Ihan nöyränä pyyntönä täältä aborttioikeuden puolustajataholta esittäisin, että jätettäis kaikkien keskustelut poistoilmoittamatta, ja jokainen saisi sitten kommentoida miten haluaa. Tai voisi vaikka olla kommentoimattakin.
Olis mielenkiintoa lukea kaikennäköisiä tekstejä, mutta ikävä on että juuri kun on kirjoittanut oman mielipiteen johonkin avaukseen, onkin avaus jo poistettu. Ja varsinkin jos on omasta mielestä perustellut mielipiteensä hyvin niin huomaa että kappas vaan se olikin taas turhaa... :(
Jätettäisiikö ketjut forumille?
20
69
Vastaukset
- no jaaa
Ikävä on myös huomata että kun vastaa johonkin aloitukseen, se poistuu, koska vastustajasakki ei kestä eriäviä mielipiteitä ja on muutenkin suhteettoman herkkänahkaisia ottaen huomioon minkälaista nimittelyä siltä puolelta sataa niskaan.
- ed.
Siis vastaus poistuu.
- ai tarkotatko
niitä "VALHETÖRKYPASKAT POISTOON" -massaposteja ym . 'alkioväki'-haukkumisia vai mitä?
Nämä kun aiheellisesti poistuu niin suosijasakin sabotööri ei sitä kestä ja alkaa kitistä kostoksi poistoon joka ikisen vastustavan viestin koko ketjusta. Näin ne keskustelut pilataan ja näivetetään. - aborttiväki on
täysin neutraali termi, jota vastaava ei ole mikään alkioväki, vaan vastustajaväki tai synnytysväki. Vai alkaisimmeko puhua sitten vaikkapa murhaväestä tai pakkokuolemaväestä? Kuulostaako paremmalta?
"Eikö sua yhtään hävetä sanoa noin, kun olet itse pahimmasta päästä, joka noin käyttäytyy?"
Täysin valheellista syytöstörkyä tursuaa taas kuten tyypillistä!! KUKAAN ei ole tätä vastustajia sabotoivaa poistonilkkiä (sinua?) aiemmin toiminu näin. Etköhän sinä sen poistokiljunnan aloita kuitenkin jälleen ensin, kaikessa kostokiihkoilun valheellisuudessa ja tekopyhässä lapsellisuudessasi :) sinä et ole selkärankaa nähnytkään, yrität vieritellä vastuuta häirikkökäytöksestäsi taas kerran muiden harteille. - no jaaa
aborttiväki on kirjoitti:
täysin neutraali termi, jota vastaava ei ole mikään alkioväki, vaan vastustajaväki tai synnytysväki. Vai alkaisimmeko puhua sitten vaikkapa murhaväestä tai pakkokuolemaväestä? Kuulostaako paremmalta?
"Eikö sua yhtään hävetä sanoa noin, kun olet itse pahimmasta päästä, joka noin käyttäytyy?"
Täysin valheellista syytöstörkyä tursuaa taas kuten tyypillistä!! KUKAAN ei ole tätä vastustajia sabotoivaa poistonilkkiä (sinua?) aiemmin toiminu näin. Etköhän sinä sen poistokiljunnan aloita kuitenkin jälleen ensin, kaikessa kostokiihkoilun valheellisuudessa ja tekopyhässä lapsellisuudessasi :) sinä et ole selkärankaa nähnytkään, yrität vieritellä vastuuta häirikkökäytöksestäsi taas kerran muiden harteille."äysin neutraali termi, jota vastaava ei ole mikään alkioväki, vaan vastustajaväki tai synnytysväki."
Alkioväki on täysin neutraali, koska alkiotahan te ainoastaa ajattelette ja suositte. A
En koe itseäni kuuluvaksi miksikään "aborttiväkeen", koska elämäni ei pyöri aborttien tai aborttiasian ympärillä.
