Varsinais-suomessa olisi yksi varattu(ei liitos)oleva 47, ok kaveri.joka hakis mukavaa naista,varattuakin.vaiks kirjoitteluun..vaikka tapaamiseenkin jos siltä tuntuu.ei kiitos sit feikeille ja kaikesta kaiken tietäjille täälläkin.kirjoittele:[email protected]
voiko varattu mies saada naispuolisia ystäviä/kirjekavereita.
5
352
Vastaukset
- Kyllästynyt sinkku
Eikö kannattaisi panostaa vaimon kanssa jutusteluun kuin hakea muualta seuraa?? Mikä teitä ukkomiehiä nykyään vaivaa???
Niin onhan se uusi saitti perustettu juuri teille varatuille,mene sinne hakemaan!!- mies -65
On hieman adasmielinen kyllästynyt sinkku. voihan sitä nyt olla muitenkin kanssa tekemisissä tarkoitamatta mitä sinkku vihjaa. tyhmää ajattelua.
- -mies,vm64-
mies -65 kirjoitti:
On hieman adasmielinen kyllästynyt sinkku. voihan sitä nyt olla muitenkin kanssa tekemisissä tarkoitamatta mitä sinkku vihjaa. tyhmää ajattelua.
kyllästyneelle sinkulle tiedoksi etten tietääkseni ole naimisissa.ajattelinkin et joku kukkahattusinkku vetäsee herneen nenään.no josko sullakin joskus olisi muutakin elämää ku ihmetellä meitä "ukkomiehiä"
- kuitiainen
mies -65 kirjoitti:
Minusta monenlaiset ystävät ovat elämän suola. Tunnen miessinkun, joka on eronnut, mutta hän sanoo olevansa varattu, koska hänellä on kaksi n. 10-vuotiasta tyttöä. Kunnioitan hänen vakaumustaan, mutta ystävästäänkin voi pitää ajan kuluessa niin paljon, että se muuttu enemmän kuin toveruudeksi. Nyt hän haluaa kuitenkin välimatkaa, koska hän ei pysty pitkäaikaiseiin ihmissuhteisiin, ja syyttäkin nyt minua tunneriippuvaiseksi. Itse olen n. 50-vuotia varattu nainen
- Toinen kyllästynyt
Voi hyvänen aika! Meinaatkos,että kun et ole naimisissa voit tehdä mitä haluaa? Tykkäisitkös,jos sun avovaimo "kirjoittelis" muiden miesten kanssa ihan vaan "kaverina" Sun ajatusmaailma on niin itsekeskeistä! Onneksi et ole mun ukko!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462