Ei isänpäivää uusiomiehille

Rikollisjoukko

He ovat niin suuria rikollisia, että kenenkään ei pidä millään tavalla heitä muistaa isänpäivänä, sillä he ovat tyystin unohtaneet perheensä ja sen läsnä olemisen tarpeen, joten laittakaa ulos kokonaan isänpäiväksi ja pyytäkää oikea isä kotiinne lasten luokse.

68

1648

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin meillä

Rikollinen on vasta sen jälkeen kun suomen oikeuslaitos on niin todennut, ei ennen sitä kukaan.

Isä se on uusperheen isäkin.

Onko jokainen uusperheen isä unohtanut edellisen liiton lapset (eksä ei ole enään perhettä)? Onko sinulla asiasta jotain tutkittua ja puolueetonta tietoa, minkä voisit jakaa meidän toisten kanssa? Vai puhuuko nyt taas kerran suuri katkeruus- sinussa?

Lapset ovat isänsä luona, hänen omassa kodissaan. Minulla ei ole tarvetta passata heidän isäänsä omassa kodissani. Eihäön eksä ole minun isäni.

• Yh.n Exä:D

Uusio perheen uusi miesystävä on uusi miesystävä. Isä vain omille biologisille lapsilleen jos sellasia sattuu olemaan. Itse olen isä oikeasti ja myös uudessa suhteessa, mutta en todellakaan uuden suhteen lapsille isä. Heillä on oma isänsä, niin se vaan on ja tulee aina olemaan. Kunnioitan lasten omaa isää siinä määrin, etten ole lapsilleen isäksi tunkemassa. Ja toivon että myös muut miehet omistaisivat sen verran selkärankaa että tekisivät samoin. Sen olen huomannut että ne exät ei todellakaan ole sellaisia kuin nämä surullisen kuuluisat yh.t antavat ymmärtää, niin monet tarinat olen kuullut ja kaikki niin samanlaisia. ja suurin osa haukkuja panettelua ja valhetta, sellaiset naiset sietäsivät jäädä yksin lopuksi ikäänsä. Mokomat höyrypäät!!! koska kuitenkin jokainen joka yh äitiin sekaantuu, päätyy pian noihin samoihin tarinoihin kuin se yh.n exäkin:D yh.n exäksi yh. exän paikalle:D

• samaa mieltä.

Eikä äitienpäivää miehen uusikkonaisille, jotka ovat rikkoneet toisten perheet! Sitten vielä haukkuvat exät ja lapset ja syyllistävät heidät omista onglemistaan. Ja kumma kyllä miehet aika usein uskovat heihin ja hylkäävät omat perheet.
      Lasten ei tarvi sietää semmoista, mutta usein heiät pakotetaan siiheh. Meillä ei ole koskaa pakotettu emmekä ole ikinä ex isän ja ex miehen naisia hähneet, onneksi. Emme vietä edes isänpäivää, kun meillä ei ole isää, enää.
      Uskomatonta, miten miehet voivat hylätä omat lapset, naisilta se ei yhtä helposti onnistu.

• isättömät lapset

No eihän kukaan tervejärkinen lapsi vieraalle miehelle mitään korttia tai lahjaa annakkaan, ellei aikuinen itse siihen pakota. Kyllä varsin nuori lapsi tajuu kuka on oikee isä. Olisihan se loukkauskin lasta, miestä ja exää kohtaan.

Meillä loppu isänpäivät sillon kun mies jätti, ei olla muistettu millää muotoa, ei millään, ja se on oikein. Ei isä ole semmoinen joka asuu muualla, isä asuu lapsen kotona.
      Me vietämme suuren suuret äiteinpäiväjuhlat ja kaikki lapsen juhlat. Mutta isää meillä ei ole niin ei ole isänpäivääkään.

• voi lissu,

lissua ahdistaa isäinpäivä suunnattomasti.......

• ns entinen isä

Niin teillä on vaan ISÄ silloin kun tarvitaan rahaa harrastuksiin ja muuhun menoon
        ja puhun kokemuksesta.

• hyvät suhteet

Olen eronnut, kun lapseni oli pieni. Nyt jo aikuisella lapsellani on aina ollut oma isä, jota hän muistaa ja jonka kanssa hyvät välit, mutta jolla on oma uusioperheensä ja joka hyväksyy lapseni ja on aina toivottanut tervetulleeksi sinne uuden naisen (joka on siis lapseni äitipuoli, ja joka on ihan hyvä ihminen) luoksekin. Mutta meidän (siis minun mieheni) perheessämme on ollut myös koko lapseni lapsuuden ajan "uusiomies", josta lapseni sanoo, että hän on ollut enemmän isä kuin oma isä, koska on aina ollut tukemassa, kuljettamassa ja läsnä lapseni elämässä päivittäin. Ja lapseni muistaa isänpäivänä omaa isäänsä mutta myös isäpuoltaan. Siinä ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa. Lapseni on aina ymmärtänyt sen, että oma isä ei voi olla päivittäin läsnä, koska välimatkaa on satoja kilometrejä ja koska me vanhemmat olemme eronneet ja lapsen koti on äidin (siis minun) luona. Mutta suuri arvo annetaan meillä myös isäpuolelle, joka tosiaan on osaltaan huolehtinut lapsestani.
        Miksi siitä, että eron jälkeen voi olla uusi puoliso, pitää tehdä joku kauhea ongelma? Ihmisen elämään mahtuu useita läheisiä ja rakkaita ihmisiä. Isä- ja äitipuolet ovat parhaimmillaan rikastuttavia ihmissuhteita - myös lapselle, ja ovat sitä niille isä-Ja äitipuoleillekin. Pitää antaa näille hyville suhteille mahdollisuus!!!