"Täysin valheellista syytöstörkyä tursuaa taas kuten tyypillistä!! KUKAAN ei ole tätä vastustajia sabotoivaa poistonilkkiä (sinua?) aiemmin toiminu näin. Etköhän sinä sen poistokiljunnan aloita kuitenkin jälleen ensin, kaikessa kostokiihkoilun valheellisuudessa ja tekopyhässä lapsellisuudessasi :) sinä et ole selkärankaa nähnytkään, yrität vieritellä vastuuta häirikkökäytöksestäsi taas kerran muiden harteille."
Oletko sä ihan tästä maailmasta kotoisin? - no jaaa
"Jotenkin arvasin :DDDDDDDDD oli sitte liikaa SULLE samalla mitalla annettu vastaus, jouduitpa rynkyttään paniikkinappulaa ESIN!!! Siinä nähtiin taas kerran missä se tekopyhyys ja valhesyytökset kukoistaa ;DDDDD tää on nyt tosiaan NIIN nähty :)))"
Mitä ihmettä sä oikein höpötät? Tulin vasta paikalle, en roiku tällä palstalla tuntikausia kerralla, joten en tiedä mitä tänne olet sillä välin "runoillut". - juu, varmasti :D
no jaaa kirjoitti:
"Jotenkin arvasin :DDDDDDDDD oli sitte liikaa SULLE samalla mitalla annettu vastaus, jouduitpa rynkyttään paniikkinappulaa ESIN!!! Siinä nähtiin taas kerran missä se tekopyhyys ja valhesyytökset kukoistaa ;DDDDD tää on nyt tosiaan NIIN nähty :)))"
Mitä ihmettä sä oikein höpötät? Tulin vasta paikalle, en roiku tällä palstalla tuntikausia kerralla, joten en tiedä mitä tänne olet sillä välin "runoillut".Nolosti vielä yrität luikerrella raukkamisuudestasi!
"joten en tiedä mitä tänne olet sillä välin "runoillut"."
No ottaa silmän käteen ja lukee sieltä vaan!
"Täysin valheellista syytöstörkyä tursuaa taas kuten tyypillistä!! KUKAAN ei ole tätä vastustajia sabotoivaa poistonilkkiä (sinua?) aiemmin toiminu näin. Etköhän sinä sen poistokiljunnan aloita kuitenkin jälleen ensin, kaikessa kostokiihkoilun valheellisuudessa ja tekopyhässä lapsellisuudessasi :) sinä et ole selkärankaa nähnytkään, yrität vieritellä vastuuta häirikkökäytöksestäsi taas kerran muiden harteille. "
Tämä on se missä sietokykysi sitten kuitenkin ylittyi :) teit siis itse juurikin sen mistä muita syyttelit :D
"Eikö sua yhtään hävetä sanoa noin, kun olet itse pahimmasta päästä, joka noin käyttäytyy? Suutuitko nyt niin, että poistatat tämänkin viestin? Vai onko sulla selkärankaa jättää tämä paikoilleen? Ettet taas jäisi kiinni tekopyhyydestä? "
Joko rupes hävettään? Suutuitko? Taisit taas kerran jäädä kiinni tekopyhästä selkärangattomuudesta ;)) - What??
"EN OLE alkio ja that's it!! "
En minäkään ole abortti. - hienoa!!
What?? kirjoitti:
"EN OLE alkio ja that's it!! "
En minäkään ole abortti.Taisit siis VIHDOIN tajuta termien (abortti - alkio) vastaavuuskelvottomuuden :D
- What??
hienoa!! kirjoitti:
Taisit siis VIHDOIN tajuta termien (abortti - alkio) vastaavuuskelvottomuuden :D
Kuinka niin? Sinähän olet alkion asialla. En mä ole missään väittänytkään, että olisit alkio :D
- niin,
What?? kirjoitti:
Kuinka niin? Sinähän olet alkion asialla. En mä ole missään väittänytkään, että olisit alkio :D
enpä minäkään väittäny sua abortiks :D haluat vaan edistää vapaata tappamista.
