Tuli äkkilähtö Lontooseen ja huomasinpa, että passi on mennyt vanhaksi. Enää ei ehdi uusia, mutta henkilökortti on alle puoli vuotta vanha. Poliisin ja suurlähetystön sivuilla lukee, että henkilökortti käy myös matkustusasiakirjana Iso-Britanniaan. MUTTA. Olen kuullut ikäviä tarinoita, kuinka henkilökortti ei Brittien päässä äkkiseltään käykään.
Nyt kaipaisin faktaa ja kokemuksia henkilökortilla matkustamisesta Lontooseen ja pois, mielellään Gatwickin kentän kautta. Vielä on kaksi päivää aikaa käydä hakemassa pikapassi, jos se tuleekin tarpeeseen.... Miten teillä on käynyt?
Henkilökortilla Lontooseen?
kkempo
1
235
Vastaukset
- Toimii hyvin
Minulla on toiminut ihan hyvin se henkilökortti lentokentän, Standtedin tarkastuksissa. Se pieni henkilökortti on hyväksytty ihan samalla tavalla kuin passikin. Minulla on ollut molemmat matkassa ja olen ihan kokeillut kortilla ja hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472