• ei juhlia jos ei isä

Ehkä häntäkin, mutta myös minua, että pitäis juhlia miestä joka hylkää omat lapset ja perheensä. Ei mene kenenkään tajuntaan.

• Lapseton isä

Olen samaa mieltä! mut mun lapsi saa äitinsä avustuksella tehdä isänpäivä kortin, ja viettää isänpäivää uuden isänsä kanssa et onnea vaan. Mulle henk koht isänpäivä on suoraa vittuilua, itse en ole saanut lastani nähdä yli puoleen vuoteen. Eli isänpäivän saa mun puolesta lopettaa ja poistaa kalenterista, ja ottaa sitte uudestaan käyttöön ku isällä on OIKEESTI!!! lain suojaamat tasavertaiset oikeudet lapseensa, ja lapsella isäänsä ku äidin kanssa.eli äiti voittaa aina vaikka onkin maanisdepressiivinen narsisti. kunhan vaan osaa näytellä, puhua ja vältellä terapiassa käyntiä silloin kun on totuus nähtävissä.

• mk

Tämän takia pitäisi lakia muuttaa siten että jos isä ei saa tai äiti ei halua antaa lastaan isälle niin silloin ei tarvitsisi maksaa elatusmaksuakaan kun ei saa olla lapsen kanssakaan ja niin edelleen., Haata äiti oikeuteen ja ja vaasit kunnon uhkasakon niin voit saada tavata lastasi.

• Justiinsa niin
        mk kirjoitti:

Tämän takia pitäisi lakia muuttaa siten että jos isä ei saa tai äiti ei halua antaa lastaan isälle niin silloin ei tarvitsisi maksaa elatusmaksuakaan kun ei saa olla lapsen kanssakaan ja niin edelleen., Haata äiti oikeuteen ja ja vaasit kunnon uhkasakon niin voit saada tavata lastasi.

Juurikin näin

• se siitä

Rikollisjoukko ???

Oletkohan ihan viisas ???
      Se nyt on ainaki varmaa että olet tyhmä.

• mies ja isä viety!

Eikö se ole rikollinen joka vie toisen omaa??
        On se, jos vie toisen miehen ja lapsen isän, on se varastamista.

• Omistaa?
        mies ja isä viety! kirjoitti:

Toisen omaa? Vaikka olet miehen kanssa naimisissa, et häntä silti omista. Vain teoillasi, käytökselläsi ja tunteillasi voit häntä luonasi pitää, mutta et omistamalla. Ihminen on nimittäin yksilö, ei toisen jatke tahi omaisuutta.

• neljän pojan äiti
        mies ja isä viety! kirjoitti:

Lapset eivät ole kenenkään omaisuutta !

• Ei vai
        neljän pojan äiti kirjoitti:

Lapset eivät ole kenenkään omaisuutta !

Lapset ei siis oo sun? miks sit niitä omit anna jollekki toiselle jos ei kerran oo sun lapsia

• Lapseton isä

Niin puhumattakaan siitä et vie toisen lapsen/lapset, kyllä se selkeesti täyttää kaikki rikoksen tunnusmerkit!

• mitä ihmettä te

täällä itkette. Suomessa reilusti yli puolet liitoista päättyy eroon.
      Siinä valossa ei pitäisi tulla yllätyksenä, jos mies haluaa parempaa
      pimppiä. Järkevät ihmiset eivät avioon astu.
      Mieluummin huoran luokse, sillä ammattilainen on aina
      ammattilainen. Vai kuinka moni nainen myöntää antavansa miehelleen
      persettä? Tuskin kovin moni...

• vaimoke ja lapset

Aivan, eroon päättyy siksi koska toinen vie eli varastaa perheen miehen ja isän!

• Ei isi enää
        vaimoke ja lapset kirjoitti:

Aivan, eroon päättyy siksi koska toinen vie eli varastaa perheen miehen ja isän!

Taikka toisin päin eli toinen varastaa lapset ja äidin!