- taisit jäädä taas
Ai minäkö sen poistatin?! Senkun todistelet vaan :)
Taisit vihdoin tajuta noloutesi etkä ole enää kehdannu vinkua poistoon vastausta.
"Joten kukakohan jäi oikeasti valehtelusta kiinni ja turhasta ulinasta?"
Niin, kukakohan.. sinähän tässä muita aloit syytteleen, vaikka toimit itse ja ENSIN juurikin siten, ja sama näköjään jatkuu vaan.
- pupu tupuna
olen itse samaa surkutellut.. vaikka olen kuinka hyvin selittänyt omat näkemykseni ja olen sen tehnyt myös asiallisesti niin kas kun viestini poistuu muutamassa tunnissa täältä..
jotenkin tuntuu ettei tänne saa kirjoitella.. ainakaan minä.. vaikka vain haluan mielipiteistä keskustella.. mutta se taitaa olla sitten sääntöjen vastaista..
en ole enää juurikaan tohtinu mihinkään mitään vastailla kun mut on haukuttu jo tosi pahasti palstalla sekä myös viestini poistetaan välittömästi..
tuntuu pahalta.. mutta minkäs sille voi.. täällä kun ei saa abortista puhua suotuisaan sävyyn.. tai näin ainakin koen asian..- ehkä saiskin
"täällä kun ei saa abortista puhua suotuisaan sävyyn."
..jos niitä "sävyjä" sais sitten myös kritisoida ja oikoa tiettyjä toistuvia valheita. Mutta kun ei niin ei! Näin on vastustajien mielipiteet poistoon kiljuvat suosijat (tai lähinnä yksi häirikkö) päättäneet. - pupu tupuna
ehkä saiskin kirjoitti:
"täällä kun ei saa abortista puhua suotuisaan sävyyn."
..jos niitä "sävyjä" sais sitten myös kritisoida ja oikoa tiettyjä toistuvia valheita. Mutta kun ei niin ei! Näin on vastustajien mielipiteet poistoon kiljuvat suosijat (tai lähinnä yksi häirikkö) päättäneet.mitähän mahdollisia valheita olet oikomassa? itse kun en ole täällä valheita juurikaan nähnyt olen vain nähnyt eri ihmisten erilaisia mielipiteitä aborteista jotka ovat kaikki oikeita..
- henkillö X
Onpas mieltäylentävää taas. Kirjoitin eilen illalla palstalle monta viestiä, jokainen mielestäni asiallinen. Yhtäkään ei ole jäljellä enää, vaan jokainen on poistettu! Tähänkään ketjuun en siis olisi saanut vastata siten, että minäkin toivon poisteluiden lopettamista... Mahtoi olla peräti asiaton toive.
- harmillista se on
Voit syyttää nyt kuitenkin sitä joka alkaa kitistä ketjuista viestitolkulla poistoon ja jokaikisen täysin asiallisen vastustavan viestin. Tälle kiljukaula-häirikölle ei sitten tietenkään voida muuta kun antaa takasin sitä mitä tilasi.
- ja mistä sä tiedät
nyt syytteleväs oikeeta henkilöö??? Onko moni muukin suuttunu just mulle paitsi SINÄ?
Ylläpito ei poistele mitään ilman ilmotuksia, ja sehän tiedetään kuinka "aktiivisesti" seriffi täällä käy (ehkä kerran kuussa, hyvällä tuurillla 2..).
"Voisit tutustua taas kerran niihin sääntöihin, joita muuten rikot jokaisessa kirjoituksessas"
Kumma ettet sinäkään ole edelleenkään kyennyt ainuttakaan sääntörikkomusta niistä osoittaan :) kunhan mutuvalhesyyttelet taas ASIATTOMIAS. - aivan....
eipä tässäkään näytä olevan paskanakaan järkee vastata yhtään mihinkään kun kiljutte kaikki taas poistoon.....ja perättömät VALHESYYTÖKSET taas perään!! Hohhoijjaa.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917540Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226285Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604407Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh291887- 1291521
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1961501Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21762"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693