti.. vaan arkana huutelet puskista..

• röeaiu
        Valopää? kirjoitti:

Heh.. ei taida sinullakaan valopäällä riittää rohkeutta mennä sanomaan näitä asioita henkilökohtaisesti.. vaan arkana huutelet puskista..

Ei siinä mitään... Laita itse nimi alle kommentiin, jossa kannatat liiton maksun nostamista ja mielellään vielä sitä 95 € aivopierua, jonka seurat ilmeisesti aika yksimielisesti lyttäsivät.

• Donald D

No kovin suuri synti ei ole se, että tekee ehdotuksen, joka ei saa kannatusta. Ei vielä riitä paskanheiton syyksi. Onko vielä jotain muuta, vai oletko näitä kakit housussa pusksita huutelijoita ?

• kyufo
        Donald D kirjoitti:

No kovin suuri synti ei ole se, että tekee ehdotuksen, joka ei saa kannatusta. Ei vielä riitä paskanheiton syyksi. Onko vielä jotain muuta, vai oletko näitä kakit housussa pusksita huutelijoita ?

Tuskin sinäkään se aito Ankka olet.

• kyufo kirjoitti:

No hei,

Kun täällä oikein nimellä kehutaan ja ’kehutaan’, niin laitan muutaman kommentin.
        Kuten syyskokouskutsussa sanotaan, esitellään seurakyselyn tuloksia ennen varsinaista kokousta. Siellä kerrotaan myös kyselyn taustat, jotka ovat paljon moniselitteisemmät kuin näissä viesteissä nyt on. Sinne kannattaa tulla paikalle, olen myös itse vastaamassa kysymyksiin. Ja jos ei jollain tullut mieleen, niin aika usein tällaista kyselyä, siihen vastaamista ja sen pohjalta hallituksen tekemää esitystä kutsutaan myös demokratiaksi…

Lisäksi toivon, että sinulla joka menet henkilökohtaisuuksiin, riittäisi rohkeutta sanoa asiat minulle (ja muillekin) suoraan. Tai jos rohkeus ei riitä, niin laita vaikka nimettömänä minulle sähköpostia, vastaan siihenkin mielelläni.

Lopuksi kuten olen muissakin yhteyksissä sanonut, en pyri hampaat irvessä hallitus- tai muihin luottamustehtäviin. Nytkin olen kysyttäessä ilmoittanut olevani käytettävissä, mutta toki jos löytyy hyviä ehdokkaita, jotka ovat valmiita paiskimaan hommia, luovutan mielellään paikkani. Liiton hallitukseen kaivataan nyt nimenomaan henkilöitä, jotka ovat valmiita uhraamaan muusta ajastaan sen, että asioita saadaan eteenpäin. Tänä päivänä millään organisaatiolla, liitolla tai seuralla ei ole varaa jäädä paikoilleen odottamaan. Muussa tapauksessa kyllä muut lajit ja harrastukset kiittävät, kumartavat ja korjaavat potin…

Terveisin,

E.Niemi

• Donald D
        kyufo kirjoitti:

Kuuluisaa mäkihyppääjää mukaille: Ehkä olen, ehkä en !

Sen kuitenkin teidän, että minä en puskista nimeltä mainittujen henkilöiden arvostelua aloittanut tässä ketjussa.

No löytyykö niitä E. Niemen suurempia syntejä tuon vähäiselle kannatukselle jääneen ehdotuksen tekemisen lisäksi ? Vai julistetaanko tämä(kin) juttu, suurisusten vätysten pulinan kaltaiseksi puheeksi ?

Näitä puheissaan suuria ja teoissaan mikroskooppisia takarivin Taunoja (sorry kaikki Taunot) meillä kyllä judopiireissä riittää.

• sdsa

Eikä rajoitu pelkästään judopiireihin. Samanlaisia huutelijoita ja valittajia llöytyy ihan joka lajista. Yhteistä useimmille näistä on se että häviävät kuin pieru saharaan siinä vaiheessa kun pitäisi alkaa tekemään jotain. Osaavat kyllä huudella, mutta eivät itse tee mitään asian hyväksi.
      Ei luulisi kellään olevan varaa arvostella mitään tai ketään jos ei uskalla tehdä sitä omalla nimellään. Ai niin mutta silloinhan paljastuisi ettei ole itse tehnyt yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7570
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      122
      6305
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4437
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3061
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2628
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      35
      1925
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      129
      1551
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1524
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      32
      795
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      782
    Aihe