• sarsi
        vaimoke ja lapset kirjoitti:

Kokemusta on-30v yhdessä, ja hyvä liitto takana. Sitten saapui "tortunjakaja", joka ei osannut päättää millaisen miehen haluaisi ja päätti kokeilla meidän perheen isää.
        Miestä vedettiin kuin "pässiä narusta", siinä jäi perhe, lapsenlapset ja kaikki sukulaiset. Mies häpesi omaa käytöstään, mutta oli niin vedätettävissä.
        Mutta kaikkea hyvää toivon silti exälle, katkeruus vain syövyttää, olemme kaikki omilla tahoillamme onnellisia nyt.
        Isänpäivä vain nyt menettänyt merkityksensä.

• täysin totta
        sarsi kirjoitti:

Kokemusta on-30v yhdessä, ja hyvä liitto takana. Sitten saapui "tortunjakaja", joka ei osannut päättää millaisen miehen haluaisi ja päätti kokeilla meidän perheen isää.
        Miestä vedettiin kuin "pässiä narusta", siinä jäi perhe, lapsenlapset ja kaikki sukulaiset. Mies häpesi omaa käytöstään, mutta oli niin vedätettävissä.
        Mutta kaikkea hyvää toivon silti exälle, katkeruus vain syövyttää, olemme kaikki omilla tahoillamme onnellisia nyt.

Tuo olisi hyvä sanoma "isänpäiväkorttiin", jotkut isät vaan ei ansaitse tätäpäivää.

• voi katkeruus...
        sarsi kirjoitti:

Onnittele Sinäkin "Sarsi" omaa isääsi, ja anna lastesi onnitella omaansa. Tämä ei ole exien päivä, vaan i s ä n p ä i v ä.

• ei ole ei ole ei ole
        voi katkeruus... kirjoitti:

Onnittele Sinäkin "Sarsi" omaa isääsi, ja anna lastesi onnitella omaansa. Tämä ei ole exien päivä, vaan i s ä n p ä i v ä.

Ai ex isän päivä? Jos ei ole isää niin sehän on ex isä.
        Ja ex isän päivää ei ole kalenterissa.

• ammattivaimo

Minä ainakin annan. Mies on hyvä siinä puuhassa ja minäkin. Jos joku nainen ei anna, niin syynä on että se toinen osapuoli ei ole oikein hyvä siinä hommassa. Mitä sitä huonoa ottamaan, kun parempaakin on saatavilla. Kunnos mies osaa hommansa ja saa naisensa himokkaaksi.
        Ammattilainen ei halua miestä koskaan, tekee vain sitä työkseen ja osaa näytellä. Miehet kai ovat niin pöljiä että uskovat sitten olevansa kovinkin hyviä. Voi, voi.

• sarsi
        ei ole ei ole ei ole kirjoitti:

Ai ex isän päivä? Jos ei ole isää niin sehän on ex isä.
        Ja ex isän päivää ei ole kalenterissa.

voi, mielleläni onnittelisin isääni, jos hän eläisi =(...ajattelin että riittää, että kävin haudalle viemässä kynttilän.
        Ja kuten kirjoitin, katkeruus ei ole hyväksi, lapset kaikki kokoontuivat yhteen isän kanssa ja exää onnittelin isänpäivän johdosta, kun hän tuossa poikkesi.Ja jopa lahjan ostin nuoren puolesta hänelle.

• otto ja pano ja anto
        ammattivaimo kirjoitti:

Minä ainakin annan. Mies on hyvä siinä puuhassa ja minäkin. Jos joku nainen ei anna, niin syynä on että se toinen osapuoli ei ole oikein hyvä siinä hommassa. Mitä sitä huonoa ottamaan, kun parempaakin on saatavilla. Kunnos mies osaa hommansa ja saa naisensa himokkaaksi.
        Ammattilainen ei halua miestä koskaan, tekee vain sitä työkseen ja osaa näytellä. Miehet kai ovat niin pöljiä että uskovat sitten olevansa kovinkin hyviä. Voi, voi.

anna ja anna, meikä ottaa, siis ottaa, enkä nöyristellen aina anna...........

• mitä vikaa

tortussa on? Ainakin joulun aikaan vedän torttua oikein urakalla ja
      hyvälle maistuu nammm....

• tytär 45v.

Onko Isäsi siis unohtanut Sinut uusioperheensä myötä? Vai oletko Sinä unohtanut Isäsi?
      Isänpäivänä lapset muistavat Isiänsä ja Isoisiänsä.

• Grrrrr

kuka hemmetti näitä vesipäitä on tehnyt!? tämän kirjoittaja on varmasti nainen,ei kukaan muu voi keksiä näin sairaita kirjoituksia! Tilaa aika nuppi nikkarille ja laita lääkitys kohdalleen!!!!!

Tässä ohjeet nimimerkille "Rikollisjoukko"

• Isänpäivä

Täytyypä todeta tähän että ei uusi suhde tarkoita että erosta suoraa olisi toisten matkaan loikattu , Itse erosin lapseni isästä kaksi vuotta sitten ja nyt olen ollut uudessa suhteessa vuoden päivät eli olin lapsen kanssa yksin vuoden.
      Ja poika teki hoidossa KAKSI korttia toisen omalle isällensä JOKA EI EDES HALUA TAVATA LASTANSA ja "uusioisälleen"!!
      ja kuten minulle eräs vanhempi henkilö töissä totesi:
      Mielummin Eronneena Onnellinen kuin Onneton huonossai suhteessa.

• ei ole isää monella

Mutta onhan se loukkaus exää ja lapsia kohtaan, että isä hylkää lapset jonkun ventovieraan ihmisen takia ja unohtaa omat lapsetkin täysin, ja antaa vielä uusikon estää tapaamasta omiaan! Kuka semmoista isää haluaa edes onnitella jamistä? Siitäkö että jätti lapset????

• Isänpäivä jee jee

Juurikin näin uusioisä ei ole ISÄ vaikka voissa paistais, sille ei todellakaan kuulu isänpäivä ollenkaan. Hankkikoon itelle omia lapsia, minä olen oikea isä enkä saanut korttia saatikka mitään muutakaan lapseltani. Uus iskä varmaan sai, exä on hoitanu hommat kotiin.

• Yksi ISI.

Jokaisella lapsellahan on vain yksi Biologinen Isä ja yksi Biologinen äiti!!!Muut ovat niitä puolikkaita!!! Joten HYVÄÄ ISÄINPÄIVÄÄ KAIKILLE SUOMEN ISILLE!!!

• mikä rikos ?

Entä jos biologinen isä on kuollut/ juoppo/ narkki tms. ? Ja tämä "uusi" ei biologinen isä on hyvä isä ? Onko hän sitten rikollinen, jos sattuukin olemaan hengissä tai parempi isäksi kuin biologinen ?

• Yksi ISI

Vaan olkoon vaikka juoppohullukommunisti,niin biologinen isä on kuitenki,olipa haudassa tai haudan vieressä oikea isä.Edelleenkin muut ovat puolikkaita!!!

• kokonainen äiti
        Yksi ISI kirjoitti:

Vaan olkoon vaikka juoppohullukommunisti,niin biologinen isä on kuitenki,olipa haudassa tai haudan vieressä oikea isä.Edelleenkin muut ovat puolikkaita!!!

Ei ole puolikkaita ihmisiä olemassa.

• Yksi Isi
        Yksi ISI kirjoitti:

Joopa joo.Vaan ei oo puoli isejä eikä muuten puoli aitejäkään,jos niinku nyt ymmärrät!!
        Enkä enää viitsi tätä juttua selvitellä,joten hyvää isäinpäivänloppua.

• isä vaiko ei

Ei biologinen ns isä ei todellakaan ole mikään isä ja kukaan ei ole parempi isä lapselleen ku lapsen oma isä se ainoa isä siitä yksinkertaisesta syystä että kun ei ole biologinen isä ei ole isä ollenkaan

• adoptio.12
        isä vaiko ei kirjoitti:

Ei biologinen ns isä ei todellakaan ole mikään isä ja kukaan ei ole parempi isä lapselleen ku lapsen oma isä se ainoa isä siitä yksinkertaisesta syystä että kun ei ole biologinen isä ei ole isä ollenkaan

höpö,höpö olen adoptiolapsi oikeesta isästäni en tiedä mitään, mutta pidän isänäni miestä, joka on minut vaimonsa, siis äitini kanssa kasvattanut ja rakastanut minua.

• Isäpuolen puolesta
        isä vaiko ei kirjoitti:

Näin varmaan ajattelee sekin lapsi jota oma biolooginen isä käytti seksuaalisesti hyväkseen, että ompa mulla paras isä.

• Nakkelitys

Jaa, itse sanoisin että minulal on kaksi isää ja molemmilel tein pienenä kortit. Äidin uusi mies hoitanut minua kuin omaa lastaan (hänellä niitä ei ole) ja oikea isä myös hoitanut minua sovitut ajat. Minulle ne on molemmat isejä.

• Huono isä...

...mutta kuitenki I-S-Ä!!! Teksteistä käy ilmi (omasta mielestää täydellisten) äitien järjenjuoksu! Eihän ÄIDIT koskaan juokse vieraissa, yms perheitä riko...

"Meillä" ainakin kävi niin, et ex-avovaimo kävi vieraissa, ei riittäny kerta eikä kaksi, vaan puhutaan kymmenistä kerroista!

Itse yritin viimeiseen asti jaksaa (lasten takia), mikä osoittautui turhaksi.

Lopulta laitettiin kantapäät yhteen ja suunnattiin molemmat "omille teillemme", ensin lasten tapaaminen sujui lähes joka viikon loppu, sen jälkeen alkoi ilmetä ex:n puolelta V*ttuilua, kun löysin nykyisen puolison.

Esim vanhempi poika tuli yht´äkkiä "allergiseksi" kissoille, vaikka ex:llä(kin) oli kissa ja on tänä päivänä! Ilmeisesti meidän kissat on jotenki epäpuhtaampia tjsp, ts aiheuttaa allergiaa!

Ja muutama kesälomareissu meni vituralleen, vaikka oli hyvissä ajoin sovittu, ex:ltä tuli vajaata viikkoa ennen lähtöä ilmoitus, et menee poikien kans häihin ja poikien on "pakko" olla paikalla loppuun asti... As.auto oli vuokrattuna, reitti oli alustavasti mietitty yms...

Nykyinen ex:n aviopuoliso tuntuu kans ns laittavan kapuloita rattaisiin, mikäli yritän tavata poikiani, milloin on lähdössä minnekin...

Enkä viitsi(si) pyytää poliisilta apua poikien luokseni saamiseen, yhteishuoltajuus on sovittu aikoinaan ja sitä ei ole muutettu.

• Peilistä se löytyy

Kylläpä kuulostaa tutulta niin tutulta, en ole siis ainoa ton kohtalon kokenu paitsi et en oo lastani saanu nähdä tavat yli puoleen vuoteen et katsokaa vaan peiliin naiset sieltä voi löytyä syy vaikka mihin ja syyllinenki

• lapsi minäkin

uusiomiehen kumppanin lapset menevät onnittelemaan isänpäivänä isäänsä. Ex-vaimolla ei ole mitään isänpäivävelvollisuuksia muita ihmisiä, kuin omaa isäänsä kohtaan.
      Kunhan tämä tekopäivien luominen tästä etenee, luodaan sitten exvaimon ja exmiehen päivä, uusioisän ja -äidin päivä jne, mutta isänpäivän kohdalla on muistettava, että silloin lapset onnittelevat isäänsä! Ei siis ex-vaimot, sen enempää kuin nyx-vaimotkaan onnittele lastensa isää, vaan omia isiään.

• itserakkaudelle ei

Lopetetaan suosiolla kaikki iäan- ja äidinpäivät. Ette kai te tosissaan lapsia ole tehneet siitä itseänne juhliaksenne?
      Pelkkää pahaa mieltä ja rahanmenoahan se näköjään teille tuottaa.
      Jos toita arvosta niin sen osoittaa jokapäiväisessä arjessä eikä jonain ihmeellisenä kiitospäivänä vaikka ei halua yhtään kiittää.

• Lapsi vielä,

ihmettelee sitä, että miksi pitää tehdä kaksi isänpäiväkorttia. Isälle ja äidin miesystävälle. Isä on isä ja äidin miesystävä, äidin miesystävä. Lapsi ei aina ymmärrä, mutta näin äiti haluaa.

• mies ilman perhettä
        Lapsi vielä, kirjoitti:

ihmettelee sitä, että miksi pitää tehdä kaksi isänpäiväkorttia. Isälle ja äidin miesystävälle. Isä on isä ja äidin miesystävä, äidin miesystävä. Lapsi ei aina ymmärrä, mutta näin äiti haluaa.

Kauheeta!! No ei pitäs tehdä. Minä olisi kauhuisasni jo siitä, jos lapset haluisivat nähdä isän naikkoset tai ne tulisi meille??? Onneksi emme ole nähneet heitä ja mies ei ole niitä pakolla tunut meille.
        Se olisi järkytys koko suvulle.

• Vaan biologinen isä
        Lapsi vielä, kirjoitti:

Niin eli lapsella on vaan yks isä, se oma isä. Itse olen isä ja ns. (uusio isä) uusi miesystävä, eli isä vain omalle lapselleni en kenenkään muun lapselle. Ja niin ollen en halua että minua kukaan muu isänään pitää, tai isäksi kutsuu ku mun oma oikea lapsi. Mutta on olemassa niinkin sairaita ihmisiä jotka ovat toisten lapsille muka isiä, ja näin johtavat lapsia harhaan. Ja lapsia ei todellakaan saa vaatia, eikä ees pyytää tekemään isäpuolelle isänpäivä korttia. Ei missään nimessä!!! vain omalle biologiselle isälle se kortti ja muistaminen, mut kai se on sitä äitien pakkosyöttöä et toi mun uus mies on sit sun isä, lopettakaa hyvät naiset tuollainen. Lasten kuullen varmaan myös halveksutte katkeruudessanne, tai vihoissanne lasten omia biologisia isiä.

• meerkat-
        Vaan biologinen isä kirjoitti:

Niin eli lapsella on vaan yks isä, se oma isä. Itse olen isä ja ns. (uusio isä) uusi miesystävä, eli isä vain omalle lapselleni en kenenkään muun lapselle. Ja niin ollen en halua että minua kukaan muu isänään pitää, tai isäksi kutsuu ku mun oma oikea lapsi. Mutta on olemassa niinkin sairaita ihmisiä jotka ovat toisten lapsille muka isiä, ja näin johtavat lapsia harhaan. Ja lapsia ei todellakaan saa vaatia, eikä ees pyytää tekemään isäpuolelle isänpäivä korttia. Ei missään nimessä!!! vain omalle biologiselle isälle se kortti ja muistaminen, mut kai se on sitä äitien pakkosyöttöä et toi mun uus mies on sit sun isä, lopettakaa hyvät naiset tuollainen. Lasten kuullen varmaan myös halveksutte katkeruudessanne, tai vihoissanne lasten omia biologisia isiä.

Tämäkin riippunee tilanteesta. Omat velipuoleni ovat lapsesta aikuisiksi kasvaneet oman isäni kasvatuksessa ja mielellään juhlivat isänpäivää niin omansa kuin "uusio isänsä" kanssa. Tilanne on tietysti täysin erilainen, jos lapset ovat uusperheen muodostuessa jo aikuisia.

On kyllä tärkeää, ettei lapsia johdeta harhaan. Isoveljeni ovat pienestä pitäen tavanneet omaa biologista isäänsä ja ymmärtäneet eron omaan isääni. Jostain syystä tämä tieto ei tullut minulle äidinmaidossa, mikä sitten selveni vanhempana hieman ikävänä yllätyksenä..

Äitini ei onneksi ole mustamaalannut exäänsä, ainakaan minulle.

• kyllä naiset osaa

olla varsinaisia rissaavia pipipäitä.

• asiaa!!!!!

Ei äitienpäivää yh-h.u.o.r.i.l.l.e!!! Myös yhteiskunnan tuet pois!

• Oikeiset siat

Nyt on vain käntymässä asiat niin, että äidit huoraavat ja laittavat isät monenlaisin haukuin pois, uusi ääliö on sängyn kokeillut, tämä mies on täysi ällöttävä oliso, tulla nyt sotkemaan perhe, siellähän ne sängyssä muistuvat mieleen lapset ja ex, vaikka olisivat kuinka hyviä ihmisiä, saatikka sitten oma isä.

On ihan sama kuka on se uusi, se ei todellakaan tarvitse uudessa kodiaa minkäänlaisia isien tai äitien päiviä, pitäköön ne ihan missä muualla tahansa, sekin hirvittää lasten pahoinpitelyä, jotta omassa kodissa ei ole oman isän tai äidin päivää, vaan tuon sänkykamarin täyttäjän päivät.
      Järki päähän nyt kaikki vanhemmat. Laittatkaa ne huorajaat kodistanne edes tärkeinä päivinä, joihin kyllä Joulu ja Pääsiäinen ja Juhannuskin kuuluvat näiden äitien ja isien päivän lisäksi, silloin vain ydinperhe, pitäkööt ,lystinsä muualla, vaikka omien lastensa kanssa, mutta älkää sotkeko eri parien lapsia perheeksi milloinkaan.

• heh, mielenkiintoist

Heh.. on tää isänpäiä.

Isänpäivästä päästään jo huorahtaviin naisiin...!! Niihän se on että kun tekee ituusta asiaa ollaankin ääripäässä!

• tikku tikku

siis tikusta!

• Perheet kunniaan

Uusiomies ei ole lapsen oikea isä, joten naiset älkää tehkö siotä virhettä että lapsianne koskaan yrittätte saada sanomaan tätä isäksi tai muutoinkaan häntä isän asemassa pitämään, sen lapsen ainoan ja oikean isäön pitää olle se henkilö, jonka lapsi tietää isäkseen, olipa hän sitten mikä hyvänsä. Sille oikealle isälle tehdään isänpäiväkortti, ei uusikoille.

Uusikko voi kuljettaa ja jutella ja ollakin lapsen kanssa, mutta hän ei ole koskaan ja milloinkaan isä.
      Lisäksi nykyään monesti se isä on joutunut kähtemään perheestä äidin pakottamana, joka on omien seksihaklujensa vuoksi kuljettanut salasanonsa perheeseen isän lähdettyä.

Sama on kun mies on tuonut uusikon kotiin, se akka ei ole koskaan lapsille äiti ei äitpuoli se on iskän panokaveri, lapsille ehkä isän nainen ei muuta. Tälle ei tehdä äitienpäiväkortteja eiu lahjoja. Vain oikea äiti sakoon kortin ja lahjat olipa sitten mikä tahansa.

Nämä uusikot eivät kukaan ole tulleet kotiinne lastenne tähden, olette itse heitä hakeneet ja se on seksi johon heitä tarvitsette. Pysykööt vaan siellä perseleikeissä, lapset eivät heitä tarvitse. Kun puhutte raksutumisesta, sehän on yksinomaan tätä, lapsenne olette niinä rytäkässä täysin unohtaneet.

Tämä on niin nähty asia, että kenenkään on turha nyt mitään ruveta puolustelemaan yhtään mitään.
      Oikeastaan jokaisessa uusioperheessä pitäisi olla joku pieni ulkotrakennus, jossa tämä uusikko asuu ja sinne sitten voisitte menneä sen ilonpitonne pitämään, sitten oikeassa kosissa asuisivat lapsenne kanssasi kaiken muun ajan ja lapsen läheiset voisivat käydä ja olla lähellä heidän elämässään.

Tämän oman lelusi todella ei pitäisi olla saman seinien sisällä lastesi kanssa.
      Toivottavasti voin aivopestä sen verran näitä uusiopareja, että joka kerran kun alkaa himottaa, himo lakkaa ajatukseen, että teen väärin itseäni ja lapsiani kohtaan, huoraan. Toivon että impotentti tulee joka ikisen kerran eteen.

• kas siinä pulma

Äiti on aina varma, mutta kuka on ISÄ.

• meillä rajat vedetty

Meillä on alusta asti ollut selvää, että ex miehen ja ex isän naiset ei kuulu meidän elämään. Heillä ei ole lupa tulla meille eikä lasten lähelle, emme ole heitä koskaan nähneet eikä edes haluta. Emme mekään mene sinne heitä katsomaan.
        Olisin ollut surullinenj os mies olisi pakottanut lapset heitä näkemään, sillä en haluisi että vieras ihminen heitä haukkuu.
        Mieskin sanoi että hänen naiset ei ole hyvää seruaa lapsillemme, ja olisino llut surullinen jos en tuntisi lapsiani enää kun vastaan tulisivat, jos olisivat muuttaneet isän ja täysin ventovieraiden naikkosten luokse, huh huh.

En olisi halunnut enää nähdä omia lapsiani, jos olisivat valinneet ventovieraat naiset minun tilalleni. Onneksi eivät valinneet, ja olemme yhä lasten kanssa läheisiä.
        Meidän perheeseen ei kuulu miehen naikkoset millään muotoa, emme tarvi heitä mihinkään. Ihan ovat tarpeettomia, emme tarvinneet vieraita naisia silloinkaan kun mies oli perheemmejänen, mihin me nyt niitä tarvittaisiin?

Olen erittäin hyvä äiti ollut, ja pystynyt yksin hoitamaan lapseni, siihen mies ei kyennyt. Nyt ovat lapset hylänneet siän joka lapsena heidät vaihtoi naikkosiin.

• Mitenkä niin?

Jos on valinnut niin rikollisen lastensa isäksi niin ei auta muuta kuin syyttää itseään.

Olen oikeastaan onnellisessa asemassa näiden naurettavien merkkipäivien suhteen että ne jäivät juhlimamatta kuten muutkin syntymäpäivät niin ei tullut narsistista luonnetta jossa pitäisi itseään suotta korostaa läpi vuoden.

Miksi pitääisi pyytää oikea isä kotiin jos ei henkilö halua tulla?

Nämä vitun äitienpäivät ja isänpäivät ovat ihan perseestä niiden syntymäpäivien lisäksi. Joulu ja uusivuosi riittäisi juhlimiseen mutta kun on vuodessa sata sen turhaa päivää mitä muka pitäisi vielä näiden lisäksi juhlia.

Kakaroitako pitäisi muka mielistellä jollain isän- tai äitienpäivinä vaikka vanhemmat olisivat kuinka paskaa? Kaikkein parhainta kuin olkaa muistelematta mitään syntymäpäiviä kuten meilläkin. Kakaroista tulee ihan taviksia kun ei kukaan muistele edes niinä vaatimattomina syntymäpäivinä.

Jos jotain erityisiä kakaroita halutaan tuottaa niin johan niiden syntymäpäivät ja kaikki isän ja äidin päivät vietetään kaikkien sääntöjen mukaisesti.

Ämmät ne ne päättää kaikesta niin on ihme jos jokin äijä muka kykenee jostain päättämään. Nainen muuten päättää lastenteosta niin on ihme jos joku äijä valittaa siitä. Niin on jumalatonta ämmää päättänyt tehdä kakaroita sellaisille miehille joita ei ole kiinnostanut pätkääkään niiden hoitaminen mutta on pitänyt väkisin vääntää.

Onhan se hyvä syyttää muita aina kaikesta omista mokista jne.

• Uusioisä haluaa juhlia

Viestiketjussa ei tainnut tulla esiin tapausta, jossa lapseton uusi aviomieheni kokee ikäväksi, mikäli entisen suhteeni lapset eivät muista häntä isänpäivänä. Näin kirjoitettuna tilanne tuntuu kummalta, mutta valoitan asiaa enemmän ja kerron, että uusi aviomieheni osallistuu kaikin keinoin lasten kulujen maksamiseen, kiikuttaa harrastuksiin, hoitaa päiväkotiviemiset/haut.... Ja kaikki omasta halustaan. Pariin ensimmäiseen vuoteen uusiomies ei isänpäivänä juhlia "saanut", mutta nyttemmin juhlimme, pienimuotoiseti kuten äitienpäivääkin. Uusiomieheni kantaa perheestä suuremmen vastuun kuin eksä ikinä, joten mielestäni on ok, että häntä isänpäivänä muistetaan. Ei isänä, vaan isänroolin velvollisuuksien hoitamisesta. Kunnioitan sitä suunnattomasti. Mutta toki uusioperheeseemme liittyy myös hankaluuksia, joten emme ole pekkaa parempia tai pahempia. Oleellista lienee kussakin perhekuviossa, että haetaan se oma uoma ja tavat hoitaa asiat. Myös isänpäivän juhlinnassa. Meillä auttoi miehen lievään mustasukkaisuuteen uusi tapamme kiittää häntä isänpäivänä, näin uusioiskälle elämä ei ole vain puurtamista toisen miehen lasten eteen ilman kiitosta, vaan voi varmasti kokea paremmin olevansa osa uutta perhettämme.

• Onnellista elämää
        Uusioisä haluaa juhlia kirjoitti:

Viestiketjussa ei tainnut tulla esiin tapausta, jossa lapseton uusi aviomieheni kokee ikäväksi, mikäli entisen suhteeni lapset eivät muista häntä isänpäivänä. Näin kirjoitettuna tilanne tuntuu kummalta, mutta valoitan asiaa enemmän ja kerron, että uusi aviomieheni osallistuu kaikin keinoin lasten kulujen maksamiseen, kiikuttaa harrastuksiin, hoitaa päiväkotiviemiset/haut.... Ja kaikki omasta halustaan. Pariin ensimmäiseen vuoteen uusiomies ei isänpäivänä juhlia "saanut", mutta nyttemmin juhlimme, pienimuotoiseti kuten äitienpäivääkin. Uusiomieheni kantaa perheestä suuremmen vastuun kuin eksä ikinä, joten mielestäni on ok, että häntä isänpäivänä muistetaan. Ei isänä, vaan isänroolin velvollisuuksien hoitamisesta. Kunnioitan sitä suunnattomasti. Mutta toki uusioperheeseemme liittyy myös hankaluuksia, joten emme ole pekkaa parempia tai pahempia. Oleellista lienee kussakin perhekuviossa, että haetaan se oma uoma ja tavat hoitaa asiat. Myös isänpäivän juhlinnassa. Meillä auttoi miehen lievään mustasukkaisuuteen uusi tapamme kiittää häntä isänpäivänä, näin uusioiskälle elämä ei ole vain puurtamista toisen miehen lasten eteen ilman kiitosta, vaan voi varmasti kokea paremmin olevansa osa uutta perhettämme.

Se lienee jokaisen oma asia miten perheessään juhlia viettää. Minusta on vain hieno ele sinulta ja lapsiltasi että juhlistatte miestä, joka hoitaa lapsia kuin omiaan.
        Ja jos tätä joku arvostelee, niin hän on tiukkapipo jonka mielipiteellä ei ole edes väliä!

• Yhteenveto ketjusta

Meidän isä on parempi kuin teidän isä.

• Ettäs tiedätte (:

Minä teen 10kk ikäisen lapseni kanssa hienon isänpäivä kortin lapseni "uusioisälle" Joka on ainoa isä lapselleni, Biologinen ei oo yhtään mitää vaan se joka rakastaa ja kasvattaa.. Niin on omallekki kohdalleni käynyt ja biologinen ei oo yhtään sellainen sana jota arvostaisi.. Isä on se joka kasvattaa ! (: minun biologinen "isä" Ei todellakaan oo mun isä vaan huorissa kulkeva juoppo ja samoin lapseni biologinen "isä" joten Onnea uusio äideille ja uusio isille äitien ja isienpäivinä (:

• pohdittavaa sulle

Miksi seurasit äitisi jälkiä miesvalinnoissa, etkä sitten ottanut kasvattajaisäsi kaltaista miestä . Saithan hyvän miehen mallin?

• onnelinnen äiti

Minun lapsillani on kaksi hyvää miehenmallia; bioisä ja "isäpuoli". Tänään juhlittiin meillä kotona isänpäivää ja nykyinen puolisoni sai lapsilta pienet muistamiset. Iltapäivällä lapset lähtivät bioisänsä luokse ja siellä juhlivat isänpäivää huomenna. Me aikuiset emme olleet tarkoitettu elämään loppuelämää yhdessä mutta se ei poista sitä että isyyskin tai äitiys loppuisi. Nyt lapsilla on kaksi perhettä jossa saavat elää onnellisena.

• isä tai äiti

Onhan minun uusiomiehenikin isä. Ei minun lapselle vaan omilleen. Miksei me saataisiin siitä huolimatta juhlia isänpäivää hänen kanssaan? Jos omat lapset ei muista, onko väärin että uusioperheen lapset muistavat.

Ainahan isä on isä jollekin, samaten äiti. Ei voisi olla äiti jos ei ole lasta. Eikö saisi muistaa näitä isejä ja äitejä. Eihän tasavallan presidenttikään ristejään anna omalle äidilleen... hänhän antaa ne jumaliste täysin vieraille äideille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      153
      4801
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      17
      2095
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      14
      1833
    4. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      109
      1785
    5. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      93
      1658
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      43
      1298
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      65
      1147
    8. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      114
      1113
    9. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      31
      1070
    10. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      27
      1063
    Aihe