voiko varattu mies saada naispuolisia ystäviä/kirjekavereita.

-mies,vm64-

Varsinais-suomessa olisi yksi varattu(ei liitos)oleva 47, ok kaveri.joka hakis mukavaa naista,varattuakin.vaiks kirjoitteluun..vaikka tapaamiseenkin jos siltä tuntuu.ei kiitos sit feikeille ja kaikesta kaiken tietäjille täälläkin.kirjoittele:[email protected]

5

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt sinkku

Eikö kannattaisi panostaa vaimon kanssa jutusteluun kuin hakea muualta seuraa?? Mikä teitä ukkomiehiä nykyään vaivaa???
      Niin onhan se uusi saitti perustettu juuri teille varatuille,mene sinne hakemaan!!

• mies -65

On hieman adasmielinen kyllästynyt sinkku. voihan sitä nyt olla muitenkin kanssa tekemisissä tarkoitamatta mitä sinkku vihjaa. tyhmää ajattelua.

• -mies,vm64-
        mies -65 kirjoitti:

On hieman adasmielinen kyllästynyt sinkku. voihan sitä nyt olla muitenkin kanssa tekemisissä tarkoitamatta mitä sinkku vihjaa. tyhmää ajattelua.

kyllästyneelle sinkulle tiedoksi etten tietääkseni ole naimisissa.ajattelinkin et joku kukkahattusinkku vetäsee herneen nenään.no josko sullakin joskus olisi muutakin elämää ku ihmetellä meitä "ukkomiehiä"

• kuitiainen
        mies -65 kirjoitti:

Minusta monenlaiset ystävät ovat elämän suola. Tunnen miessinkun, joka on eronnut, mutta hän sanoo olevansa varattu, koska hänellä on kaksi n. 10-vuotiasta tyttöä. Kunnioitan hänen vakaumustaan, mutta ystävästäänkin voi pitää ajan kuluessa niin paljon, että se muuttu enemmän kuin toveruudeksi. Nyt hän haluaa kuitenkin välimatkaa, koska hän ei pysty pitkäaikaiseiin ihmissuhteisiin, ja syyttäkin nyt minua tunneriippuvaiseksi. Itse olen n. 50-vuotia varattu nainen

• Toinen kyllästynyt

Voi hyvänen aika! Meinaatkos,että kun et ole naimisissa voit tehdä mitä haluaa? Tykkäisitkös,jos sun avovaimo "kirjoittelis" muiden miesten kanssa ihan vaan "kaverina" Sun ajatusmaailma on niin itsekeskeistä! Onneksi et ole mun ukko!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe